بازدید 16344
۱

بارش سنگین برف در گیلان /قطع برق ۹۰‌هزار خانوار

مدیرکل بحران استانداری گیلان گفت: به علت بارش سنگین برف برق حدود ۹۰ هزار خانوار در استان قطع شده است. مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان نیز گفت: بارش برف و کولاک شدید منجر به قطع برخی از پست‌های برق و از مدار خارج شدن آن‌ها در شهرستان‌های لاهیجان، آستانه، لنگرود، رودسر و املش شده است.
کد خبر: ۹۵۸۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲ 11 February 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، مدیرکل بحران استانداری گیلان گفت: به علت بارش سنگین برف برق حدود ۹۰ هزار خانوار در استان قطع شده است.

رضا اسلامی روز سه شنبه افزود: بارش سنگین برف منجر به قطع برق شماری از مشترکان شده است که استاندار گیلان از شروع بارش‌ها و قطعی برق در حزوه مدیریت این شرایط حضور داشته و دستورات لازم را برای تسریع در برقراری برق مشترکان صادر کرده است.

وی با اشاره به در راه ماندن تعدادی از مسافران در راه‌های استان و پای کار بودن تمامی دستگاه‌ها برای رفع مشکلات مردم تصریح کرد: همچنین مقرر شده علاوه بر استقرار مسافران به طور موقت در راهدارخانه ها؛ گرمخانه‌های شهری نیز بدون محدودیت آماده باشند تا در راه ماندگان را در خود جای دهند.

وی همچنین به راه‌های بسته شده استان اشاره و بیان کرد: راه قزوین به رشت به علت کولاک شدید و برف بسته شده و برای تردد خودروها، لاین مخالف تردد خودرو‌ها به منظور رفت و آمد آن‌ها در محور سراوان - رشت نیز مدیریت می‌شود.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان نیز گفت: بارش برف و کولاک شدید منجر به قطع برخی از پست‌های برق و از مدار خارج شدن آن‌ها در شهرستان‌های لاهیجان، آستانه، لنگرود، رودسر و املش شده است.

عظیم بلبل آبادی خاطر نشان کرد:تلاش ما بر آن است که مشکل برق مشترکان را تا ظهر امروز بر طرف کنیم.

گیلان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک برق می‌باشد. براساس پیش بینی هواشناسی سامانه بارش برف تا ظهر امروز از غرب استان و تا عصر و شب از نواحی مرکزی و شرق استان خارج شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱
خبر داشتن که برف میاد اما هیچ اقدامی نکردن ....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل