بازدید 2985

۱۰۰ کیلو مواد مخدر از مخفیگاه ۹ سوداگر مرگ کشف شد

کد خبر: ۹۵۲۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ 19 January 2020

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از دستگیری ۹ سوداگر مرگ در غرب پایتخت خبر داد و گفت: از محل سکونت متهمان ۵۰ کیلو و ۷۶۰ گرم هرویین و ۵۵ کیلو تریاک کشف شد.

به گزارش میزان، سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند " رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: در پی اطلاع از اینکه تعدادی خرده فروش مواد مخدر در مخفیگاهشان در غرب پایتخت، اقدام به توزیع مواد مخدر می کنند، تحقیق در این خصوص آغاز و بررسی موضوع در دستور کار معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی گفت: در تحقیقات انجام شده و پایش‌های اطلاعاتی مشخص شد که خبر صحت دارد و متهمان اخیرا مقادیری مواد مخدر از قاچاقچیان جنوب کشور خریداری کرده است و با دپو کردن آن در محل سکونتشان به صورت خرده فروشی در حال توزیع هستند.

حسنوند با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت، ادامه داد: دستور دستگیری متهمان و بازرسی از مخفیگاه آنان صادر شده و ماموران موفق شدند ضمن مراقبت‌های ویژه از مخفیگاه سوداگران مرگ، صبح روز بیست و هفتم دی ماه با اطمینان از اینکه متهمان در داخل مخفیگاهشان حضور دارند، آنان را دستگیر کنند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه در این رابطه ۹ سوداگر مرگ دستگیر شد، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۵۰ کیلو و ۷۶۰ گرم هرویین، ۵۵ کیلو تریاک و مقادیری حشیش، ۲ دستگاه کارت خوان بانکی و مبلغ ۳۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان وجه نقد حاصل فروش مواد مخدر کشف و متهمان پس از انتقال به پلیس مبارزه با مواد مخدر به جرم ارتکابی اعتراف کردند.

وی افزود: با اعتراف صریح متهمان به جرم ارتکابی و تحقیقات تکمیلی پرونده، هر ۹ خرده فروش مواد مخدر در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان