بازدید 6460

ترامپ مانع ورود اتباع‌کشورهای بیشتری می‌شود

رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای گزارش‌های منتشرشده مبنی بر احتمال افزودن شدن نام چند کشور دیگر به فهرست ممنوعیت ورود به آمریکا را تأیید کرد.
کد خبر: ۹۵۳۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۱ 21 January 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا روز سه‌شنبه تأیید کرد که قصد دارد اتباع کشور‌های بیشتری را از ورود به آمریکا منع کند.

در روز‌های اخیر رسانه‌ها گزارش داده بودند که ترامپ قصد دارد فهرست موسوم به کشور‌های «ممنوع السفر» به آمریکا را گسترش دهد.

ترامپ در مصاحبه‌ای که امروز در نشریه «وال استریت ژورنال» منتشر شده، این مسئله را تأیید کرده، اما از نام بردن از کشور‌هایی که احتمالا به این فهرست افزوده می‌شوند، خودداری کرده است.

ممنوع کردن ورود مسلمان‌ها به آمریکا یکی از شعار‌های انتخاباتی ترامپ در جریان رقابت‌های سال ۲۰۱۶ بود. او در نخستین روز‌های حضورش در کاخ سفید، با امضای فرمانی که به «فرمان ممنوعیت ورود مسلمان‌ها» معروف شد، اتباع چند کشور از جمله ایران را از ورود به آمریکا منع کرد.

نسخه تعدیل‌شده این فرمان، بعدا به تأیید دیوان عالی آمریکا هم رسید و اکنون اجرایی است. این نسخه اتباع ایران، لیبی، سوریه، سومالی و یمن را به صورت موقت و پناهجویان این کشور‌ها را به صورت دائم از ورود به آمریکا منع کرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار