بازدید 8946

پیام نخست‌وزیر جدید عراق به تظاهرات‌کنندگان

نخست وزیر مکلف عراق از تظاهرات‌کنندگان خواسته است فتیله نزاع و اختلافات را پایین کشیده و فرصت را در اختیار عناصر فاسد قرار ندهند.
کد خبر: ۹۵۶۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳ 03 February 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، محمد توفیق علاوی که شنبه دهم بهمن از سوی برهم صالح مامور تشکیل دولت جدید شده است، در پیامی در صفحه شخصی خود در فیسبوک خطاب به تظاهرات‌کنندگان نوشت : تظاهرات نتایج درخشانی مبنی بر مخالفت با طبقه سیاسی که کشور را به این حالت اسف‌بار رسانده محقق کرده است، این دستاوردها شامل وضع قانون جدید انتخابات، تغییر در کمیساریای عالی انتخابات و حذف نامزدهای احزاب برای تصدی نخست وزیری است.

وی همچنین از سازوکار نامزدی خود برای تصدی نخست وزیری خبر داد و افزود که حدود 170 نماینده مستقل، از میان پنج نامزد،نام وی را برای تصدی نخست وزیری انتخاب کردند .

علاوی ادامه داد آنچه فاسدان می ترسند، طرح‌های محمد علاوی برای پایان دادن به سهم‌خواهی سیاسی است، اینها آرزوی فساد و سرقت دارند به همین سبب برای به وجود آوردن فضاهای هرج و مرج و متفرق کردن تظاهرات کنندگان تلاش می‌کنند، بنابراین تظاهرات کنندگان باید فتیله نزاع و اختلافات را پایین بیاورند و فرصت را برای فاسدان فراهم نکنند که عقربه‌های ساعت را به عقب برگردانند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی