بازدید 6255
۱

شکست سنگین پرسپولیس درنیمه اول مقابل الدحیل و مصدومیت ترابی

کد خبر: ۹۵۸۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۵ 11 February 2020

پرسپولیس یکی دیگر از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18:45 امروز (سه‌شنبه) در اولین بازی خود در گروه C این رقابت‌ها در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه به مصاف الدحیل رفته است که نیمه نخست این بازی با نتیجه  2 بر صفر به سود الدحیل به پایان رسید. ماریو  مانژوکیچ (5) و ادمیلسون جونیور(12) گل‌های نماینده قطر را در این نیمه به ثمر رساندند.

ترکیب الدحیل: کلود امین لکومته، مهدی بن عطیه، محمد موسی، احمد یاسر، هان کوانگ سونگ، ادمیلسون جونیور، ماریو مانژوکیچ، سلطان البرک، المعز علی، عاصم مادیبو، کریم بوضیاف.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، محمد نادری، محسن ربیع‌خواه، احمد نوراللهی، بشار رسن، مهدی ترابی، وحید امیری و علی علیپور.

دقیقه 5: ارسال المعز علی از  سمت راست محوطه جریمه پرسپولیس در میان غفلت مدافعان پرسپولیس به مانزوکیچ رسید و او با یک ضربه سر آرام و دقیق دروازه بیرانوند را باز کرد. در این صحنه مدافعان پرسپولیس و بیرانوند اعتقاد داشتند المعز علی توپ را از بیرون زمین ارسال کرده و اعتراض آنها بی‌فایده بود.

دقیقه 9: ارسال رسن روی ضربه ایستگاهی از جناح چپ می‌رفت با ضربه سر نادری به گل تساوی پرسپولیس تبدیل شود که لکومته با یک شیرجه عالی توپ را برگرداند و شجاع نتوانست از توپ برگشتی استفاده خوبی کند.

دقیقه 12: دفع اشتباه ترابی با ضربه سر باعث شد توپ پشت محوطه جریمه پرسپولیس زیر پای سونگ بیفتد و او با یک پاس در عمق جونیور را صاحب موقعیت گلزنی کرد و ضربه دقیق او از زاویه بسته بیرانوند درون دروازه این دروازه‌بان قرار گرفت.

دقیقه 15: شوت محکم ترابی در حالتی خطرناک از کنار تیرک عمودی دروازه الدحیل راهی اوت شد.

دقیقه 37: پاس بلند شیری پشت مدافعان الدحیل به علیپور رسید و تکل به موقع بن عطیه اجازه نداد مهاجم پرسپولیس ضربه نهایی خود را بزند. هر چند داور در این صحنه خطای هند علیپور را گرفت.

دقیقه 42: سلطان برک اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

دقیقه 45: مهدی ترابی که به خاطر تکل خشن سلطان برک آسیب دیده بود نتوانست به بازی ادامه دهد و لنگ لنگان زمین را ترک کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
كاش داور ايراني بود و با عطوفت خاص ليگ برتري با پرسپوليس رفتار ميكرد آنوقت حتما پرسپوليس نتيجه درخشاني كسب ميكرد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل