بازدید 8008
امام جمعه موقت یزد:

شرکت در انتخابات به خاطر اصل نظام است

امام جمعه موقت یزد گفت: شرکت در انتخابات به معنای رضایت از وضعیت اداره کشور نیست بلکه شرکت در انتخابات به خاطر اصل نظام است.
کد خبر: ۹۵۸۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶ 14 February 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از مهر، حجت‌الاسلام سیدجواد آیت‌اللهی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه یزد میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) را گرامی داشت و ضمن تبریک این روز با سعادت با مسلمین به ویژه بانوان اظهار داشت: دخت نبی مکرم اسلام الگویی کامل برای مادران، همسران و دختران است.

وی همچنین با اشاره به حضور پرشور مردم یزد در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده بصیرت مردم و نمایش وحدت امت اسلامی بود و نشان داد که مردم با هر سلیقه سیاسی پای آرمانهای نظام اسلامی ایستاده‌اند و گوش به فرمان رهبر خود هستند.

آیت اللهی عنوان کرد: مردم فهمیم ایران در روز دوم اسفندماه نیز در انتخابات حضوری پرشکوه خواهند داشت و بار دیگر وحدت خود را به دنیا نشان خواهند داد.

وی، شرکت در انتخابات را امری لازم و ضروری دانست و تاکید کرد: همه باید به صحنه بیاییم زیرا شرکت در انتخابات به معنای رضایت کامل از تمام کارهایی که در کشور انجام می‌شود، نیست.

امام جمعه موقت تصریح کرد: همه ما از بی‌فرهنگی‌ها و دهان کجی‌های بعضی‌ها به احکام نورانی اسلام، بعضی تبعیض‌ها، مفاسد اقتصادی، گرانی‌ها، رانت خواری برخی، دروغ گفتن به مردم ناراحت و بیزاریم.

وی عنوان کرد: بحث اصلی ما، بحث اصل نظام اسلامی است و هر فردی به ایران اسلامی علاقه دارد باید در انتخابات شرکت کند.

آیت‌اللهی، انتخاب اصلح را نیز بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: باید بین افرادی که صلاحیت آنها تأیید شده، بهترین شخص انتخاب شود زیرا شورای نگهبان کف صلاحیت را اعلام می‌کند اما مردم باید سقف صلاحیت را انتخاب کنند و وظیفه ما این است که به دنبال اصلح بگردیم و تمام دقت خود را با توجه به اینکه سرنوشت کشور و جامعه را با انتخابمان به دست افرادی می‌دهیم، در انتخاب به کار گیریم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر