بازدید 5100

بازداشت یک آمریکایی در بیروت به اتهام جاسوسی

این روزنامه نگار آمریکایی که نامش ذکر نشده است، در حال فیلمبرداری از درگیری های اطراف پارلمان لبنان در مرکز بیروت بود که توسط نیروهای امنیتی دستگیر شد.
کد خبر: ۹۵۳۰۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۴ 20 January 2020

نیروهای امنیتی لبنان یکشنبه شب یک روزنامه‌نگار آمریکایی در محل اعتراضات بیروت به اتهام جاسوسی برای رژیم صهیونیستی دستگیر کردند.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از المیادین به نقل از منابع امنیتی، این روزنامه نگار آمریکایی که نامش ذکر نشده است، در حال فیلمبرداری از درگیری های اطراف پارلمان لبنان در مرکز بیروت بود که توسط نیروهای امنیتی دستگیر شد.

بر اساس این گزارش، روزنامه نگار آمریکایی فیلم های خود را برای روزنامه صهیونیستی هاآرتص ارسال می کرده است.

در ششمین روز از «هفته ی خشم» و نود و پنجمین روز از آغاز جنبش اعتراضی مردم لبنان، صدها جوان معترض یکشنبه شب به میدان های النجمه، الشهدا، ریاض الصلح و خیابان الحمراء در مرکز بیروت بازگشتند و نیروهای نظامی و انتظامی برای پراکنده کردن آنان از باتون، خودروهای آب‌پاش، گاز اشک‌آور، تیرهای هوایی و گلوله های پلاستیکی استفاده کردند.

این نیروها پیش از آغاز درگیری با بلندگو از معترضان خواستند تظاهرات و تجمع مسالمت آمیز خود را به اَعمال خشونت آمیز از جمله سنگ پراکنی، راه بندان و آتش زدن لاستیک و سطل های زباله تغییر ندهند در غیر این صورت ناچارند مطابق قانون با آنان رفتار کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر