بازدید 12043
۱

اختصاص سهمیه سوخت بر اساس پیمایش

معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: از ابتدای اسفندماه امسال، تخصیص سهمیه سوخت به ناوگان سواری کرایه بین‌شهری بر اساس پیمایش اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۹۵۵۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲ 29 January 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از فارس ، روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل نوشت: رضا شیرین‌زاده اظهار کرد: از ابتدای اسفندماه امسال، تخصیص سهمیه سوخت به ناوگان سواری کرایه بین‌شهری، براساس پیمایش از طریق اطلاعات مندرج در صورت وضعیت‌های مسافری دارای کد رهگیری، عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: مالکان حقیقی ناوگان سواری کرایه بین‌شهری با پلاک ع، تا ۲۰ بهمن‌ماه برای ثبت شماره شبای حساب بانکی خود جهت بهره‌مندی از سهمیه سوخت فرصت دارند.

معاون حمل ونقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از فعالیت ۱۵ شرکت مسافربری سواری کرایه‌ای با ۵۸۱ دستگاه ناوگان در استان خبر داد و تصریح کرد: مابه التفاوت ریالی نرخ بنزین سهمیه‌ای و آزاد بر اساس سهمیه تخصیص یافته به هر ناوگان سواری کرایه‌ای، به صورت اعتباری به حساب مالکان ناوگان واریز می‌شود.

شیرین‌زاده گفت: مالکان حقیقی ناوگان سواری کرایه بین شهری با پلاک ع، حداکثر تا مدت زمان یاد شده فرصت دارند با مراجعه به آدرس اینترنتی smartcard.rmto.ir و قسمت خدمات غیرحضوری، به بخش ثبت‌نام شماره شبا وارد شده و شماره شبای حساب بانکی متعلق به خودرا ثبت کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
آثار برکات تحریم برای مردم و کاسبان تحریم یکسان نیست
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر