بازدید 3152

احکام میلیاردی کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون علیه باشگاه‌ها

کد خبر: ۹۵۴۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰ 26 January 2020

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده‌های مطروحه در این کمیته نسبت به برخی باشگاه‌ها اعلام کرد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از فدراسیون فوتبال، آرای صادره در کمیته تعیین وضعیت در خصوص چند پرونده مفتوحه در این کمیته به شرح زیر است:

* در پی شکایت علی طهماسبی از باشگاه آلومینیوم اراک، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۷۲ میلیون و ۴۷۴ هزار ریال بابت مانده مبلغ پرداخت نشده قرارداد به انضمام پرداخت یک میلیون و ۵۷۹ هزار و ۹۳۰ ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد. (رای قطعی است)

* با توجه به شکایت احمد کعبیان پور از باشگاه نساجی قائمشهر، این باشگاه به پرداخت ۴۶۰ میلیون ریال بابت قرارداد پرداخت نشده به انضمام پرداخت ۱۰ میلیون و ۲۸ هزار ریال در حق خواهان محکوم شد.

* براساس رای صادر شده در پرونده شکایت علی نظری از باشگاه شاهین بوشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بابت مانده مبلغ پرداخت نشده قرارداد مورخ ۱۰ دی ماه ۹۷ و مبلغ ۲۲۰ میلیون ریال بابت پاداش مکتوب در قرارداد که جمعا به میزان مبلغ ۵۴۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به انضمام مبلغ ۱۱ میلیون و ۹۵۷ هزار و ۳۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

* در پی شکایت محمدحسین باباگلی از باشگاه رایکا بابل، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۴۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ ۲۲ میلیون و ۶۷۲ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس