بازدید 5657
برنامه مدیروستا روی میز مدیرعامل کارخانه ایرانخودرو

کسی که همزمان گزینه سرمربیگری و مدیرعاملی پیکان است!

اتفاقاً در زمینه سرمربیگری نیز برنامه خود را ارائه کرده‌ام. به‌هرحال این توانایی را در خود می‌بینم که هم در زمینه مدیرعاملی و هم در زمینه سرمربیگری می‌توانم به باشگاه خود خدمت کنم. فرق نمی‌کند در هر پستی که مدیریت کارخانه ایران خودرو و هیئت مدیره باشگاه پیکان صلاح بدانند در خدمت باشگاه خود خواهم بود.
کد خبر: ۹۵۶۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۳ 02 February 2020

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای مدیرعاملی باشگاه پیکان نشست‌های خوبی را با مدیر کارخانه ایران خودرو داشته

به گزارش تابناک ورزشی، علی‌اصغر مدیرروستا در مورد اینکه گفته می‌شود برای مدیرعاملی باشگاه پیکان با او مذاکره شده است، اظهار داشت: بله، ابتدا در زمینه مدیرعاملی باشگاه پیکان با آقای مقیمی (مدیر کارخانه ایران خودرو) نشست خوبی را برگزار کردیم و برنامه خود را برای قبول این مسئولیت به ایشان ارائه دادم. ضمن اینکه در این زمینه جا دارد از دکتر حاج فتح‌علی ها و دکتر گلچین تشکر کنم که به من لطف داشتند. اعتقاد خودم این است که می‌توانم در زمینه فنی، اجرایی و حتی فوتبال کارگری کمک زیادی به باشگاه پیکان که در واقع باشگاه خودم نیز به شمار می‌آید، داشته باشم.

سرمربی پیشین تیم پیکان در پاسخ به این سؤال که آیا او گزینه مدیر کارخانه ایران خودروست یا هیات مدیره این باشگاه، خاطرنشان کرد: من به مدیریت محترم کارخانه ایران خودرو برنامه خود برای مدیرعاملی را ارائه کردم. البته اعضای هیات مدیره باشگاه هم در حال حاضر در جریان این موضوع قرار دارند و جا دارد از تمام عزیزان حاضر در هیئت مدیره باشگاه پیکان نیز تشکر کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال انتخابش به‌عنوان سرمربی پیکان هم وجود دارد یا نه؟ یادآور شد: اتفاقاً در زمینه سرمربیگری نیز برنامه خود را ارائه کرده‌ام. به‌هرحال این توانایی را در خود می‌بینم که هم در زمینه مدیرعاملی و هم در زمینه سرمربیگری می‌توانم به باشگاه خود خدمت کنم. فرق نمی‌کند در هر پستی که مدیریت کارخانه ایران خودرو و هیئت مدیره باشگاه پیکان صلاح بدانند در خدمت باشگاه خود خواهم بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها