بازدید 4479

طارمی: تیم ملی سرمربی مثل کی‌روش یا برانکو می‌خواهد

کد خبر: ۹۵۶۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۹ 04 February 2020

مهدی طارمی این روزها در لیگ پرتغال چندین مشتری سرشناس دارد اما ترجیح داده تا پایان فصل در ریوآوه بماند.

به گزارش تابناک ورزشی، طارمی که مدتهاست به دلیل تعطیلی تمرینات تیم ملی همبازیانش را ندیده، درباره انتخاب سرمربی جدید تیم ملی ابراز بی اطلاعی می‌کند و می‌گوید: تورنمنت خیلی مهمی را پیش رو داریم و باید خیلی با وسواس انتخاب کنیم. شما دیدید که آقای ویلموتس با وجود اینکه مربی کارنامه داری بود، اما چون در بحث مدیریت خوب عمل نکرد و زیاد هم به شرایط ما آگاه نبود چه شرایطی را پشت سر گذاشت و در نهایت بدون موفقیت خاصی ایران را ترک کرد.

طارمی ادامه داد: ما اکنون بازیکنان خوبی در اختیار داریم. با احترام به تمامی بازیکنان تاریخ فوتبال ایران باید بگویم اگر شرایط کنونی را در نظر بگیرید اکنون بیشتر بازیکنان حال حاضر تیم ملی در فوتبال اروپا فوتبال خود را دنبال می‌کنند و از نظر حرفه‌ای سبک مناسبی را دنبال می‌کنند. این مجموعه نیازمند این است که مدیریت مناسبی صورت گیرد. البته منکر مسائل فنی نیستیم، اما بحث مدیریت خیلی مهمتر است.

از طارمی درباره جو فعلی تیم ملی هم که سوال می‌کنیم به شوخی می‌گوید: ماشاالله همه بچه‌ها سر زبان دار هستند و به مدیریتی مثل آقای کی‌روش عادت دارند (باخنده). البته به نظرم برانکو گزینه خیلی خوبی بود؛ چون فوتبال ما را می‌شناخت و از لیگ آشنایی کاملی داشت و مطمئن مشکل مالی هم با او نداشتیم و او در مدت حضورش در فوتبال نشان داد که با این مساله کنار و راه می‌آید. بهرحال هر کسی که سرمربی تیم ملی می‌شود در کارش موفق باشد، چون ما نمی‌توانیم به جام جهانی صعود نکنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر