بازدید 7442
۱

پاکسازی معابر تهران از برف

مدیرکل خدمات شهری معاونت شهرداری تهران از پاکسازی معابر سطح شهر تهران در پی بارش شب گذشته با به کارگیری ۱۴ هزار نیروی انسانی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹ 19 January 2020

مدیرکل خدمات شهری معاونت شهرداری تهران از پاکسازی معابر سطح شهر تهران در پی بارش شب گذشته با به کارگیری ۱۴ هزار نیروی انسانی خبر داد.

به گزارش «تابناک»، اصغر عطایی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح اقدامات انجام شده توسط معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در پی بارش برف شب گذشته گفت: از نیمه شب گذشته بارش برف در کل سطح شهر تهران آغاز شده و در حال حاضر شهر تهران سفیدپوش شده است. این بارش تنها در شمال شهر نبوده و جنوب شهر نیز شاهد بارش برف خوبی بوده‌ایم.

وی ادامه داد: به دلیل آمادگی کامل در تمامی نواحی و مناطق و همچنین بسیج امکانات و نیروها توانستیم به موقع وارد عمل شویم و حتی برخی تجهیزات در محل‌هایی که پیش‌بینی می‌شد برفگیر باشد، مستقر شدند تا در کمترین زمان ممکن خدمت‌رسانی به شهروندان را داشته باشند.

مدیرکل خدمات شهری معاونت شهرداری تهران تاکید کرد: ۴۰۰۰ مخزن زرد رنگ در سطح شهر تهران تعبیه شده که در همگی شن و نمک قرار داده شده تا شهروندان و نیروهای خدمات شهری بتوانند برای بارش برف از آنها بهره بگیرند. همچنین ۱۳۵۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات محلول پاش و نمک پاش برای پاکسازی معابر به کار گرفته شده است.

وی ادامه داد: ۱۴ هزار نیروی انسانی پس از بارش برف شب گذشته معابر بزرگراهی و اصلی سطح شهر تهران را پاکسازی کردند و تعداد قابل توجهی از نیروهای فضای سبز نیز مشغول برف‌تکانی درختان هستند.

عطایی تاکید کرد: این خدمات ادامه خواهد داشت تا لایه‌های دوم و معابر درجه ۲ و حتی فرعی سطح شهر تهران پاکسازی شوند. شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده موارد خاص مراتب را با سامانه ۱۳۷ در میان بگذارند تا در اسرع وقت خدمت‌رسانی انجام شود. تمهیدات لازم در صورت ادامه‌ بارش‌ها تدبیر شده و در حال حاضر نیز هیچ انسدادی در سطح شهر تهران نداریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
شما را بخدا به شهرداری بگوئید یه فکری برای تمیزکردن پیاده روها بکند، برای مثال پیاده رو پارکوی به سمت خیابان ولیعصر امروز صبح پر از برف بود که نمی شد راه رفت، احیانا اگه امشب یخبندان باشد که فاجعه می شود.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار