بازدید 6255

سوریه: تروریسم اقتصادی مکمل تروریسم فیزیکی است

نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد، تروریسم اقتصادی را مکمل گروهک‌های تروریستی دانست که در فهرست شورای امنیت قرار دارند.
کد خبر: ۹۵۵۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۸ 30 January 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، بشار الجعفری، روز چهارشنبه در نشست شورای امنیت که با موضوع وضعیت انسانی سوریه برگزار شد، افزود: تروریسم اقتصادی که توسط کشورهای غربی علیه دمشق اعمال می شود، تروریسم گروهک های تروریستی را که در فهرست شورای امنیت قرار دارد، تکمیل می کند.

وی ادامه داد: ما از سکوت بعضی از مقام های سازمان‌های بین المللی درباره رنج و درد سوری ها ناشی از تروریسم، تجاوز و اقدامات اقتصادی قهریه یکجانبه و اقدامات نیروهای اشغالگر، شگفت زده ایم.

نماینده سوریه در سازمان ملل ادامه داد که دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل (اوچا)، ۶۴ گزارش مربوط به اقدام های قهریه اقتصادی بر زندگی میلیون ها نفر از مردم سوریه را نادیده گرفت.

الجعفری تصریح کرد: «اوچا» از ارائه کمک به ساکنان بیش از ۴۰ شهر و شهرک آزاد شده از تروریسم در ادلب و اطراف آن، خودداری می کند.

وی با تاکید بر لزوم لغو اقدام های اقتصادی اجباری اعمال شده علیه سوریه و پایان دادن به سیاست های مجازات اقتصادی اتخاذ شده توسط برخی کشورها،افزود که با وجود فشارها علیه مردم، دمشق از حاکمیت خود صرف نظر نخواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار