بازدید 7291
۴

ترامپ: با اختلاف بهترین اقتصاد جهان هستیم

رئیس جمهور آمریکا در توئیت‌هایی به تمجید از عملکرد اقتصادی دوران ریاست جمهوری خود پرداخت.
کد خبر: ۹۵۳۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 21 January 2020
ترامپ: با اختلاف بهترین اقتصاد جهان هستیم

 

به گزارش تابناک به نقل از نشریه کنگره آمریکا، دونالد ترامپ در چندین پیام توئیتری به دفاع از عملکرد خود پرداخت. وی که اکنون وارد سومین سال ریاست جمهوری خود شده است خود را آماده سخنرانی در اجلاس مجمع جهانی اقتصاد در شهر داووس می‌کند که با توجه به اخبار منتشرشده در خصوص تهدید به آغاز جنگ تجاری با اتحادیه اروپا برای بازار‌های مالی اهمیت زیادی دارد.

در شرایطی که رشد اقتصادی آمریکا کاملا از رشد نیرومند سال ابتدایی ریاست جمهوری ترامپ فاصله گرفته است؛ وی در پیامی توئیتری نوشت: امسال نیز به مانند سال قبل صد‌ها میلیارد دلار به تولید ناخالص داخلی مان افزوده خواهد شد. ما با اختلاف بهترین اقتصاد در جهان هستیم!

وی هم چنین در توئیتی دیگر ضمن اشاره به قرار گرفتن نرخ بیکاری آمریکا در کمترین سطح نیم قرن اخیر گفت: خیلی خوشحالم که در روز بزرگداشت مارتین لوترکینگ اعلام کنم که نرخ بیکاری آمریکایی‌های آفریقایی تبار به کمترین سطح خود رسیده است. نه فقط این، که نرخ بیکاری برای جوانان و نرخ فقر نیز به کمترین سطح خود رسیده و این عالی است!

این ادعای ترامپ با واکنش سریع اسوشیتدپرس مواجه شد. این خبرگزاری در پاسخ به توئیت ترامپ نوشت: نرخ بیکاری آفریقایی‌تبار‌ها در می ۲۰۱۸ به کمترین سطح خود رسید، اما اکنون از آن فاصله گرفته است. این نرخ همچنین اکنون شش درصد است که در مقایسه با نرخ بیکاری ۳.۵ درصدی برای کل کشور هنوز در سطح بالایی قرار دارد.

ترامپ همچنین به امضای فازه نخست توافق تجاری با چین اشاره کرد و نوشت: کشاورزان خیلی از امضای توافق با چین خوشحال هستند. به زودی قرارداد‌های (مشابهی) با کانادا و مکزیک امضا می‌کنیم. آن‌ها یادشان خواهد بود که حتی وقتی چین توافق را امضا نمی‌کرد توانستم درآمد عظیمی را از طریق تعرفه‌ها به دست بیاورم و آن پول را خرج حمایت از کشاورزان کنم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۴
خیلی داره پر رویی میکنه. پیشنهادم به جناب روحانی این است که تحریم های جدیدی علیه آمریکا وضع شود. باید وارد جنگ تجاری با آمریکا شویم. بسیار ممنون
ما هم از آخر اولیم!
معلوم این بابا خیلی وضع اش در داخل آمریکا خراب است و از ترس و وحشت متوسل به هذیان گویی و دروغ های شاخدار شده است.
آره
با دلار چاپ کردن و خرج کردنشون و مداخلات پولی در شرکتها و بخشهای مختلف دنیا شما رتبه اول دنیا هستید
باید ببینیم با این سرعتی که که ابرقدرتهایی مثل چین و روسیه و....دارن طلا ذخیره میکنن تا دلار رو کلا از مبادلات تجاری حذف کنن کاغذ پاره های شما تا چند سال دیگه چه بحران مالی رو به جهان تحمیل میکنه
فقط بلدی با پر رویی بگی 7 تریلیون دلار پول در خاور میانه خرج کردیم
اون پولی که تو و دولت ابلهت خرج کردی نقدینگیش وارد بازارهای جهانی شده و جمع شدن این همه نقدینگی بالاخره کار خودش رو میکنه.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی