بازدید 4432

نامه جدید ای‌اف‌سی: حکم پرونده ایران دراختیار دبیرخانه

کد خبر: ۹۵۳۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷ 22 January 2020

بحث میزبانی باشگاه‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا این روزها به مهمترین بحث ملی تبدیل شده و همه در تلاش برای گرفتن حق قطعی نمایندگان ایران در AFC هستند. با تلاش‌های شبانه روزی مسئولان ورزش، کنفدراسیون آسیا کمی عقب نشینی کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در جدیدترین خبر در این زمینه سلطان المهوس، خبرنگار ورزشی سعودی در تلاش است تا این عقب نشینی را پنهان کند و در ادعایی عجیب عنوان کرد: برگزاری بازی‌های باشگاه‌های ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2020 به میزبانی این کشور همچنان بستگی به رای کمیته اجرایی AFC دارد. کنفدراسیون آسیا در این شرایط به صورت دقیق ناظر این پرونده خواهد بود.

 این ادعای عجیب خبرنگار عربستانی درحالیست که با رایزنی‌های انجام شده، کنفدراسیون آسیا در نامه رسمی به فدراسیون در مورد دیدارهای مرحله گروهی بر خلاف ادعای این روزنامه نگار سعودی اعلام کرد که 3 بازی نخست نمایندگان ایران در این مرحله به صورت میهمان برگزار می‌شود تا رای نهایی بوسیله دبیرخانه AFC صادر شود.

این ادعای خبرنگار سعودی برخلاف نامه رسمی AFC است چون مدعی است رای نهایی را کمیته اجرایی صادر می‌کند اما در این نامه ذکر شده که دبیرخانه رای را صادر می‌کند. نفوذ عربستان در کمیته اجرایی می تواند تمام آرا این کمیته را تحت الشعاع قرار دهد اما این ادعا صحت ندارد و برخلاف نامه AFC است.

در این نامه AFC همچنین به فدراسیون اعلام شده که بازی‌های مرحله پلی‌اف به صورت قطع در کشور ثالث (امارات) برگزار می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل