بازدید 13133

فرمانده ارتش: آمریکا از تاخیر در انتقام خوشحال نباشد

امیر سرتیپ عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش با بیان اینکه انقلاب اسلامی سبب ایجاد اندیشه خودباوری، خود اتکایی و اعتماد به نفس و مبارزه با افکار طاغوتی و مادی شد، گفت: تروریست‌های آمریکایی ضربه عین الاسد را فقط یک سیلی تلقی کنند.
کد خبر: ۹۵۸۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷ 11 February 2020
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، امیر سرتیپ عبدالرحیم موسوی در مراسم اجتماع راهپیمایان کرج که در میدان جمهوری اسلامی برگزار شد،با تقدیر از حماسه حضور مردم کرج در این راهپیمایی اظهار داشت: دنیا نه چنین صحنه‌ها و نه چنین مردمی را به چشم خود دیده است.

وی با بیان اینکه مردم کرج هموار در حمایت از نظام و پیروی از ولایت ممتاز بوده اند، افزود: امروز در هیچ کجای جهان چنین مردم مصمم و با اراده ای وجود ندارد که پای آرمان‌های انقلاب و نظام خود با ایستند.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه مردم کرج در برف و یخ و سرما این چنین با اراده محکم برای زدن مشت محکم بر دهان یاوه گویان به میدان آمده اند و خود را بار دیگر به رخ جهانیان کشاندند،بیان کرد: امروز درد فراق همرزم قهمان ما 40 روزه شده است و 40 روز است که آزادگان و حق طلبان و مبارزان علیه نظام سلطه و آمریکای جنایتکار و رژیم نحس و نجس صهیونیستی داغدار عروج خونین سرباز ولایت و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی هستند.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه تروریست‌های آمریکایی ضربه عین الاسد را فقط یک سیلی تلقی کنند و از تاخیر در انتقام خوشحال نباشند، متذکر شد: انقلاب اسلامی سبب ایجاد اندیشه خودباوری و خود اتکایی و اعتماد به نفس و مبارزه با افکار طاغوتی و مادی شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل