بازدید 12673
۴
با وجود تکذیب فدراسیون فوتبال برای سرمربیگری

مذاکره دبیاسی با تیم ملی ایران برسر جزئیات قرارداد

داریم روی برخی جزئیات کار می‌کنیم، اما تا زمانی که چیزی امضا نشود، هیچ چیز قطعی نیست. از برخی جهات عقد این قرارداد بسیار محتمل است.
کد خبر: ۹۵۴۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴ 25 January 2020

با وجود تکذیب فدراسیون فوتبال ایران، سرمربی ایتالیایی سابق تیم ملی آلبانی گفت که در حال مذاکره با فدراسیون فوتبال ایران است.

به گزارش تابناک ورزشی، پایگاه خبری «ایتالیا سرا» گفت‌و‌گویی اختصاصی با جانی دبیاسی انجام داده و در آن از وی در خصوص خبر منتشر شده اخیر مبنی بر مذاکره‌اش با فدراسیون فوتبال ایران سؤال پرسیده است.

این مربی ۶۳ساله ایتالیایی که تا سه سال پیش هدایت تیم ملی آلبانی را برعهده داشت، در پاسخ به این سؤال که آیا خبر مذاکره‌اش با فدارسیون فوتبال ایران صحت دارد و چه مدت دیگر مانده است تا رسماً هدایت تیم ملی این کشور را برعهده بگیرد؟ گفت: داریم روی برخی جزئیات کار می‌کنیم، اما تا زمانی که چیزی امضا نشود، هیچ چیز قطعی نیست. از برخی جهات عقد این قرارداد بسیار محتمل است.

اگر مذاکرات دبیاسی با فدراسیون فوتبال ایران به سرانجام برسد، این دومین دوره کاری خود به عنوان سرمربی یک تیم ملی را تجربه خواهد کرد. او سال ۱۹۹۰ دوران مربیگری خود را در تیم جوانان باشگاه باسانوی ایتالیا آغاز کرد و در ادامه تیم‌هایی مانند کارپی، اسپال، مودنا، برشا، تورینو، لوانته و اودینزه را هم هدایت کرد. دبیاسی سال ۲۰۱۱ هدایت تیم ملی آلبانی را برعهده گرفت و تا سال ۲۰۱۷ در این تیم حضور داشت. او ماه سپتامبر همان سال هدایت تیم آلاوس را برعهده گرفت، اما بعد از کمتر از دو ماه اخراج شد و از آن زمان تاکنون بیکار بوده است.

مذاکره دبیاسی با تیم ملی ایران برسر جزئیات قرارداد

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
عده اي متصل به رانت و چپاول با قررادادي ميلياردي با مربيان خارجي کيسه خود و عوامل پشت پرده را پر مي کنند و هيچ شفافيتي در قراردادها نيست و زدو بند پشت پرده در همه قراردادهاي مربيان خارجي وجود دارد ولي کسي جرات بيان و رسيدگي ندارد.
به نظر من تجربه استراماچونی و کالدرون باید برای نیاوردن مربی خارجی در وضعیت فعلی مد نظر باشه
او ماه سپتامبر همان سال هدایت تیم آلاوس را برعهده گرفت، اما بعد از کمتر از دو ماه اخراج شد و از آن زمان تاکنون بیکار بوده است.
?????!!!!
مربی تیم ملی ایران بشه
باز یه مربی بیکار را با مبلغ گزاف میارن و درصد خودشونو بر میدارن.دو ماه بعد هم اخراجش میکنن میگن برو از ما به فیفا شکایت کن بقیه پولو بگیر.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار