بازدید 44849

رفتار جنجالی جلیل محبی در یک مناظره سیاسی

جلیل محبی، دبیر فعلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر است که در سال ۱۳۵۸ در زنجان متولد شد و دانش آموخته رشته حقوق جزار و جرم شناسی از دانشگاه امام صادق(ع) است؛ مقام مسئولی که پاسخ های قاطع وی در مناظره با مصطفی تاجزاده اخیراً جنجال زیادی در فضای مجازی به راه انداخته است.
کد خبر: ۹۵۷۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷ 08 February 2020

رفتار نامتعارف دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش «تابناک»، جلیل محبی رئیس سابق بسیج حقوق‌دانان کشور است و در حال حاضر به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر فعالیت می کند.

در سوابق محبی مدیریت دفتر مطالعات حقوق مجلس شورای اسلامی و ریاست بسیج حقوق دانان کشور را می توان مشاهده کرد. او علاوه بر این ها در سابقه فعالیت‌های خود ریاست بخش جرم شناسی قوه قضائیه را نیز عهده دار بوده است.

جلیل محبی، از جمله مسئولان ایرانی فعال در شبکه مجازی توئیتر است. او در آبان ماه سال جاری و در یک توئیت جنجالی در واکنش به صحبت های رئیس جمهور نوشت:  آقای روحانی مرتکب جرم شده و مشمول دو سال حبس است.

او همچنین پیش از این در توئیتی نوشته بود: وقتی برخی از امام جمعه‌ها خانم‌های بی‌حجاب را با توهین، نهی از منکر کنند، مجری برنامه عفاف و حجاب هم آن حرف‌های زشت را در جمع خانم‌ها می‌زند، حاکمان ما ملوک‌اند و «الناس علی دین ملوکهم»، کاش همه ائمه‌جمعه مثل امام جمعه دیروز تهران درباره بی‌حجاب‌ها حرف می‌زدند.

در روزهای اخیر مناظره جلیل محبی با مصطفی تاجزاده در رابطه با شورای نگهبان حاشیه ساز شد.

جلیلی محبی در این مناظره پاسخ های قاطع و مستدلی به شبهه افکنی های مصطفی تاجزاده داد و از وی سئوالاتی پرسید که قابل تأمل بود.

تعداد بازدید : 1758

پرسش و پاسخ هایی که به نظر می رسید تاجزاده و همفکرانش انتظار شنیدن آنها را از یک جوان نداشتند و همین مسئله باعث شد به برخی موضوعات حاشیه ای  پیش آمده در این مناظره دامن بزنند تا اصل مناظره به حاشیه برود.

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی