بازدید 5761
۶

محمود‌عباس: روابط با آمریکا‌و‌اسرائیل را قطع می‌کنیم

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در نشست فوق العاده اتحادیه عرب با موضوع معامله قرن اعلام کرد که ارتباط خود با آمریکا و اسرائیل را قطع می‌کند.
کد خبر: ۹۵۶۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۱ 02 February 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین روز شنبه اعلام کرد که به آمریکا و اسرائیل اطلاع داده که تمامی روابط با آن‌ها را در پی طرح "معامله قرن" که توسط دونالد ترامپ ارائه شد، قطع خواهیم کرد.

وی در نشست فوق العاده اتحادیه عرب در قاهره با موضوع معامله قرن افزود: به آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها پیام فرستادیم که دیگر هیچ گونه روابطی میان ما با اسرائیلی‌ها از جمله روابط امنیتی وجود ندارد.

محمد عباس گفت: بنیامین نتانیاهو هیچ اعتقادی به صلح ندارد. در دوره وی، شاهد هیچ پیشرفتی در روند صلح نبودیم. دیدار‌های چهارگانه ما با «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا هیچ نتیجه‌ای نداشت. ما می‌خواهیم کشور خود را برپا کنیم و ملت ما در امنیت و استقلال زندگی کنند. ترامپ پیشتر به من گفته بود که معتقد است ما می‌توانیم کشوری بدون سلاح زندگی کنیم.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین افزود: ما دیگر نخواهیم پذیرفت که آمریکا تنها میانجیگر در مذاکرات با اسرائیل باشد. ما برای پیگیری قضیه فلسطین راهی شورای امنیت خواهیم شد. ما از عرب‌ها می‌خواهیم که با ما باشند. ضمن اینکه چندین تماس در این‌باره نیز دریافت کرده‌ام.

دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا روز سه‌شنبه ۸ بهمن ماه ۱۳۹۸ همراه با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در کاخ سفید از طرح سازش کارانه خود موسوم به "معامله قرن" رونمایی کرد و اعلام کرد که این طرح، شهر قدس را پایتخت یکپارچه اسرائیل می‌داند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۶
همین آب تو آسیاب دشمن ریختن های تو بود که این بلا رو سر کشورت آورد آقای عباس. و مطمئنم همچنان به خیانت هات ادامه خواهی داد. ذات آدمها هرگز تغییر نمیکنه.
چه جالب خودشون با اسرائیل رابطه دارند و ما اینجا کاسه داغتر از آش
مگه رابطه ای داشتند؟!!1
تنها راه حل فلسطین مقاومت است. خائنین به آرمان فلسطین ذلیل هستند.
ترامپ یک قمار باز واقعی است ! که همیشه خالی بازی می کنه ! خیلی هم بد بازی می کنه
مثل اینکه مش محمود ناراحت شده ما چهل ساله قطع کردیم ایشان تازه بخاطر عدم تحویل خواسته هاش قطع میکنه انهم تازه حرفش را زده وما داریم برای انها از همه دنیا حرف میخوریم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان