بازدید 3886

پایان گردش ده روزه سارقان با خودروی مزدا

کد خبر: ۹۵۷۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳ 08 February 2020

رئیس مرکز پشتیبانی عملیات پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۳ سارق خودرو در تعقیب و گریز پلیسی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه سعداله گزافی گفت: ساعت ۰۳:۰۰ شانزدهم بهمن ماه واحد گشت پلیس آگاهی هنگام گشت زنی در محدوده خیابان سراج به راننده و دو سرنشین یک دستگاه خودرو مزدا مظنون می‌شوند که پس از استعلام مرکز پیام مشخص شد خودروی سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت در هشتم بهمن ماه در کلانتری ۱۳۶ فرجام دارد.

رئیس مرکز پشتیبانی عملیات پلیس آگاهی پایتخت بیان داشت: واحد گشت با هماهنگی مرکز پیام و استفاده از کلیه علائم هشدار دهنده نظیرآژیر، چراغ گردان و بلندگو به راننده خودروی سرقتی دستور توقف می‌دهد ولی متهم پس از شنیدن دستور ایست به سرعت از محل متواری و با لایی کشی در بین خودرو‌های عبوری باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان می‌شود. مجدداً دستور توقف و دعوت به آرامش توسط بلندگو اعلام ولی راننده خودروی مسروقه توجهی به دستور‌ها نکرده و با سرعت به سمت سی متری شمیران نو می‌گریزد.

وی در ادامه افزود: هماهنگی‌های لازم لحظه به لحظه درخصوص طرح مهار با مرکز پیام پلیس آگاهی انجام گرفت و خودرو مسروقه با گرفتن بر روی خودرو فرم پلیس قصد واژگونی و آسیب رساندن به آن و فرار از دست ماموران را داشت که با هوشیاری عوامل پلیس، سارقان کنترل شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان در هنگام فرار اشیایی مانند سلاح سرد و لوازم داخل خودرو را به بیرون پرتاب می‌کردند، گفت: پس از طی مسافتی خودروی پژو تصادف و متوقف می‌شود.

گزافی اضافه کرد: افسراکیپ برای جلوگیری از فرار متهمان به صورت پیاده یک تیر هوایی شلیک و هر سه متهم دستگیر برای سیر مراحل قانونی تحویل اداره دوم پلیس آگاهی شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل