بازدید 3315

قهرمانی سیتی در لیگ ۲۰۱۴ انگلیس پس گرفته می‌شود؟

در صورتی که محرومیت یوفا پابرجا بماند، اتحادیه فوتبال انگلیس نیز می‌تواند جرایم مشخصی علیه این تیم اعمال کند که سنگین‌ترین جریمه می‌تواند پس گرفتن قهرمانی این تیم در سال ۲۰۱۴ لیگ برتر باشد.
کد خبر: ۹۵۹۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 16 February 2020

احتمال دارد سران اتحادیه فوتبال انگلیس قهرمانی منچسترسیتی در سال ۲۰۱۴ لیگ برتر را از این تیم پس بگیرند.

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از دیلی میل، کمیته انضباطی یوفا در نهایت رای ماجرای پر پیچ و خم پرونده نقض قوانین مالی باشگاه منچسترسیتی را اعلام کرد و بر این اساس این باشگاه در دو فصل آینده حق حضور در لیگ قهرمانان اروپا را ندارد و همچنین ۳۰ میلیون یورو نیز باید جریمه مالی بپردازد.

در صورتی که این محرومیت پابرجا بماند، اتحادیه فوتبال انگلیس نیز می‌تواند جرایم مشخصی علیه این تیم اعمال کند که سنگین‌ترین جریمه می‌تواند پس گرفتن قهرمانی این تیم در سال ۲۰۱۴ لیگ برتر باشد. علاوه بر جریمه‌های مالی و رفتن خیلی از ستاره‌ها از جمله کوین دی بروین و رحیم استرلینگ، مشکلات دیگری در انتظار تیم سیتی است.

سیتی هر گونه کار خلاف در زمینه مالی را انکار کرده، ولی در صورتی که اتحادیه فوتبال انگلیس نیز به مانند یوفا تحقیقات خودشان را در این زمینه ادامه دهند، قهرمانی سیتی در سال ۲۰۱۴ در لیگ برتر پس گرفته خواهد شد.

هر چند سیتی با این محرومیت سنگین روبرو شده است، ولی اتحادیه فوتبال انگلیس هنوز تصمیمی درباره این تیم نگرفته است و هیچ اظهارنظری نیز درباره جریمه تیم سیتی صورت نگرفته و قرار است اتحادیه فوتبال انگلیس به صورت مجزا، شرایط سیتی را بررسی کند. محدوده زمانی که باید تحقیقات در آن صورت بگیرد بین سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل