بازدید 21367

درباره بازار گل و گیاه شهید لشگری

کد خبر: ۹۵۶۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱ 04 February 2020

بازار گل و گیاه شهید لشگری

مجموعه عظیم گل و گیاه شهید لشگری باتوجه به فروش انواع گیاهان آپارتمانی ، گیاهان زینتی ،گیاهان بیرونی( باغچه ای ) ، گلهای شاخه ای ، انواع کاکتوس ها ، گلدان ، ابزارآلات باغبانی و... با قیمت مناسب و عمده یکی از بهترین مجموعه های گل و گیاه در تهران به شمار می رود و آماده خدمت رسانی به مردم و عاشقان گل و گیاه است و در این پست به تمامی امکانات و خدمات در این مجموعه میپردازیم ، با ما همراه باشید.

بازار گل شهید لشگری

بازار گل و گیاه شهید لشگری با همت بخش خصوصی با هدف دسترسی سریع و آسان به شهروندان جهت خرید ارزان و با کیفیت تاسیس گردید. این بازار بصورت یک سالن یکپارچه به مساحت 2000 متر مربع جهت عرضه گیاهان آپارتمانی و یک سالن به مساحت 4000 متر مربع جهت عرضه انواع گلدان ، کود و سم و لوازم کشاورزی و همچنین فضایی به مساحت 4000 متر مربع به منظور عرضه گیاهان بیرونی (باغچه ای ) احداث گردیده است که سالن یکپارچه این بازار حس دلنشین گشت و گذار در میان گل و گیاهان با هوایی مطلوب در چهار فصل سال را به شما نشان میدهد ، که همین فضا یکی از مزایای این مجموعه نسبت به دیگر بازار گلهای تهران که بصورت غرفه بندی احداث گردیده اند میباشد.

از دیگر امکانات بازار گل و گیاه شهید لشگری میتوان به کافه متفاوت آن در میان گل و گیاهان و لذت نوشیدن چای در کنار بخاری هیزمی در سرما زمستان و هوای خنک و عالی با هوای مطبوع و نوشیدن و میل کردن انواع خوراکیها در گرمای تابستان اشاره کرد. پارکینگ اختصاصی رایگان و امکان استفاده از کارواش مجموعه ، قیمت پایین و قابل رقابت با عمده فروشان ، کیفیت محصولات ، تنوع بالای گونه های گل و گیاه ، نگهداری فوق العاده ( به واسطه بهره مندی از سیستم تمام مکانیزه شامل مه پاش ، سرمایش ، گرمایش ، سقف های متحرک و...) ، خرید غیر حضوری یکی دیگر از مزایای بازار گل و گیاه لشگری هست.

بازار گیاه شهید لشگری

دسترسی از تمامی نقاط تهران و حومه از مهمترین مزایای بازار گل و گیاه شهید لشگری میباشد. شهروندان گرامی جهت بازدید از بازار گل و گیاه شهید لشگری از مسیرهای متفاوت و دسترسی های بدون ترافیک در کمترین زمان قادر به مراجعه به مجموعه میباشند.

بازار شهید لشگری

گل و گیاه شهید لشگری

آدرس : اتوبان آزادگان ، کیلومتر 8 جاده شهید لشگری ، جنب پارس خودرو ، رو به رو بانک ملت 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم