بازدید 6182

رای مردم از سوخت موشک‌ها اثربخش‌تر است

فرمانده سپاه عاشورا گفت: امروز دشمنان، مشارکت حداکثری را نشانه گرفته‌اند، چرا که آرای مردم از سوخت موشک‌های ما اثربخش‌تر است.
کد خبر: ۹۵۸۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴ 14 February 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سردار عابدین خُرّم جمعه، ۲۵ بهمن در آیین اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای آذربایجان شرقی با تاکید بر این‌که باید مشارکت حداکثری داشته باشیم و به کسانی رای دهیم که از جنس مردم بوده و اهل رانت نباشند، اظهار کرد: مردم شایستگی دارند که سرنوشتشان را به دست خودشان انتخاب کنند.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات در کشور ما یک حق است، گفت: بی شک این انتخاب سرنوشت ساز هم است، کشور خیز بلندی در زمینه ارتقاء امنیتی برداشته است و امروز ما باید وحدت ملی را حفظ کنیم.

وی تاکید کرد: دشمنان همواره بر این امیدواری ما می‌تازند و پیشرفت دیگران را به رخ ما می‌کشند، اما این سرزمین و فرهنگ، ملت و مردم سالاری دینی جوانان برومندی را به دنیا معرفی کرده است.

سردار خُرّم گفت: امروز برای گام دوم انقلاب، خون شهید سلیمانی‌ها لازم بود و ایشان با این وصیت نامه سیاسی و انقلابی خودشان غوغایی به پا کردند. کسانی که تربیت یافته مکتب امام هستند، از زمان خودشان جلوتر حرکت می کنند.

فرمانده سپاه عاشورا در ادامه با اشاره به مسئولیت خطیر اصحاب فرهنگ و خبر در جنگ رسانه‌ای، اظهار کرد: با جنگ جهانی رسانه‌ای مواجه هستیم که دارای ابعاد متفاوت بوده و باید در این جنگ جهانی نقش ایفا و از حق آرمان خواهیمان دفاع کنیم.

به گزارش ایسنا، وی به تحریم جشنواره فیلم فجر از سوی برخی از اهالی هنر اشاره و بیان کرد: در جشنواره فیلم فجر امسال کسانی بودند که تحریم، تحقیر و قهر کردند، اما جایزه هم گرفتند و این نشان دهنده مظلومیت نظام است.

وی، برگزاری جشنواره‌هایی مثل جشنواره رسانه‌ای ابوذر را فرصتی برای کشف استعدادها و مطرح کردن مسائل و پیشرفته استان در سطح ملی عنوان کرد و افزود: باید از حوزه تک رسانه جلوتر رفته و به سمت چند رسانه‌ای حرکت کنیم. امروز شش میلیارد گوشی در اختیار انسان‌ها قرار دارد که یک تحول رسانه‌ای است.

خرم افزود: خاصیت این جشنواره باید تولید محتوا و مطالبه گری درست، روشن گری دقیق و هم افزایی باشد.

وی اضافه کرد: امروز در جهان چهار میلیارد کاربر شبکه مجازی و بیش از ۷۰ میلیون کاربر اینترنتی در کشورمان داریم که قریب به ۱۳ میلیون آن کاربر ثابت هستند.

وی خاطرنشان کرد: کاربر محور کردن، اقناع و جذب کاربران خیلی مهم است.

خرم با اشاره به اینکه اکنون ۲۵۰ شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان دارد بر علیه نظام کار می‌کند، گفت: آن‌ها تلاش دارند برای ما سوژه سازی کنند و ما نباید دنبال‌رو باشیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان