بازدید 4499
۱

عباس جدیدی؛ انتخاب عجیب فدراسیون کشتی برای گرفتن کرسی بین المللی!

کد خبر: ۹۵۷۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲ 09 February 2020

عباس جدیدی در تصمیمی شگفت انگیز و عجیب بعنوان یکی از گزینه های فدراسیون کشتی برای کسب کرسی های بین المللی کشتی به رقابت های قهرمانی آسیا در هند اعزام می شود.

به گزارش تابناک ورزشی، حسن رنگرز سخنگوی فدراسیون کشتی در مورد دلیل اعزام عباس جدیدی به رقابت های کشتی قهرمانی بزرگسالان آسیا در هند گفت: عباس جدیدی از قهرمانان المپیک و جهان کشتی است و رویکرد فدراسیون کشتی استفاده از همه ظرفیت های فنی و پتانسیل مدیریتی است تا بتواند برای کسب کرسی های بین المللی آسیایی و جهانی برنامه ای مدون و راهبردهای عملیاتی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: عباس جدیدی در همین مسیر به ترکیب مدیریتی فدراسیون کشتی اضافه شده است تا به امید خدا با برنامه هایی که صورت می گیرد بتوانیم یکی از درخواست های جدی جامعه کشتی در این زمینه را پاسخ بدهیم.

ترکیب تیم اعزامی ایران به رقابت های کشتی قهرمانی آسیا در حالی اعلام شد که نام عباس جدیدی به عنوان ناظر نیز در این اعزام دیده می شود. این چهره جنجالی کشتی ایران که یک دوره عضو شورای شهر تهران شده بود، تسلطی به زبان انگلیسی ندارد و مشخص نیست چگونه به عنوان نماینده ایران برای گرفتن کرسی های بین المللی معرفی شده است..

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
به خاطر قدرت سخنوری و اشنایی با زبان انگلیسی پتانسیل بالای ایشان که در مدریت شهر تهران دیدیم که نشان می دهد مغز متفکر فدراسیون کشتی در همین حد یا قدری کمتر است ایشان انتخاب شدند تبریک به این زیرکی وکاردانی فد راسیون خسته نباشید پهلوانان
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی