بازدید 3773

بهاروند: امنیت پروازهای ایران چه ربطی به AFC دارد؟

کد خبر: ۹۵۳۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳ 21 January 2020

حیدر بهاروند درمورد خبر محرومیت باشگاه‌های ایران از میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: سه روز قبل از این قضیه بود که AFC از ما برای تامین امنیت تضمین خواست؛ پس از آن، آقای دکتر سلطانی‌فر، وزیر ورزش سریعا نامه‌ای را برای ما ارسال کردند و ما نیز برای AFC فرستادیم.

به گزارش تابناک ورزشی، سرپرست موقت فدراسیون ادامه داد: ساعت ۱۲-۱۱ روز جمعه خبری رسید که ظاهرا کمیته مسابقات تصمیم گرفته این رای صادر شود و می‌خواهد برای کمیته اجرایی بفرستد. بلافاصله ما با آقای دکتر سلطانی‌فر تماس گرفتیم و در ساعت ۱۵ با همکاران خودمان در حضور آقای تاج در فدراسیون جلسه گذاشتیم که آن موقع نامه‌ای مبنی بر محرومیت از بازی‌های خانگی رسید.

سرپرست فدراسیون فوتبال ایران تصریح کرد: در همان روز ما بحث کردیم و با پیگیری‌های آقای تاج و وزیر ورزش اتفاقات خوبی افتاد و دکتر سلطانی‌فر نامه‌ای برای شیخ سلمان فرستاد. آقای تاج هم به‌عنوان نایب رئیس AFC اعتراض شدیدی داشت و نامه‌ای ارسال کرد. ضمن اینکه از دوستان و همکارانشان در AFC هم خواست در این موضوع در کنارش باشند.با کمک دوستان در فدراسیون و همچنین آقای وزیر، نامه‌ای به AFC و فیفا زدیم و موارد و مسائل را گفتیم. تاکید کردیم که این موضوع به هیچ وجه برای ما قابل قبول و پذیرفتنی نیست.

او عنوان کرد: این بحث سیاسی بود تا کار فوتبالی. به هیچ عنوان این مسائل که گفته‌اند، فوتبالی نیست؛ چیزی که گفته شده بود، در خیلی از کشور‌ها شاهد هستیم، ولی مسابقاتشان را برگزار می‌کنند و در حوزه فوتبال چنین اتفاقاتی مشابه به ما نیفتاده است. AFC هم نهادی نیست که تشخیص دهد امنیت پروازی در یک کشور وجود دارد یا نه. خوشبختانه نهاد‌های بین‌المللی هیچ محرومیتی از این نظر (پرواز‌های ایران) نداشتند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر