بازدید 12112
۱
امیرآبادی فراهانی خطاب به روحانی:

مجلس فعلی نیز نوش جان شما و وزیران شما!

یک نماینده مجلس گفت: رئیس جمهور گفته مردم باید مطمئن شوند که رأی آنها کم و زیاد نمی شود، صندوق‌ها دست رئیس جمهور، وزیر کشور و بخشداران است، مجلس فعلی نیز نوش جان شما و وزیران شما.
کد خبر: ۹۵۴۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳ 27 January 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، احمد امیرآبادی فراهانی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) گفت: آقای ظریف در پاسخ سوالی که پرسیده شده بود، بعد از شهادت سردار سلیمانی توسط ایالات متحده مذاکره را منتفی می دانید؟ گفته است خیر و هرگز این احتمال را منتفی نمی‌دانم که افراد رویکرد خود را تغییر دهند و واقعیت را بپذیرند. برای ما فرقی نمی کند چه کسی در کاخ سفید حضور دارد و دولت ترامپ می تواند گذشته خود را اصلاح کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آقای ظریف شهادت مردی بزرگ که ضامن امنیت مردم ایران و امت اسلام بود، چگونه اصلاح می شود؟ ادامه داد: آمریکا فرمانده سپاه قدس را به ترور تهدید کرده است؛ آقایان روحانی و ظریف! تحقیر را بس کنید، این همه از مذاکره و برجام گفتید نهایتاً چه شد؟

وی با تاکید بر اینکه آمریکا از برجام خارج شده، تحریم ها را افزایش داده، سردار ایران را ترور کرده و ملت ایران را به حمله نظامی و تخریب ۵۲ اثر ملی و فرهنگی تهدید می کند، عنوان کرد: مجلس طرح سه فوریتی تصویب کرد تا عزت مردم ایران باقی بماند. این همه اصرار برای تحقیر ملی آن هم پس از بدرقه چندین میلیونی و همچنین انهدام پایگاه عین الاسد برای چیست؟

امیرآبادی بیان کرد: آقای ظریف شما وزیر خارجه کجا هستید؟ اگر ذره ای خون و غیرت ایرانی دارید هنوز چهلم شهید سلیمانی نگذشته، چرا پاس تحقیر و سازش می دهید. مقام معظم رهبری فرمودند شهید سلیمانی یک مکتب است.

عضو هیات رئیسه مجلس در پایان با بیان اینکه تذکر من به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخصوص یارانه معیشتی افراد نیازمند و کارگران و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) است، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور گفته مردم باید مطمئن شوند که رأی آنها کم و زیاد نمی شود، صندوق ها دست رئیس جمهور، وزیر کشور و بخشداران است، مجلس فعلی نیز نوش جان شما و وزیران شما.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۹
انتشار یافته: ۱
آقای روحانی شما که گفته اید مردم باید مطمئن شوند که رأی آنها کم و زیاد نمی شود، صندوق ها دست رئیس جمهور، وزیر کشور و بخشداران است،
پس میشود نتیجه گرفت که مرحله دوم ریاست جمهوری را هم بدین شکل رای آورده اید.
خدا را شکر که مرحله سومی در کار نیست.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی