بازدید 69263
هزار و هشتصد و نود و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

رایزنی جهانگیری و اصلاح‌طلبان برای بازگرداندن ردی‌ها / اصولگرای مشهوری که رد صلاحیت شد / کوشکی: عذرخواهی نمی‌کنم؛ ذهن بعضی‌ها معیوب است!

رصد‌خانه «تابناک»؛ خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند حاجی زاده: اگر بلافاصله اطلاع رسانی می‌کردیم، سیستم پدافندی ما فشل می‌شد / واعظی: مکانیزم ماشه اجرایی نمی‌شود / محسن تنابنده: پس از «پایتخت ۶» دیگر با تلویزیون کار نخواهم کرد! و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۵۲۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 15 January 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
رایزنی جهانگیری و اصلاح‌طلبان برای بازگرداندن ردی‌ها

یک کنشگر سیاسی اصلاح‌طلب ضمن انتقاد از رد صلاحیت‌های انجام شده توسط شورای نگهبان گفت: برای گرفتن تاییده اصلاح‌طلبان با این نهاد رایزنی خواهند کرد. علی صوفی کنشگر سیاسی اصلاح‌طلب، درباره رد صلاحیت‌ها و سخنان اسحاق جهانگیری مبنی بر اینکه «می‌توان با مذاکره با شورای‌ نگهبان موضوع احراز نشدن صلاحیت‌ها را حل‌ کرد» در پاسخ به اینکه اصلاح‌طلبان بنای مذاکره دارند یا آقای جهانگیری، گفت: اقدام آقای جهانگیری موازی با شورای عالی سیاست گذاری و بعضی از شخصیت‌های تاثیرگذار جریان اصلاح‌طلبی در حال انجام است. وی با بیان اینکه در گذشته با شورای نگهبان مذاکره شده است، گفت: اصلاح‌طلبان و شورای عالی سیاستگذاری ضمن اعتراض شدیدی که به این نوع برخورد از طرف هیات‌های اجرایی و نظارت داشته است، سعی کردند که مسیر قانونی برای اعتراضات را باز بگذارند و به کاندیدا‌ها توصیه کردند که در فرصت و زمان قانونی اعتراض خودشان را اعلام کنند، این در حالی است که پیشتر هم همه را تشویق به ثبت نام در انتخابات کرده بودیم. وزیر دولت اصلاحات با اشاره به ترغیب و تشویق اصلاح‌طلبان از سوی شورای عالی برای ثبت‌نام در انتخابات مجلس یازدهم گفت: بعد از رد صلاحیت افراد در هیات‌های اجرایی، باز تاکید شد که افراد از فرصت‌های قانونی و اعتراض به رد صلاحیت‌ها استفاده کنند؛ هر چند در مرحله احراز صلاحیت شورای نگهبان رد صلاحیت‌ها با شدت بیشتر انجام شده است و این حجم از رد صلاحیت‌ها دور از انتظار بود، شورای عالی با وجود اینکه نا‌امیدی بیشتر شده بود، باز تاکید بر اعلام اعتراض داشت.
 
حاجی زاده: اگر بلافاصله اطلاع رسانی می‌کردیم، سیستم پدافندی ما فشل می‌شد

سردار حاجی زاده که امروز به دیدار خانواده شهیده محمودی از شهدای پرواز اوکراینی رفته بود، در پاسخ خانواده شهید که گفتند چرا ماجرا را بلافاصله اعلام نکردید، گفت: اولا که در شرایط جنگی بودیم و اگر زود اعلام می کردیم روحیه نیرو‌ها تحت تاثیر قرار می گرفت و پدافند فشل میشد و از سوی دیگر نیرو‌های مسلح باید تمام احتمالات از جمله جنگ الکترونیک را بررسی می کردند.
 
عطریانفر: می‌توانیم در تهران لیست کامل دهیم

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: وقتی تفریبا ۵۰ درصد نمایندگان فعلی تهران تأیید صلاحیت شدند، می‌توان از میان دیگر نیرو‌های اصلاح طلب تأیید صلاحیت شده لیستی را تنظیم و عرضه کرد. جریان اصلاحات هنوز استراتژی انتخاباتی خودش را مشخص نکرده است، برخی می‌گویند «شاید اصلاح طلبان لیست ندهند» و در مقابل برخی نیز از حضور قطعی این جریان در انتخابات سخن می‌گویند. محمد عطریانفر معتقد است: اصلاح طلبان در نهایت مدل دوم را برمی‌گزینند و با ارائه لیست در صحنه انتخابات حاضر می‌شوند.
 
اصولگرای مشهوری که رد صلاحیت شد

نقوی حسینی نماینده عضو جبهه پایداری که در حال حاضر سخنگوی کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس دهم است، در حالی که برای دوره یازدهم نیز کاندیدا شده بود، از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شد. بر اساس برخی گزارش‌ها، او به استناد بند یک ماده ۲۸ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی رد صلاحیت شده است.
به گزارش فرارو، بند یک ماده ۲۸ می‌گوید که نامزد‌های انتخاباتی باید اعتقاد و التزام عملی به اسلام داشته باشند، با وجود این، ظاهراً شورای نگهبان تشخیص داده که سید حسین نقوی حسین فاقد شرایط بند مذکور است و او را رد صلاحیت کرده است. زینب صفری خبرنگار پارلمانی روزنامه سازندگی درباره علت رد صلاحیت نقوی حسینی در توئیترش نوشت: امروز به نقوی حسینی نماینده سوپراصولگرای ورامین گفتم: شمام که ردصلاحیت شدین؛ با صدای بلند و کشدار گفت: بله! گفتم چرا؟ گفت: "با سری بالا و گردنی افراشته؛ بند ۱ ماده ۲۸" گفتم: اینکه ژست اصلاح طلبانه اس، شما نباید به ردصلاحیت شورای نگهبان افتخار کنین. با خنده گفت: دیگه کار به اینجا‌ها رسیده.
 
واعظی: مکانیزم ماشه اجرایی نمی‌شود

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: آنچه از سوی اروپایی‌ها اعلام می‌شود تبلیغاتی است و این تبلیغات هم هیچ پایه و اساس ندارد و کاری که اروپایی‌ها اعلام کردند به نظر می‌رسد که از موضع ضعف و انفعالی است. محمود واعظی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره اعلام اروپایی‌ها در خصوص راه اندازی مکانیزم ماشه اظهار کرد: بحثی که همواره هم با اعضای باقی‌ مانده برجام داشتیم، این بوده که آمریکا از برجام خارج شده و به تعهدات خود عمل نکرده و اجازه هم نمی‌دهد که کشور‌های مانده در برجام هم به تعهدات خود عمل کند. وی افزود: در این زمینه مدتی با آن‌ها اتمام حجت کردیم و سپس از اردیبهشت‌ماه گام‌های نهایی را برداشتیم و هفته قبل نیز گام پنجم را که گامی اصولی است، برداشتیم؛ در گام پنجم همه محدودیت‌هایی که برای غنی‌سازی وجود داشت اعم از تعداد، نوع و محل نگهداری سانتریفیوژ‌ها و همچنین ضریب غنی‌سازی‌مان را برداشتیم و اعلام کردیم که با نظارت آژانس این کار را خواهیم کرد و همچنین اعلام کردیم که این به معنای خروج از برجام نیست. رئیس دفتر رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه ما دقیقا همان کاری را انجام دادیم که آن‌ها نیز انجام دادند، خاطرنشان کرد: آن‌ها برجام را حفظ کردند، ولی به تعهدات خود عمل نکردند، ما هم اعلام کردیم که به برجام پایبند هستیم، ولی به تعهدات خود عمل نمی‌کنیم؛ بنابراین، گام پنجم گامی اساسی بود و آن‌ها مقداری سخت‌شان شد؛ اروپایی‌ها هم از نظر افکار عمومی و هم از نظر فشار‌هایی که روی‌شان قرار داشت، اعلام کردند که می‌خواهند کمیسیون مشترک را راه‌اندازی کنند و در این زمینه نیز هیچ مشکلی وجود ندارد.
 
جنجال صلاحیت نامزد‌ها برای انتخابات به دفتر امام جمعه رسید

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: متاسفانه افرادی که توسط شورای نگهبان رد صلاحیت یا عدم احراز صلاحیت شدند، هر روز به دفتر بنده مراجعه می‌کنند، ولی من همیشه گفته‌ام که بنده نه کسی را تایید و نه کسی را تکذیب می‌کنم و تمایلی نیز به دخالت در این مسائل را ندارم.
 
پایان یک شایعه در مورد احمدی نژاد

احمدی‌نژاد در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور یافت. طی روز‌های گذشته شایعاتی مبنی بر تعلیق عضویت محمود احمدی نژاد از مجمع تشخیص مصلحت نظام در فضای مجازی منتشر شده بود. امروز احمدی‌نژاد در جلسه اصلی مجمع حضور یافت و با این حضور به شایعات پایان داد.
 
مقام روس: سپهبد سلیمانی «قهرمان ملی» بود

رئیس کمیته امور بین الملل دومای روسیه در دیدار سفیر ایران، سپهبد شهید قاسم سلیمانی را «قهرمان ملی» و فرمانده شایسته نیروی قدس خواند. لئونید اسلوتسکی در این دیدار با اشاره به مواضع روسیه در مخالفت با یکجانبه گرایی در عرصه بین المللی اظهار داشت: قتل سپهبد قاسم سلیمانی انزجار برانگیز‌ترین حادثه در دوران اخیر بود. ما انزجار خود را از این عمل اعلام می‌کنیم و آن را ادامه همان برنامه‌های ضد ایرانی می‌دانیم که مدتهاست شروع شده و ادامه دارد. رئیس کمیته امور بین الملل دومای روسیه در توصیف شهید سلیمانی افزود: سردار سلیمانی شخصیتی بسیار مهم، یک «قهرمان ملی» و فرمانده شایسته نیروی قدس بود که در تاریخ ایران ماندگار خواهد شد. خبر قتل وی باعث تلاطم و ناراحتی شدید در وجود ما شد. کاظم جلالی سفیر ایران نیز در این دیدار ضمن اشاره به اهمیت توسعه همه جانبه روابط بین دو کشور، با اشاره به نقش مهم پارلمان‌ها در توسعه روابط خارجی دولت‌ها و نزدیکی بین ملت ها، خواستار گسترش روابط بین مجلس شورای اسلامی و دومای دولتی روسیه شد.
 
درخواست معاونت ریاست جمهوری برای برخورد با اهانت‌های شبکه افق

معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده در اطلاعیه‌ای، خواستار برخورد مناسب با اهانت‌های اخیر شبکه افق شد و تصریح کرد: چنین اظهاراتی جز ضربه‌ زدن به نظام و گریزان کردن جوانان ثمره دیگری ندارد. در این اطلاعیه آمده است: در این اندوه همگانی در فراق یاران از شهید سردار سلیمانی تا شهدای وداع کرمان و شهدای هواپیمای اوکراینی و حضور اعجاب برانگیز مردم عاشق برای تسلای خاطر یکدیگر و انسجام ملی، شایسته نبود در شبکه افق رسانه سیما جملاتی مانند «اگر کسی اعتقاد ندارد جمع کند و از ایران برود» و همچنین جملاتی هنجارشکن در مورد رفتار داعش با زنان شنیده شود. در این اطلاعیه آمده است: دیدن و شنیدن این سخنان که به صورت کلیپ‌هایی در فضای مجازی پخش شده، آیا جز ضربه زدن به نظام و گریزان کردن جوانان ثمره دیگری دارد؟ «ضرورت دارد گویندگان این اهانت‌ها در رسانه ملی که سبب جریحه دار شدن احساسات مخاطبین این رسانه شده اند از کرده خود عذرخواهی کنند.» روابط عمومی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده از این بیانات که در موردی متاسفانه از سوی یک خانم صورت گرفته و در مورد دیگر درباره خانم‌ها انجام شده ابراز تاسف کرده و خواهان رسیدگی مسئولین آن رسانه به خطای ایشان است.

کیهان: اوباش گونه به زینب ابوطالبی حمله کردند!

روزنامه کیهان در حمایت از زینب ابوطالبی نوشت: زینب ابوطالبی که بیشتر به عنوان مجری برنامه «نیمه پنهان ماه» با موضوع گفتگو با خانواده شهدا شناخته شده است، در برنامه «انتقام سخت» شبکه افق که در قالب میزگرد به همراه دو مهمان دیگر برگزار می‌شد، نظر خودش را درباره پرهیز از رفاه‌زدگی و ترویج آن در جامعه ابراز کرد. این اظهار نظر فارغ از درست یا غلط بودنش با واکنش طیف خاصی مواجه شد و زمینه حمله و تهمت به این مجری تلویزیونی را فراهم کرد. این واکنش اوباش‌گونه در حالی بود که برنامه «انتقام سخت» به صورت میزگرد برای ابراز نظرات مختلف اجرا می‌شد و مهمان دیگر برنامه ضمن انتقاد به نظر خانم ابوطالبی از منظر دیگری به این مساله پرداخت. اما مدعیان «آزادی بیان»، «چندصدایی» و «تحمل نظر مخالف» بدون توجه به ابراز نظرات مختلف در برنامه نه تنها بار دیگر نشان دادند توانایی پذیرش اظهار نظری خلاف دیدگاه خود را ندارند بلکه با فرصت‌طلبی به دنبال بهانه‌ای برای انتقام گیری از صدا وسیما و جریان فرهنگی انقلاب می‌گردند.

واکنش کدخدایی به انتقاد روحانی از ردصلاحیت‌ها

عباسعلی کدخدایی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «جنجال برای تایید افراد فاقد صلاحیت تازگی ندارد، اما پیشگامی رییس جمهور در این پروژه ضدملی تاسف بار است. البته نمی‌دانستیم عدم تایید بستگان به معنی حذف جناح‌های دیگر است.» حسن روحانی امروز (چهارشنبه) در جلسه هیات دولت گفت: همه آن‌هایی که در این انتخابات نقش دارید از شما خواهش می‌کنم، آن جایی که روشن است تا صلاحیت فردی رد شود، آن را رد کنید، اما آن جا‌هایی که نامشخص است یا احتمالات ضعیف است، مردم را ناراحت نکنید، به مردم نگوییم که در برابر یک صندلی مجلس ۱۷ نفر، ۱۷۰ و یا۱۷۰۰ نفر کاندیدا هستند، ببینیم از چند جناح ۱۷۰۰ نفر کاندیدا هستند؟ ۱۷ نفر از چند جناح، از یک جناح؟ اینکه انتخابات نمی‌شود. مثل اینکه در مغازه‌ای از یک جنس، ۲ هزار عدد وجود داشته باشد. رئیس جمهور اضافه کرد: مردم تنوع می‌خواهند. بگذارید در میدان انتخابات همه احزاب و گروه‌ها شرکت کنند، قطعا ضرر نمی‌کنید. با یک جناح نمی‌شود، کشور را اداره کرد. کشور متعلق به همه است. اگر تمام ۸۳ میلیون متحد باشیم و یک نفر مخالف، باید تلاش کنیم آن یک نفر را هم جذب کنیم. یک نفر مخالف هم برای ما زیاد است در حالیکه شما یک جناح و جمعیت بزرگ را مخالف می‌کنید. باید حواسمان را جمع کنیم.

کوشکی: عذرخواهی نمی‌کنم؛ ذهن بعضی‌ها معیوب است

محمدصادق کوشکی که اظهاراتش در برنامه جهان‌آرای شبکه افق واکنش‌های فراوانی را به همراه داشت در گفت‌وگو با ایرناپاس هرگونه کنایه جنسی در حرف‌هایش را رد کرد. کوشکی در پاسخ به این که توضیح شما برای این گفته‌هایتان در شبکه افق چیست، با انکار کنایه جنسی به فرد خاصی گفت: من یک جمله مبهم گفتم و اسم هیچ کسی را نیاوردم. صحبت سر این بوده که اگر گروه ریگی که سابقه قتل و آدم کشی دارد، مرزبانی جلویش نباشد می‌آید و به افراد تعرض می‌کند. گفتم آیا گروه ریگی که سابقه ترور دارد، دستشان به افراد برسد، خوششان می‌آید؟ از هیچ کسی اسمی نبردم. این عبارت من در زیان فارسی استفهام انکاری است. آیا اگر یک گروه تروریست دستش به یک فردی، به خانمی، به دخترش برسد، کسی خوشش می‌آید. کوشکی این استدلال را در حالی مطرح می‌کند که اشاره او به خانمی که فراخوان داده و دخترش که اتفاقا هنرپیشه معروفی هم هست، نیاز به نام آوردن صریح ندارد و روشن می‌کند که منظور او چه کسی است. بخشی از این گفت: وگو را در ادامه می‌خواید:

* اما شما کلمه خانم را به کار بردید و به فراخوان خانمی اشاره کردید.

دست تروریست به یک خانم و یک آقا برسد چه می‌کند؟ می‌کشد. گروه ریگی در کارنامه‌اش تجاوز جنسی ندارد و تروریستی و آدمکش است.

* اما عبارت‌های؛ دستش برسد و خوشتان می‌آید را برای خانم و دختری به کار بردید.

بله؛ مثل این که یک نفر بگوید اگر دزد وسایلتان را ببرد خوشتان می‌آید؟ گروه ریگی به تروریسم و آدم‌کشی معروف است. گروه ریگی جنایت جنسی کرده تا حالا؟ اصلاً نبوده است. به زن برسد به مرد برسد، می‌کشد. حالا من می‌گویم دستش به تو برسد تو را می‌کشد، خوش‌ات می‌آید؟ این استفهام انکاری است، یعنی من چیزی را می‌پرسم که می‌دانم پاسخش منفی است.

کوشکی که نامزد مجلس شورای اسلامی نیز شده است و حضورش در تلویزیون در شرایط کنونی حتی مصداق بی‌عدالتی و تبلیغ زودهنگام است، در ادامه با مبرا دانستن خود از هرگونه توهین به فرد خاصی، گفت: صحبتی بوده و اشاره به فرد خاصی هم نشده است. حتی عبارت کارگردان، هنرپیشه و سلبریتی هم به کار برده نشده و فقط گفته شده یک خانمی؛ حالا شنونده و بیننده بر اساس داده‌های غلط در فضای مجازی گفته که درباره رخشان بنی‌اعتماد یا هر کس دیگری است و این تهمت است

وی در پاسخ به این پرسش که از کنار هم قرار دادن عبارت‌هایی که شما گفته‌اید توهین برداشت می‌شود، گفت: اگر بخواهید از هر طرف این جمله را بگیرید، هیچ واژه جنسی در آن نیست و ذهن بعضی‌ها شاید معیوب باشد. اگر گفته بودم داعش که هم جنایت جنسی داشته و هم کار دیگر...، ولی گروه ریگی جنایت جنسی نداشته، پس به هر کسی برسد آدمکشی می‌کند.

وزارت خارجه انگلیس: سفیرمان روز‌های آینده به تهران بازمی‌گردد

سخنگوی وزارت امور خارجه انگلیس روز چهارشنبه گفت: «راب مک‌ایر» در مدت اقامتش ملاقات‌هایی را خواهد داشت و «در روز‌های آینده» دوباره به ایران بازخواهد گشت. سفیر انگلیس در تهران که در تجمع شنبه شب گذشته در مقابل دانشگاه امیرکبیر حاضر شده بود، برای دقایقی بازداشت شد. این دیپلمات انگلیسی بعد از ظهر یکشنبه به دلیل رفتار نامتعارف و حضور در تجمعات غیرقانونی توسط دستیار وزیر امور خارجه و مدیرکل اروپا به وزارت امور خارجه فراخوانده شد و مراتب اعتراض رسمی جمهوری اسلامی ایران به سفیر و دولت انگلیس ابلاغ شد.

محسن تنابنده: پس از «پایتخت ۶» دیگر با تلویزیون کار نخواهم کرد!

روز گذشته در یک برنامه تلویزیونی، صحبت‌های زننده‌ای درباره مسعود کیمیایی، رخشان بنی اعتماد و باران کوثری مطرح و با واکنش منفی بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی روبرو شد. این موضوع باعث شد که بسیاری از سینماگران نسبت به این توهین‌ها موضع گیری کنند و حتی از تحریم صداوسیما سخن به میان آوردند. محسن تنابنده، نویسنده و بازیگر سریال پرطرفدار «پایتخت» دیگر هنرمندی بود که به این توهین واکنش نشان داد. او که این روز‌ها مشغول تصویربرداری ششمین قسمت «پایتخت» است به گفت: «در پی توهین‌هایی که به رخشان بنی اعتماد و باران کوثری در تلویزیون رخ داد می‌خواهم اعلام می‌کنم که پس از پایان تصویربرداری «پایتخت ۶» دیگر هیچ همکاری با تلویزیون نخواهم داشت و دیگر هم در هیچ سریال تلویزیونی بازی نخواهم کرد و حتی به عنوان نویسنده هم با تلویزیون همکاری نخواهم کرد. هم اکنون هم چاره‌ای جز ادامه تصویربرداری «پایتخت ۶» نداریم، وگرنه می‌خواستم همین الان همکاری ام را با تلویزیون به اتمام برسانم» با توجه به صحبت‌های تنابنده می‌توان گفت: «پایتخت ۶» آخرین سری از این مجموعه پرطرفدار خواهد بود.
 
ایران محور هفتمین مناظره نامزد‌های دموکرات آمریکا

تشدید تنش‌ها میان آمریکا و ایران، یکی از محور‌های هفتمین مناظره نامزد‌های دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا بود. نامزد‌های دموکرات به اتفاق، ترامپ را مقصر خروج یکجانبه از برجام دانستند و خواستار بازگشت واشنگتن به این توافق شدند. «جو بایدن» وعده داد در صورتی که رئیس‌جمهور شود، نظامیان آمریکایی را از غرب آسیا خارج می‌کند و گفت: به واسطه تصمیم ترامپ در ترور سپهبد سلیمانی، آمریکا در جایگاهی قرار دارد که مجبور است نیرو‌های خود را از غرب آسیا خارج کند. بایدن ضمن رد ادعا‌های ترامپ در توجیه ترور سپهبد سلیمانی گفت: صادقانه فکر می‌کنم او آشکارا دروغ گفته است. /فارس

ورزشکاران مهاجرت کرده هیچ محدودیتی برای بازگشت ندارند

صالحی‌امیری رئیس کمیته المپیک گفت: معتقدیم نباید مانع مهاجرت ورزشکاران شویم و باید شرایطی ایجاد کنیم که ورزشکاران چه در داخل و خارج احساس امنیت داشته باشند. وزیر ورزش هم در دیدار با توماس باخ گفت که هیچ ورزشکار مهاجری برای برگشت مشکل ندارد و هیچ قهرمان ممنوع الورود و خروج نداریم بلکه تمام اخبار منفی شانتاژ رسانه‌های معاند است. / ایرنا

ظریف:حفظ برجام به اقدامات اروپا وابسته است

وزیر امور خارجه گفت: ایران طی نامه‌ای رسمی به موگرینی در دهم می ۲۰۱۸، مکانیزم حل اختلاف را راه‌اندازی کرد. حفظ برجام به اقدامات اروپا وابسته است. خوبی برجام این است که برپایه بی‌اعتمادی حاصل شد. ما مکانیزم‌هایی را داریم که در صورت نقض مفاد برجام فعال می‌شود و بیشتر بر اساس بی‌اعتمادی‌هایی بود که میان ایران و آمریکا وجود داشت. سپس به نشست وزرا و کارشناسان نیاز است و اگر هر یک از طرفین مطرح کنند که طرف دیگر به تعهداتش عمل نمی‌کند، می‌توانند از تعهداتشان کاهش دهند. پاراگراف ۳۷ برجام به مکانیزم بازگرداندن تحریم‌ها یا همان مکانیزم ماشه مربوط می‌شود. نشست‌هایی برگزار شد و ۱۱ وعده به ایران داده شد، اما هیچ اتفاقی (در خصوص تحقق وعده‌ها) صورت نگرفت. در ماه آگوست نامه دیگری نوشتم که هیچ یک از این وعده‌ها عملی نشده و گفتم اتحادیه اروپا نه تنها این ۱۱ وعده را نقض کرده بلکه به تعهدات خود ذیل برجام نیز عمل نکرده است. /فارس

روزنامه کیهان مصادره‌ای است

حجت الاسلام مسیح مهاجری به خبرآنلاین گفت: روزنامه کیهان و اطلاعات مصادره هستند، این روزنامه‌ها مال سناتور‌های زمان شاه بودند که بعد از انقلاب مصادره شدند، ولی روزنامه جمهوری اسلامی روزنامه مصادره‌ای و روزنامه دولتی نیست. به عنوان کسی که در تمام این ۴۰ سال در مسائل سیاسی بوده‌ام و مجلس‌ها را دیده‌ام و با نمایندگان سر و کار داشته‌ام، هیچ مجلسی را ضعیف‌تر از مجلس دهم ندیده‌ام. سال ۹۲ شورای نگهبان آقای هاشمی را رد صلاحیت کرد، به چه جرم و دلیلی؟ هیچ دلیلی نداشتند، اما ما که می‌دانستیم، چون آقای هاشمی بود و این هاشمی بودن خودش جرم بود. نفر آخر انتخابات مجلس خبرگان در تهران نباید کاندیدای ریاست می‌شد. آوردن برخی افراد به جامعه روحانیت مبارز از سوی آیت الله مهدوی کنی باعث شد آقای هاشمی رغبتی به حضور در این تشکل نشان ندهند و کلا از جامعه روحانیت مبارز کنار بکشند و سال‌های اخیر دیگر حضور نداشتند. حزب جمهوری اسلامی بعد از شهادت آیت الله بهشتی درگیر اختلاف شد. در واقع صدای واحدی از درون حزب به گوش نمی‌رسید. هاشمی در انتخابات ۹۲ و ۹۴ مانع به قدرت رسیدن جریان افراطی شد.

زنان ایرانی این بازار را قبضه کرده‌اند

خراسان نوشت: اگر از آن دسته افرادی هستید که به محض ورود به کتاب‌فروشی به سراغ قفسه رمان‌های ایرانی می‌روند، حتماً متوجه شده‌اید که این روز‌ها رمان‌هایی روی بورس هستند که تقریباً بیشترشان را نویسنده‌های خانم به نگارش درآورده‌اند. اگر به این‌ها، نویسنده‌های رمان‌های عامه‌پسند را هم اضافه کنیم، شمار نویسنده‌های خانم سر به فلک می‌کشد.

افزایش وام ازدواج، بانک‌ها را دچار مشکل می‌کند؟

روزنامه اعتماد نوشت: اگر تعداد متقاضیان وام ازدواج را ۲۰۰ هزار زوج در نظر بگیریم، با فرض افزایش وام ازدواج به نفری ۵۰ میلیون تومان، مبلغی که به عنوان وام باید به آن‌ها پرداخت شود، حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان می‌شود. سیستم بانکی نگاه بنگاه محوری به معادله پرداخت تسهیلات و دریافت سپرده‌ها دارد؛ به این معنا که ترجیح می‌دهد به جای پرداخت ۲۰ هزار میلیارد تومان در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه و با بهره‌ای معادل کارمزد یک وام آن را به عنوان وام‌های کلان با بهره بالاتر پرداخت کند.

گاندو در فصل زمستان تمایلی به خوردن ندارد

همزمان با وقوع سیل و طغیان رودخانه‌ها در استان سیستان و بلوچستان، تمساح‌های پوزه کوتاه که به آن‌ها "گاندو" گفته می‌شود از محیط‌های آبی خارج و در خشکی پراکنده شدند و به باور برخی، خزندگان تهدیدی برای انسان است، ولی به گفته محققان این حوزه، گاندو‌ها هر چند که حیوانات شکارگری هستند، ولی در فصل زمستان تمایلی به خوردن ندارند؛ از این رو در مواجهه با این خزندگان بهتر است با اداره محیط زیست منطقه تماس بگیرند. /ایسنا
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۸
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۲۳۸
فردوسی فرمود:

اگر تندبادی براید ز کنج / بخاک افگند نارسیده ترنج

ستمکاره خوانیمش ار دادگر / هنرمند دانیمش ار بی‌هنر

اگر مرگ دادست بیداد چیست / ز داد این همه بانگ و فریاد چیست

ازین راز جان تو آگاه نیست / بدین پرده اندر ترا راه نیست

همه تا در آز رفته فراز / به کس بر نشد این در راز باز

برفتن مگر بهتر آیدش جای / چو آرام یابد به دیگر سرای

دم مرگ چون آتش هولناک / ندارد ز برنا و فرتوت باک

درین جای رفتن نه جای درنگ / بر اسپ فنا گر کشد مرگ تنگ

چنان دان که دادست و بیداد نیست / چو داد آمدش جای فریاد نیست

جوانی و پیری به نزدیک مرگ / یکی دان چو اندر بدن نیست برگ

دل از نور ایمان گر آگنده‌ای / ترا خامشی به که تو بنده‌ای

برین کار یزدان ترا راز نیست / اگر جانت با دیو انباز نیست

به گیتی دران کوش چون بگذری / سرانجام نیکی بر خود بری
پاسخ ها
خان محمدعلی آقا
| Germany |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
۱،کوشکی حق داره و در زمینه حقوقی هم حق با اوست چون اسمی از کسی نبرده و فرد عامه متوجه نمیشود که او منظورش کیست، بنابراین نمیتواند تحت پیگرد قرار گیرد و اگر اینطور نبود تاکنون جناب کوثری تهیه کننده سینما بهمراه خانواده اش، شکایتی نبود که از کوشکی نکره باشند

۲،اگر سفیر ایران هم در اعتراضات مردم در بریتانیا یا در فرانسه و شنبه های خونینش، حضور میافت و همراه با تحریک مردم شروع به فیلمبرداری میکرد، فقط احظار میشد؟!

۳،از گذشته های دور هم تنابنده و هم مهرانفر همانند عطاران هیچ علاقه ای به شناخته شدنشان بعنوان یک بازیگر تلویزیونی نداشته اند بجز همین پایتخت که مورد اقبال عموم قرار گرفت و پس از قسمت پنجم دیگر نمیخواستند که آنرا ادامه بدهند اما بدلیل اصرار مردم بیچاره و با سرمایه‌گذاری عظیم بخش خصوصی، با اکراه رفتند بسمت قسمت ششم،
اما اینک چون که دیگر پایتختی وجود نخواهد داشت، میخواهند بهترین سوءاستفاده را از وضعیت موجود کرده و نزد سینماگران جایی برای خود باز کنند تا از گذشته《سینمایی》نه چندان بدردبخورشان فاصله بگیرند

۴،حجت الاسلام رفسنجانی در هشتاد سالگی آمد و کاندید ریاست جمهوری شد بنابراین دلیل خوبی برای شورای نگهبان در رد صلاحیت او وجود داشت برای منصب نفسگیری چون ریاست جمهوری

۵،خاک دو عالم بر سر اغتشاشگران بی فکری که کار را به جایی رساندند که کار ترامپ قمارباز و کاباره‌دار به جایی رسیده که در جمع طرفداران کثیف‌تر از خودش به سردار سلیمانی پاک و عزیز ما توهین می کند و آنها برایش سوت و کف می‌زنند. بی‌غیرتیم اگر بگذاریم یک آمریکایی در منطقه ما راه برود... بی‌غیرتیم اگر از این پس کسی حرف مذاکره با چنین حیوانی بزند و دهان او را گِل نگیریم

۶،مثل روز روشن است که دولت، عاشق یک مجلس ضعیف و درواقع وکیل الدوله میباشد و به همین جهت ردصلاحیت نمایندگان کنونی مجلس توسط شورای نگهبان، بدجور به مذاق دولت خوش نیامده!
آلزایمر سیاسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
میدونم چاپ نمیشه اما
آقای مهاجری!!!
روزی که آقای رفسنجانی در مجلس رییس جمهور قانونی مملکت رو رای بر عدم کفایت دادند و شورای نگهبان نیز نظر ایشون رو تایید کردند و یا اون روزی که شورای نگهبان بازرگان رو تایید صلاحیت نکردند شورای نگهبان اون روز خوب بود اما شورای نگهبان امروز بد هست؟!!!
من نمیگم بنی صدر عیب و ایرادی نداشت اما نه دیگه انقدری که خلع بشه.
در ثانی چطور جناب روحانی میگن تامل با دنیا و آمریکا مشکلی نیست اما وقتی بنی صدر میگفت تامل با دنیا و آمریکا ضد انقلاب بودند؟!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
باز هم تحلیلهای اختصاصی کارمند تابناک برای مخاطبان تابناک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
همین حالا داشتم فیلم رقص پوتین و بوش در سال2008 رو میدیدم ماهم دلمون به چه کسایی خوشه!
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
مجلس یکدست و یک جور و یک تفکر سیاسی اصلا معنی ندارد . اصلا چنین موردی در دنیای سیاست و دمکراسی باید تعریف کنند . سیاستمداران باید بنشینند که بررسی کارشناسی بکنند که وقتی در یک جمعی که ۳۰۰ نفر همه یک شکل فکر میکنند و یک جور میندیشند این مجلس یعنی مجلسی که باید مواردی را بصورت شور و مشورت به چند نهاد بالادستی همکاری کند . دوم اینکه چنین مجلسی در حوزه اقتصاد و دمکراسی و سیاست و فرهنگ و جامعه و علوم انسانی واقعا دستش خالی هست . یعنی چنین افرادی که الان تایید صلاحیت شدند چون اختلاف سیاسی را قبول ندارند بعد از چند ماه با خودشان دچار مشکل میشوند چون اقتضای سیاست چنین هست و سوم اینکه راهکار و دستاورد علمی و عقلی اصلاحات قبول ندارند و حل این موارد را خارج از اصلاحات و ابزارهای عرف سیاسی حل کنند به بن بست میرسند . یادمان نرود که تفکر پخش پول یکی از الگوهای پوپولیستی این افراد بوده که کم کم به بن بست میرسد چون پخش پول خزانه کشور را تهی میکند
Admin
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
من موندم که مطهری رک و پوست کنده به دانشجوی مملکت میگه من الان تی جیبم قرص ضد بارداری دارم آب از آب تکون نمیخوره اما آقای کوشکی غیر مستقیم یه حرف قشنگی رو بیان کرده اصلا طلبان چه قشقرقی بپا کردن خخخ
ناشناس
| Germany |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
فوری:

علت سقوط هواپیمایاکراینی اعلام شد؛

جنگ الکترونیک آمریکا و نفوذ به سامانه های ناوبری ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
چرا تندرو ها نميخوان بفهمن كه ، چيزي كه كشور رو از تجاوز و جنگ حفظ ميكنه اتحاد مردم هست

تروخدا تا كشور رو به پرتگاه نبردين ، دست از دو قطبي سازي برداريد و با مردم متحد بشيد تا حاكميت هم در راستاي پيشرفت قدم برداره
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
تا دقایقی دیگر فیلم آتش سوزی داخل کابین سرنشینان و خلبان در اوکراین و کانادا روی سایت های خبری پخش خواهد شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
پرچم هلند
پوپولیسم در بین همفکران شما کمتر از دیگران نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
کوشکی جان شما خونتو کثیف نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
درود بر باقي كه شعرهاي خوب و پر مغزي منتشر مي كند
کوشکی هیچ حرف غلطی نزد و اتفاقا درست گفته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
احسنت به نویسنده کامنت اصلی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
شرم بر تو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
دمت گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
تربیت نا اهل را چون گردکان بر گنبد است. آقای کوشکی سرش را زیر برف کرده و میگوید حرف بدی نزدم ، عده ای هم که کشور را ارث پدری خود میداند و دنبال کوچاندن غیر خود هستند ، جناب ایشان را تایید میکنند .
.امیدوارم مدعی العموم به یک مورد اینچنینی هم که شده ورود کند تا دیگر کسی از تریبون بیت المال که مال همه است به دیگران توهین نکند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
هنرمند یعنی اونیکه هنر داره،دوتا سه تا و...برای خودش همسر داشته باشه ولی بازم کمشه..کسیکه توی فیلم جلوی چشم همسرش پیش یکی دیگه می خوابه ومیگه فیلم دیگه،از اون چه انتظاری داری.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
کوشک یک فرد ناراحت است حرفهایش را به دل نگیرید ،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
حرف کوشکی منطقی است اما عده ای خود را ژن برتر و غیر قابل نقد می دانند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
جواب شما خاموشی هست
آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
شرم بر تو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
آقای کوشکی و کیهان کسی هم جلو دارشان نسیت .
کبوتر مانند انسان میتواند راه برود لاکن انسان نمیتواند مانند کبوتر پرواز کند.
انتخابات باید انتخابات باشد. انتخاباتی که انتخابات نباشد، انتخابات نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
خیلی لایک.ههههه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
این که ما داریم انتصابات است یعنی هذکس را که اینها گفتند شما ازاد هستی که انتخاب کنی که قبلا انتصاب شده اند
اقای تنابنده زودتر و چه بسا همین الان فضا را خالی کنید برای جوانان جویای نام که از شما کار بلدتر هستند درضمن شما برو به فکر فیلم های ضد اخلاقتون باش که خانواده ها را از هم می پاشوند

ادم یک وقت فکر میکند این بازیگرها هم مانند روزنامه زنجیره ای از هم ......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
اره !؟ چون در کار سیاست که تا عزراییل نیاید ، کسی صندلی قدرت را رها نخواهد کرد
جهانگیری جان زور نزن،ما دیگه نیستیم قربونت
درود بر کوشکی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
ایول
علی
| Hong Kong |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
اقلیت بدبخت
ورزشکاری که تغییر تابعیت می دهد تا برای کشور دیگری مسابقه دهد باید برای ورود به کشور ویزا تهیه کند
یواش یواش اکثرمردم با بدتر شدن شرایط، چادر نشین و کپر نشین خواهند شد.
کیهان چرا کسانی را که مخالف نظرشان است را اوباش و اراذل و اوباش گونه میخواند.در این کشور مرجعی نیست تا جلوی کلمات توهین امیز این اشخاص را بگیرد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
نه آخه صاحب ندا ره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
دلت خوشه
کیهان به گفته خودش، یک تنه مرجعی هست برای همه افراد و همه مسائل کشور
اونوقت کیهان بیاد و از کسی حرف شنوی داشته باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
خشونت نفرت پراکنی نهادینه شده است
و یک جور فضیلت شده است !؟
ما تا انجایی که دیدیم فقط واکنش منفی نبود و خیلی ها هم اتفاقا استقبال کردن در مورد این
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
البته مخاطبین سیمای میلی ۱۰ تا ۱۵ درصد جمعیت کشور و اکثرا از یک طیف خاص !؟ هستند
خداوکیلی .به خدای تعالی کوشکی داره دروغ میگه.
دقیقا رخانم بنی اعتماد و دخترش را گفت. داره حاشا میکنه.
جهانگیر کوثری چرا از جنبه شخصی که به زن و دخترش اهانت و تهمت وترد کرده از این فرد شکایت نمیکند.
وای به مجلسی که این فرد بخواد وکیل و نماینده مردم بدبختش باشد.
شهامت داشته باش بگو گفتم. چرا دروغ و گناه مرتکب میشوی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
اسم نبرده بنده خدا شاید یکی فقط بگه رییس جمهور بااینکه اسم نبرده اما محکومه چون همه رییس جمهور رو میشناسن اما گفته فلان کارگردان درصورتیکه هرکسی نمیدونه که اون چه کسی رو میگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
او بنده خدايي كه شهامت داشت گفت اشتباه كردم شما قبول كرديد؟
رد کنید تایید کنید شش دانگ سند بزنید مجلس رو فرقی بحال مردم نمیکنه رای بی رای .در ضمن سردار بزرگ سرباز سلیمانی هم برای مردم بود‌،طرف مردم بود.نه طرف خانم مجری لاکچری لندکروز سوار یا اون یکی اغا که به یک خانم میگه (دست داعش بشما یا دخترت میرسید شاید خوشت میومد ولی بقیه خوششون نمیاد)عین جملشه
کسی میدوه قیمت یک خر خوب و مطیع تو بازار چنده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
باید ببینی گوشت گوساله کیلویی چند بوده و یک خر چند کیلو است. یک برآوردی این طور می شود به دست آورد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
از آتش به اختیار ها بپرس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
امریکا با داشتن 400حزب هنوز یک حرب نداریم البته این همه حزب خط مشی مشخصی دارند ویعنی یک مرامنامه چاپ کردند فقط جای اسم حزب وجای نفرات خالی است وفقط در موقع انتخابات که میشه سروصدا دارند مثل اینکه کوکشان کرده باشند وسر ساعت انتخابات از خواب بیدار میشوندواین رد وقبول کردنها هم همش فیلم برای اینکه ملت را حساس کنند وگرنه چه اصلاح طلب چه اصولگرا وچه هرکس دیگر بیاید همین اش وهمین کاسه است چون دستور از جای دیگر است این احزاب نیستند که کاره ای باشند
اصلاح طلبان پیشنهاد نامگذاری خیابانی در تهران به نام نخست وزیر کانادا رو دادند!!
نگران نباشید ، غربی ها در انتخابات از شما حمایت میکنند ، لازم نیست برای جلب حمایت اونها ، این قدر ایران رو تحقیر کنید...
حتما فردا هم بلوار« مامان هیلاری» در تهران احداث می کنید ،
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
علت بی خبر گذاشتن اصلاح طلبان در واقعه هواپیما دلیل دیگری هم دارد که شما بیخبر هستی . دلیل اصلی این هست که اصلا دولت خبر نداشته باشد دوم اگر هم اتفاق افتاد اولین منبع رسمی یعنی دولت باید ماسخگو باشد سوم ابنکه بعد از پاسخ گویی از نبود اطلاعات کافی بحث عدم صداقت که مصرف سیاسی جناحی زیادی در داخل کشور دارد بضر دولت تمام‌میشود و در انتخابات خیلی هم موثر هست . در صورتی در اصل ماجرا که دولت حتی بی خبر بوده فرقی نمیکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
پرچم هلند
رییس شورای عالی امنیت ملی کیه ؟ اگه خبر نداشته یا دوست نداشته خبر دار بشه یا هر چیز دیگه فرقی نداره او هم مسئولیت داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
بیچاره ملتی که 30 سال با طناب پوسیده اصلاح طلبان داخل چاه رفتند
کیهان :اما مدعیان «آزادی بیان»، «چندصدایی» و «تحمل نظر مخالف» بدون توجه به ابراز نظرات مختلف در برنامه نه تنها بار دیگر نشان دادند توانایی پذیرش اظهار نظری خلاف دیدگاه خود را ندارند) خدا را شکر که کیهان یکبار دیگر اعتراف کرد که نه تنها عملا هیچیک از این صفات را ندارد بلکه مدعی ان هم نیست و ازادی بیان فقط در همفکران اتاقهای دربسته اش است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
مثل اینکه شما هم طاقت ندارید یکی گفت یکی شنید شما چرا این وسط خودت را جر دادی کیهانیان بی تحمل ودرضمن چه کسی سند مملکت را بنام شما زده که طرفداری میکنید از کسی که گفته ایران جای دیگران که ما را قبول ندارند نیست
من در اداره کشور تخصصی ندارم اما به نظر من اگر همه مسئولین، روحانیون، ائمه جمعه، مدیران دولتی، کارکنان شرکت نفت، اعضای هیات علمی دانشگاه ها، پرستاران، نمایندگان مجلس، پزشکان و .... که حدود 99 درصد بودجه کشور به جیب آنها میره و حقوق های بالای 50 میلیون تومن در ماه میگیرن اگر یک استان را جدا میکردند و همه با هم به آن استان منتقل میشدند و دست از سر باقیمانده ایران بر میداشتند کشور بعد از تنها 10 سال تبدیل به بهشت خاورمیانه میشد. اگر این اتفاق بیفتد من قاطعانه از آن حمایت مینمایم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
روحانیون ازین جهتی که روحانی هستند یک ریال از دولت حقوق نمی گیرند.
مگر اینکه معلم، یا کارمند و... باشند.
من روحانی می شناسم که در یک اتاق 12 متری با همسر زندگی می کند
ناشناس
| Germany |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
اونوقت خدمات پزشکی وپرستاری آموزش رومردم شده چطورمیخواستن دریافت کنند؟مشکل ما سوءمدیریت وسیستم مدیریتی ناکارامد است
حمید
| Germany |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
یعنی ما ۳۰ سال پیش میبایستی بهشت خاورمیانه میبودیم،،درسته؟؟ پس بگردیم دنبال پرتغال فروش. ولی بجاش معنویات ما بالا رفته،،۴۰سال بعدی انشاءالله از معنویات ،فول فول شدیم
آقای شریعتمداری. ما ایرانی هستیم اینجا خاک ماست. وطن ماست. خون ماست. ناموس ماست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
پس قوانینش رو هم باید توتیای چشمتون کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
ناشناس ۲۱:۳۹ اونی که توتیای چشم میکنند خاک وطن هست, قوانین تا وقتی قانون هستن که مردم بخوان, [ نمونه اش قانون من درآوردی ممنوعیت ماهواره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
۲۲:۱۲
اتفاقا اگه به خواستن باشه که دانش آموزان مدارس ارزویشان این است که اصلا مدرسه ای وجود نداشته باشد
ایا اینطور خوب است!
آرش
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
ناشناس 21.29 آیا قوانین فقط برای ماست آقازاده ها و رانت خوار آن و میران نمایندگی مجلس و خیلی کسانی که دستی در قدرت دارند راحت قوانین رو دور میزنند .پس حرف قانون رو نزن
غیرقابل نشر
| United States of America |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
قوانینی که توسط نمایندکان واقعی مردم تصویب شودرا روی چشم میگذاریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
ايادانش اموزي كه به سن قانوني رسيد ودانشجو شديا واردبازار كارشدبازهم انگونه كه شما مي فرماييد فكر مي كند
دستاوردها:

دلار جهانگیری، چرخ اقتصاد، روووووووووووووووووونق، اووووووووووووونچنان، بنفش، دختر مظلوم، محمود خاوری، مرجان شیخ اسلامی آل آغا، ژن خوب، سهمیه، رانت، خصوصی سازی و اشرافی گری دوره هاشمی، تکرارهای خاتمی، سلبریتی های بی سواد، خرد شدن استخوان های مردم زیر بار تحریم ها، تبصره، زباله گردی، بیخانمان شدن، گسترش فقر، بی ارزش شدن پول ملی، محمود احمدی نژاد، دروغ و .........................................................................
گاندو! قربونش برم خدارو حالا آقایون باید یه فکری واسه این کنن
سلام ..........اقا این تویتر را رفع فیلتر کنید ......من با این ترامپ کار دارم....... اجازه ندیم هر چی لیاقتشه به ما نسبت بده.....اقا اون دکمه فیلترو خاموش کن .....لطفا رفع فیلتر بشه ....اقای شاک..اقای جهرمی... اقای ریس جمهور.....خاهشا رفع فیلتر کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
همانطور که از تلگرام استفاده میکنیم با شکننده فیلتر توییتر هم میتوان رفت
دارو دسته ی جهانگیری را باید رد صلاحیت کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
رد صلاحیت فقط به تفکر جهانگیری باشه بی فایده هست توکلی گفته باید در شهرداری تهران چند تومان هم جابجا شده باشه باید رد صلاحیت بشه .
کوشکی: عذرخواهی نمی‌کنم؛ ذهن بعضی‌ها معیوب است) در احادیث امده یکی از معصومین (ع) رابطه اش را با فردی که به مادر غلام خود به دروغ نسبت زنا داده بود یا فحش ناموسی داده بود قطع کرد و دیگر با او صحبت نکرد . حالا کوشکی چگونه مدعی اسلام و دیانت و شیعه بودن است خجالت اور است و از ان بدتر اصرار بر یک منکر بزرگ است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
چه تهمتی، اصل صحبت هست، زحمت بکشید برید گوش کنید.اگه ابهامی داره توضیح هم که داده. می خوای حرف بذاری تو دهنش. بقیه ذهنشون مریضه به این بابا چه ربطی داره؟
قبادی
| Germany |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
سخت نگیرید به این استاد دانشگاه اسلامی کشور،،خوب نمیخواد حرفش رو پس بگیره،،مگر زوره ؟؟
جناب آقای واعظی نکند تبليغاتی خواندن مکانیسم ماشه اروپا به مانند کاغذ پاره ناميدن تحریمها از طرف احمدی نژاد باشد دیگر مردم تحملشان طاق شده است و تحمل گرفتاریهای بیشتر را ندارند
اگر با رایزنی نظر شورای نگهبان عوض می شود پس ..
معذرت خواهی در قاموس برخی نیست اما تا دلتان بخواهد توجیه هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
جالب گفتید
یعنی چون فامیل اقای خدایی تایید شده اند راضی و چون فامیل اقای روحانی تایید نشده اند ناراضی اند؟کاش ما هم فامیل خدایی بودیم؟
با این شل کن و سفت کنها, ناز و قرشمه ها و رد صلاحیت و تایید صلاحیت مجدد
رای بی رای
من به عنوان یک فرد از جامعه شرکت در چنین انتخابات رو به هیچ عنوان جایز نمیبنم.؟؟ یکی مثل رسایی تتیید بشه یکی مثل مطهری و صادقی رو صلاحبت ؟؟ و جالبتر اینکه یکی مثل کدخدایی حد و حدود خودش رو نمیدونه و داره به رییس جمهوری که پاسدار قانون اساسی هست متلک و تهمت باند بازی و خویشاوند بازی میزنه ، فعلا که برادرش زتدان هست هنوز دلتون خنک نشده ؟؟؟؟؟؟؟
دموکراسی و انتخابات در خاورمیانه و مناطقی از جهان که بافت قومی و قبلیه ای دارند قابل اجرا نیست.

دموکراسی برای کشورهای اروپایی و آمریکالی شمالی جواب میده که مردم آن بدور از تعصبات می اندیشن و منطقی عمل میکنند و نه احساسی نه مثل ایران که مردم ما با یک کیک و ساندیس یا یک دستبند رنگی و اردوی مختلط خیلی سریع هیجان زده میشن و تصمیمات اشتباه میگیرن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
اگه این دموکراسی تهش میشه ترامپ، من یکی حکومت چنگیز خان مغول رو ترجیح میدم.
جناح های مختلف برای سهم خواهی از خوان نعت کشور ایران به جان هم میافتند.این چیز جدیدی نیست.هیچ کدام به کشور و مردم خدمت نمیکنند،فقط به تیره و طایفه خودشان و جیب خودشان خدمت میکنند
رای بی رای
روزنامه کیهان وشبکه افق را درهم ادغام کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
ادغام هستند .اتاق فکرشان یکی است.
خانم زینب ابوطالبی یکی از بهترین مجریان زن سیما هستند که بسیار متین و بدون حاشیه اجرا می کنند. متاسفانه عده ای عادت دارند که افراد مذهبی را مورد اتهام های مختلف قرار دهند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
اینا نون رو به نرخ روز میخورند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
حالا لندکروزش چه رنگی هست ؟!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
این متین هایک سفر خارجه بروند متین بودنشان معلوم میشه.
تتلیتی باهوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
منفی هات را ببین خجالت بکش
ناشناس
| France |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
ایا ایشان حاضرند برای اثبات اعتقادشان به زندگی سلحشورانه چند سالی در یمن
وسوریه زندگی کنند؟ در عمل نه در حرف
ننگ و شرم بر هر چی وطن فروش غرب پرست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
حرفتو باید طلا گرفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
ننگ و شرم بر کسانی که قدرت را فقط مال جناح اقلیت خودشان میدانند
رشد جمعیت در ایران در حال کاهش هست و این برای کشور بسیار بد هست.

دوستان تا میتوانید باید فرهنگ زیبای فرزندآوری را گسترش دهیم.

هر ایرانی باید حداقل 5 فرزند داشته باشد. تا میتوانید تعداد فرزندان خود را زیاد نمایید و در سن پایین ازدواج کنید تا از مزایای آن بیشترین بهره را ببرید.

یکی از بزرگترین مزایای فرزند آوری به خصوص برای افراد زیر 18 سال کاهش مدت سربازی و معافیت در صورتی که حداقل فرد صاحب 5 فرزند شود میباشد علاوه بر این به ازا هر فرزند دولت ماهانه 50 هزار تومن یارانه هم میدهد که وقتی در طول مدت طولانی مثلن 30 سال آنرا جمع و پس انداز خود خود سرمایه عظیمی خواهد شد و به راحتی و بدون هیچ زحمتی تبدیل به یک ملیونر و یا حتی ملیاردر میشوید.

بنابراین تا دیر نشده شروع کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
حالت خوبه تو؟؟ شوخی میکنی یا جدیه
هایده
| Germany |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
وای ی ی،،مردم از خنده!!! تو ایران،،؟؟ سرمایه عظیم با ۵۰۰۰۰ تومان در ماه،،؟؟ میلیاردر؟؟خیلی باحال بود
ناشناس
| France |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
تا خدای نکرده از تعداد زباله گردها کم نشود
ای کاش اصلاح طلبان به سه سوال پاسخ روشن دهند 1. دقیقا دنبال چه تغییراتی و در در چه حوره هایی هستند 2. از چه طریقی و با چه راهکارهای قانونی توان اجرای آن ها را خواهند داشت 3. دقیقا چند سال نیاز دارند تا آن ها را انجام دهند. 3 سال؟ 5 سال؟ با روشن کردن این موارد آن ها نخواهند توانست از پاسخگویی فرار کنند
ولی آقای کوشکی در ادامه سخنانش گفت: نمی دانم شاید ایشان خوششان بیاید(که بدست ریگی بیفتد)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
توضیح داد ریگی هیچ تعرض جنسی نداشته، فقط می کشت. منظورش این بود شاید از کشته شدن توسط ریگی خوشش بیاد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
بشین با بتمرگ یه معنی داره اما این کجا و آن کجا....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
کوشکی ها بالاخره روزی باید پاسخگو باشند
دیر نخواهد شد
با اینگونه بیان رئیس جمهور موافق نیستم اما رفتار کدخدایی عموما مغرورانه و بی ادبانه است
اگر در یک حوزه انتخاباتی اصلاح طلب یا حتی یک فرد مستقل را تایید کنند، اصولگرایان رای نخواهند آورد . فرمولی است که موجب رد صلاحیت شده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
یعنی واقعا شما احتمال می دهی با این گندی که به اسم برجام زدند کسی هم به اصلاح طلبان رأی بدهد.
همش دروغ، همش فریب مردم
همش فرار به جلو!
آقای کوشکی، برای این حرفها کمی دیر شده، گفتی آنچه رو نباید میگفتی، الان دیگه این شما هستی که بنده این حرف نسنجیده خودت شدی، پس بهتره به جای این توجیهات بی محتوا توهین به شعور مخاطب حدقل یه عذرخواهی کنید، هرچند زیاد هم بد نشد حداقل آن اقلیت رای دهنده میزان شرف و انسانیت کاندیداها دستشون اومد
پاسخ ها
شاهین
| Germany |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
در زبان فارسی ،،وقتی بگیم خوشت میاد ،یعنی که آیا خوشایند شماست؟؟ مشکلی نیست اما وقتی اشخاصی با زور به هر ترتیبی وارد خانه من بشوند،،آن وقت همسایه بغلی از من سوال کند که آیا خوشت اومد این ارازل ریختند خانه تو؟؟ بعد چه معنی خواهد شد؟؟ پس اینقدر بازی نکنیم با کلمات و خودمان رو سر کار نگذاریم. پاینده کشور بزرگ ایران
آی حال کردم از این رد صلاحیت ها

خدایش این جماعت اصلاح طلب تازه می فهمن وقتی می گیم: "اصلاح طلب ، اصول گرا دیکه تمومه ماجرا" یعنی چی.
الان نه دیگه تو ساختار قدرت جا دارن نه در بین مردم،
اگر شما هم یکی از افرادی هستید که در زندگی دچار مشکلات فراوان هستند چاره کار شما پیش ماست.








ماله، یک سطل ماست و چند تکه ذغال مرغوب


ابتدا مشکلاتتان را بر روی یک دیوار با ذغال بنویسید سپس به راحتی و با کمترین هزینه یک ماله تهیه کنید و با استفاده از ماست خوب روی دیوار را ماست مالی کنید.

تمام مشکلاتتون حل خواهد شد.
تاجگردون و فریدون حسنوند چرا بعد از رد صلاحیت شدن دوباره تایید شدند؟
کوشکی دروغ تا چه حد؟بس است خجالت بکش.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
خجالتو تو باید بکشی که از اینها حمایت میکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
دروغ؟
حرف درست را زده
عجب شاهکاری بود این برجام که تندترین مخالفان انهم انتهای ارزویشان شده بازگشت غربیها به برجام و احیای دوباره ان . چرا ان موقع که پولهای برجامی سرمستتان کرده بود اینهمه توی سر برجام کوبیدین که حالا کاسه چه کنم دست بگیرید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
شاهکارش وقتی کامل میشه که بیشتر پیش بینی منتقدان که با تکذیبیه حامیان و دولت روبرو میشد داره تحقق پیدا میکنه
چرا فقط به این خانم گیر دادین قبلا اقای جنتی صریحتر از این موضوع را گفته بود
شل وصفت کردن رد نمایدگان کمکی به انتخابات نمی کند چون نماینده ها قبلا انتصاب میشوند و انتخابات معنی ندارد.
آزادی احزاب وانتخاب نمایندگان را تبیین کنید تا از بحران بیرون در آییم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
سفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
چطور دفعه قبل که همه از اصلاح طلبان بودند انتصابی نبود
حالا که باختین می زنید زیر میز بازی
ناشناس
| Germany |
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
این حالت همیشه صادق بوده هست و هر بار تنگتر شده است و اکنون دیگر جا ندارد و منطور من انتخابات آزاد است و شامل اصلاحطلب هم می شود
سخن خانم ابوطالبی با بازیگران و مسئولان وطنفروش بوده است. آنانی که درگذشته نیز فورا بیرون رفته و در خدمت عربستان و دیگر دشمنان ایران قرار گرفته اند.
سلبریتی ها و طرفدارنشان اینو به همه ملت نسبت داده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
اح سند
بهتر که رد شدن یه عده ادم جدید بیان و از هر نو تخصص نیاز داریم
صحبت های آقای کوشکی و خانم ابوطالبی بازتاب واقعیت درون آن ها بوده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
در واقع بازتاب واقعیت جامعه ایران ما
ناشناس
| France |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
چیزی را که دیگران با عملشان می گوید این نا بلدها صراحتا در حرف گفتند
یکی دونفر از خودیها رو هم رد کردند تا بگویند ما تبعیض قائل نشدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
البته بعد از رد صلاحیت نمایندگی مجلس مقامی بالاتر از نمایندگی بهش میدن . استاندار . رییس دانشگاه . فرماندار . وزیر راه و ترابری یا رییس راه اهن . سفیر .....اینقدر از این سمت ها وجود دارد؟
رد صلاحیت نمایندگان و کاندیدها و یا تایید صلاحیت مجدد . سوالی که در ذهن کنشگر سیاسی بوجود میاید این هست که پس با چانه زنی . خواهش . استدلال . سفارش . میشود تایید صلاحیت گرفت . در صورتی یکی از ابزار و لوازم دمکراسی تایید صلاحیت ابتدای و شکل گیری ان توسط مردم هست نه شورای نگهبان . اگر نماینده ای که تایید صلاحیت از مردم نمیگیرد به مردم هم جوابگو نیست و این شکل از دمکراسی در طی سالها با رشد جمعیت و رشد سیاسی مردم به بن بست و مشکل میرسد .
يكي نيست به اين خانم در شبكه افق مي گفت كه مگر ايران ارث پدر تو و امثال توست كه اينطور حرف مي زني اينگونه حرف زدن مستكبرانه و خود خواهانه و سياسي صرف است و باعث گسيختن انسجام و وحدت ملي و دو دستگي كه امريكا مي خواهد شده است
به وجدان خو دتان رجوع كنيد و انگاه به اين نتيجه مي رسيد كه اي كاش مرده بوديد و اينگونه عمله بدون مزد اجانب براي ايجاد تفرقه و دو دستگي نمي شديد ،
من به سهم خودم متاسف هستم كه هموطن اين خانم و همفكران ايشان هستم
ايران براي همه ايرانيان است و اگر ايشان تحمل مردم شريف ايران را ندارد مهاجرت كند به همانجايي كه اين حرف ها خريدار دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
عذرخواهی کرده پس الکی جو نده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
بله ارث پدری ایشان است .حالا چی میگی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
اول کل صحبتاش رو گوش کن تفکر کن سعی کن متوجه بشی داره چی میگه بعد بیانیه صادر کن.
لطفاً خانم زینب ابوطالبی خودروی لوکس لندکروز خودشون و نصف درآمد ماهیانه‌شون رو به سیل‌زدگان سیستان اختصاص بدهند تا ما حرف‌های ایشان درباره را درست تعبیر و تفسیر کنیم!
با تشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
ازکجامعلوم شایعه نباشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
شما دیدی خودروی ایشون رو؟
از اقای کدخدایی حتما بر میاید که مسئله ملی را یک مسئله خانوادگی توجیح کند
ظریف . . حفظ برجام به رفتار اروپا بستگی دارد . .... بنظرم دیگر برجامی وجود ندارد . چون حفظ مفاد برجام برای این بود که کشور ما در غالب مقررات آژانس از حق انرژی هسته ای برخوردار باشد . حالا بهترین راه حل این هست که ایران هم از برجام خارج شود ولی بخاطر اینکه صداقت در رفتار سیاسی و راهبردی نشان دهد با مقررات آژانس مسایل هسته ای و دستاورد هسته ای صلح آمیز را اجرا کند . در غیر اینصورت اگر قرار هست مثل کره شمالی در دقیقه نود بازرسان اتمی اخراج شوند و مثل کره شمالی تحریم شویم . ..‌‌...
به نظر من رد صلاحیت های فقط برای تحریک مردم و ایجاد شور انتخابات هست
کیهان . اوباش گونه به زینب طالبی حمله کردند در صورتی ادعای روشنفکری و اصلاح طلبانه دارند ....سوال ؟ مگر با زبان و طنز و کنایه بهش پاسخ ندادند ؟ دوم اینکه ایشان سخن بسیار بسیار ژشتی زدند و گفتند هر کس الگو و رفتار و کردار سیاسی ما را قبول ندارد حق و حقوق شهروندی از او سلب شود و به خارج از کشور برود . منطور لپ کلام ایشان این هست که با یک بررسی اجمالی میشود گفت ۷۰ درصد مردم باید از کشور کوچانده شوند . ماستمالی کردن و پردازش کردن مسایل سیاسی جواب نمیدهد باید برای رد کردن موارد اینچنینی دلیل سیاسی محکم هم داشته باشد . اگر اشتباه نکرده پس چرا عذر خواهی کرده . ؟ البته ایشان مقصر نیست بخشی از مسولین کشور درصدد این بودند که به روشی کسانیکه اندیشه سیاسی مسئولان را نمیپسندند از کشور خارج شوند .
نکند به سمت سوریه ای شدن داریم میریم با این دوقطبی که برخی دامن میزنند؟؟
لطفاً فرزندان تمام مسئولان به کشور بازگردند و زندگی سلحشورانه داشته باشند و آقای کوشکی و خانم ابوطالبی نصف دارایی‌شان را به سیل‌زدگان اختصاص بدهند تا ما حرف‌های کیهان را باور کنیم.
شبکه افق از زبان کارشناسان اینقدر مسایل و موارد جنسی را با آب و تاب بیان میکنند که برای ما جوانان باعث تحریک میشود. این تحریک زیاد خطرناک هست برای اینکه فردی وقتی ازدواج نکرده مثل من ممکن هست در خیابان ها راه بیفتد و برای مردم دچار درد سر درست کند . دست از تبلیعات جنسی و جسمی و وارد کردن ازدواج زورکی در سریالها به حجم زیاد پرهیز کنید . این حجم زیاد و مردازش به ازدواج در سریالها برای ما جوانان بی پول و بی مسکن و بی شغل باعث درد سر شده . این تبلیعات را کم کنید یا از بین ببرید . واقعا کلافه کننده هست . موقع امتحانات هست و باعث درد سر فکری شده . تمامش کنید ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
اگه با شبکه افق تحریک میشی با من وتو چطور کنار میای
یک سوال از کوشکی ، اگر داعش الان به خانه ات بیاید تو خوشت می آید ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
کوشکی هم همینه میگه....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
خوشش نمیاد بخاطر همین دست بوس نیروهای نظامی کشورشه که براش امنیت ایجاد کردن که دست هیچ اجنبی به ناموس وطن نرسه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
کوشکی با سلبریتیها متفاوت است ببم جان
قاسم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
کوشکی خوشش نمی آید و لی جنابعالی مثل اینکه بدت نمی آید
مریم
| Germany |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
نه،،،
پس با این تحلیل های که در اخبار امشب به بینندگان داده شد دلیل شلیک دو موشک بخاطر تمرکز رادارها و آواکس های امریکای بر فراز آسمان ایران یعنی جنگ الکترونیکی بوده ؟ یعنی امریکا اینقدر قدرت دارد اگر جنگ واقعی شروع شود همزمان بدون اینکه امریکا حمله نطامی کند هزاران موشک ایران خود بخود شیلیک میشوند ؟ واقعا کمی ترسناک نیست ؟. من به عنوان شهروند ایرانی یاداور میشوم که این تحلبل حتی برای فرافکنی هم‌جایز نیست که عنوان شود چون عواقب خطرناکی هم دارد یعنی هر اتفاقی بیفتد باید این تحلیل را بکار ببریم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
بله همین است
شک نکنید که جنگ با آمریکا
یعنی ظرف دو ماه کشور به دوره قاجار برخواهد گشت
به هر جای دنیا بروید و بگویید من از کشوری می آیم که در آن هواپیمای مسافربری با دو موشک سرنگون شد و نه مسئولی استعفا داد نه عذرخواهی کرد و نه محاکمه شد به شما اقامت و حقوق مادام العمر می دهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
خب برید و از این همه مزایا بهرمند بشید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
درود بر تلگرام خخخخخ
قاسم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
اولاً این اتفاق در همان امریکا که سنگش را به سینه میزنی هم اتفاق افتاده در هنگام مانور دریایی یک
مسافربری براثر شلیک موشک سرنگون شده تا چند سال هم صدایش را در نیاوردند بعد ها معلوم شد که علتش اشتباه شلیک موشک بوده است
دوماً نیروی سپاه آنقدر مردانگی داشت که بیاید بگوید من اشتباه کردم و مقصر من بودم
سوماً این همه هواپیما که سقوط کرده اند و بعد از چند ماه و چند سال اعلام کردند که خطای انسانی بوده است
، و مقصر هم خلبان بوده است جنابعالی کجا بودید که از رفقیایتان انتقاد کنید
با توهین امروز ترامپ به سردار سلیمانی هر که از مذاکره با آمریکا حرف بزند دهانش خورد خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
دمت گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
برو بابا
90 نماینده مجلس رد صلاحیت شدند یعنی 90 نفر که تا چهار سال قبل صلاحیت داشتند این یعنی مجلس مشکلاتی دارد خوب ببینید علت این مشکلات در مجلس چیست؟ آیا به مدیریت آن برنمی گردد؟
خوب در هر کشوری افراد که حکومت می کنند برای خودشان امنیت ایجاد می کنند مردم هم در سایه همین امنیت زندگی می کنند به غیر از عراق و افغانستان و سومالی بقیه کشورهای دنیا همینطورند
طی این سالها دیدیم که هیچ مجلسی با مجلس دیگر در اساس فرقی ندارد اون تعداد کمتر از انگشتان یک دست مانند صادقی هم که صدای مردم هستند در هیاهوی هیچ مجلس گم میشوند , اصلاح طلب اصولگرا دیگه تمامه ماجرا
نماینده ای که به قول خودش 400 هکتار زمین دارد چرا باید تایید صلاحیت بشود؟ شورای نگهبان می داند 400 هکتار زمین چقدر است؟ چطور این مقدار زمین از اصلاحات ارضی دوره شاه و انقلاب اسلامی و اتفاقات دیگر جان به در برده اند و در دست این خانواده باقی مانده اند؟
پاسخ ها
جادو
| Germany |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
پس۴۰۰ هکتار×۹۰= ۳,۶۰۰۰۰۰۰ متر مربع میشود،،ماشاءالله
کل مساحت ایران هست , ۱٬۶۴۸٬۱۹۵کیلومتر مربع
تابناك شده تريبون ارتش سايبري . تبريك
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
ارتش سایبری ها چقدر حقوق میگیرند . البته با اصافه کار . کسی میدونه ؟
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
شما میخواهید تنها صدای خودتان رسانده شود هر جا صدای غیرشماباشدحتما" دشمن اند
فکرکنم سال 55 یا 56 شاه گفته بود هرکس عضو حزب رستاخیز نمی شه می تونه پاسپورت بگیره و از مملکت خارج شه . این حرف براتون آشنا نیست ؟؟؟ تو چندشب گذشته از شبکه افق چیزی تو این مایه ها نشنیدید ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
شاه الان شد بد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
ولی الان کسی قادر به رفتن نیست
اگر بتواند بروند هم
باید پیاده بروند
چون نه ماشین و راه آهن و هواپیما امنیت ندارند
بعد توجیهات مسولان خیلی درد دارد
دمت گرم تابی جون. چه عجب یه دونه از پیامهای منو نوشتی. الان دیگه دوستت دارم
امثال آقای تنابنده شهرت شان را مدیون تلویزیون هستند و نمک تلویزیون را می خورند و نمکدان می شکنند. شما نباشی ده نفر دیگر جایت را سریع پر می کنند. فکر کردی چی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
سیمای میلی مدیون هنرمندان است
و وزارت ورزش مدیون ورزشکاران
و مسولان مدیون مردم
ولی در عمل !!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گاندوفهمیده زادوولدکمه دیگه تابستان هم آدم نمی خوره امتحانش کنید
گاندو و کروکودیل ازبرخی مسئولان خیلی کم خطر ترن
دو واكنش از دو شخص متفاوت در چند روز اخير :
اولي تسليت شهردار ادمونتون به خانواده هاي داغديده به زبان فارسي و ابراز همدردي
دومي اهانت كوشكي به دو بانو در رسانه ملي
قضاوت به عهده خودتان .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
قضاوت ما این است که شهردار ادمنتون قایمکی خاوری و شیخ الاسلامی رو به ایران تحویل بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
مسلمانی و انسانیت به عملکرد است
و به ادعا و پیشانی سوخته و تسبیح و انگشتر نیست
ملت ضعیفی داریم
پاسخ ها
حامد
| Germany |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
ضعف از ترس میاد سراغ آدم،،هر ضعفی که باشد فرقی هم نداره!! میتونه حتی ضعف گرسنگی باشه
بیانات جناب کوشکی، دست کمی از آن موشک کذایی نداشت؟!
فقط رب بخرید ، من که فردا همه سرمایه رو اول ماه بعد از فروش خرید دارم ، زمستان سردی داریم
این مجلس اصولگرا با نمایندگانی که تخصص در علوم سیاسی و اقتصادی ندارند برای بیکاری و گرانی و برجام و تنش های داخلی و خارجی و حجاب اجباری و کنسرت و ورزش و حصور زنان در جامعه و دیوار کشی خیابان ها ..... واقعا چه مواردی را میخواهند حل کنند . در صورتی علم پزشکی را به تمسخر گرفته اند . علوم اقتصادی را نه باور دارند نه اجرا میکنند ‌ با کدام الگو . با کدام سازوکار . اقتصاد . سیاست . فرهنگ . دمکراسی و رضایت اخلاقی مردم با زور حاصل نمیشود .
پاسخ ها
سینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
اکثریت مجلس لیست امید پر شده چرا دروغ میگی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
دولت و مجلس در دست یک نفر است

مجلس و دولت هم یک دکور است و بس
رای بی رای
حداقل کار است
تابناک هر چه بیشتر سانسور کنید جا برای فرومایگان و نظرات مزخرف بیشتر میشود مثل امشب
یعنی ما باور کنیم شما نقوی رو رد صلاحیت کردید و پست بالاتری براش ندارید ؟؟؟ با دیگه دست از رنگ کاری بردارید ؟؟ ملت خودش رنگ کارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
چون از کفتر بازی!؟ حرف زد
التماس اصلاح طلبان پشت درهای شورای نگهبان ؟؟
من کدخدایی رو روانه شورای نگهبان کردم
من ۴ سال تو مجلس روزه سکوت گرفتم
من به حصر و محصورین کاری ندارم و فقط دارم از شون بهره برداری سیاسی میکنم
من تو مجلس فقط خوابم و با گوشیم سرگرمم
من کبریت بی خطرم
حزب فقط حزب علی
رهبر فقط سید علی
من جان ناقابلی دارم که تقدیم رهبر میکنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
جان ناقابلتو تقدیم کن
خیلی مانده تا انسان های عاقلی شویم ....
مدافع وطنم ، مدافع حرمم ، مدافع رهبرم ، مدافع سپاهم ، مدافع سردار بی سر سلیمانیم، مدافع سردار سرافراز رهبر و وزن و مردم حاجی زاده و کادر عملیاتی هوا فضای انقلابی ، ناخواسته حادثه ای رخ داده است ، آب به آسیاب دشمن نریزیم ، صدای واحد را نکنیم ، به رهبر معظم اعتقاد و اعتماد دارم . مردم گرفتار و کم صبر و حوصله شده را هم دوست دارم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
از + و _ ها بفهم این تفکر چقدر طرفدارداره
اصلاح ؟‌اصلاح خاک ؟‌اصلاح نباتات ؟ اصلاح نژاد دام ، اصلاح نژاد طیور ، اصلاح نژاد ماهیان ، اصلاح نژاد بزر گندم ،اصلاح‌بزر برنج ،و صدها اصلاح دیگر ؟ شاید اصلاح طلبان میخواهند نژاد مسئولان را اصلاح کنند ؟،،یا نژاد مردم ایران ؟،،،
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
اصلاح طلبان باید از قدرت خداحافطی کنند . دلیلم این هست که اتفاقات اخیر و موضع گیری مسولین کشور بسمتی کشور را میبرد که کلا از طریق مرزها و دریا ایزوله خواهیم شد . البته خود مسئولان خیلی دوست دارند که کلا کشور حتی در حوزه مخابرات و اینترنت و رسانه ها حتی پخش رادیو قطع شود و کلا گفتمان اصولگرایان و ایدهای انها در چنین شرایطی یعنی دنیای بی خبری مردم از دنیای دیگر قابل اجرا باشد . در شرایط معمولی اجرای ان‌موارد با فشار جهانی امکانپدیر نیستند
نقوی رو الکی و برای اینکه بتونن بقیه اصلاح طلبان رو زمین بزنن رد صلاحیت کردند.خواهید دید که ایشان در دقیقه نود تایید میشود
این هواپیما اگر بسمت تهران یا بسمت فرودگاه و برج های مسکونی بلند تهران یا در یک‌پادگانی که چند هزار سرباز دارد یا در یک جای که جمعیت زیادی داشت میدونید چه فاجعه ای ناگواری اتفاق میفتاد ؟ یا اگر این هواپیما در یک جای مثل سایت های نطامی و اتمی برخورد میکرد خرابی ان به اندازه برج های دو قلوی امریکا میبود
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
منظور؟
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
منظور این هست اگر این خلبان سکان هدایت هواپیما اکراینی بعد از برخورد موشک بسمت تهران میرسید مثلا بین خیابان های شلوغ تهران آزادی تا انقلاب یا بازار تهران یا اپارتمانی مسکونی برخورد میکرد چه اتفاقی میفتاد . چرا پیش،بینی نمیکنند . ؟
رشد ۶۰ هزار واحدی بورس تو یه هفته چیزی جز نابود کردن سرمایه یه عده اماتور نیست ۵۰۰ هزار بیکار اماتور از سر ناچاری تو یه ماه وارد این بازی خطرناک شدند ؟؟ مواظب باشید این عدد سازیها بازی دو سر باخته ؟؟
آقای کدخدایی شما به این نتیجه رسیدید که به هیچ کس پاسخگو نباشید و متاسفانه تریبون زیادی هم در اختیار شماست. رییس جمهور منتخب مردم و شخص دوم مملکت هست شما چرا دارین اینگونه حرف میزنین.
پاسخ ها
تتلیتی باهوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
روحانی انتخاب مردم نبوده خیلی ها در به اصطلاح انتخابات شرکت نکردند روحانی انتخاب سرمایه دارها و مرفهین بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
آقای کدخدایی مطابق قانون عمل کرده و بر همین اساس جوابگوست
آقای رئیس جمهور شما مثل همیشه دنبال دور زدن قانون است
تابناك ديگه عناوين و اخبارت كاملا يك سويه شده نااميدانه شب را به صبح و روز را به شب مي گذرونيم وً اين داستان ادامه داره
خانم نا محترم منهم اگر ماشین میلیاردی سوار میشدم ‌خانه هزار متری در نیاوران داشتم مثل شما فکر میکردم که بقیه بروند
سردبیر محترم خبرگزاری تابناک
باسلام
شما که انقدر به صدا و سیما ایراد میگیرید و کاملا عادل دارید چرا هیچ کونه خبری پیرامون اعتراض های اخیر دانشجویی درح نمیکنید
ببین جهانگیری زیاد خودت رو اذیت نکن ... نگی چون اصلاح طلبها رو تایید نکردن از انتخابات استقبال نشد ! ما که کلا رای بی رای ...
ناشناس ٢٢:٥٨ ! اختلاس خاوري و شيخ الاسلام و سانحه هواپيما هر دو از ندانم كاري ماست ربطي به كانادا ندارد .
وقتی واعظی می گه مکانیسم ماشه اجرایی نمی شه یعنی حتما می شه
کسی که اینقدر تبختر داره از حرفی که زده و اشتباه بوده معذرت نمیخواد و روی اشنباهش میمونه واقعا میتونه نمابنده مردم در مجلس باشه. جای همه چی عوض شده.
در میان کاسبا یک روشی وجود دارد قیمت کالایی را 30 - 40 درصدی گرانتر می گوید تا مشتری درخواست تخفیف کند و بالاخره کاسب زرنگ به قیمت دلخواه خودش با چانه زنی مشتری می رسد. و به قول معروف جنس را قالب می کند البته مشتری زرنگ معمولا با نخریدن، کاسب را نقره داغ می کند و از مغازه خارج می شود. اکنون عملکرد در رد صلاحیت با رد حداکثری جای چانه زنی را باز گذاشته و با تجدید نظر به ارقام مد نظر خود می رسند. که اینجا باید به این بازی نباید تن داد و بدون اعتراض صحنه را ترک کنند \
حالا فرض کنیم کوشکی توهین نکرده. مرزبانی بخشی از نیروی انتظامی است ولی او می گوید که در مرز 20 نفر یا 40 نفر سپاهی کشته شدند که گروه ریگی .... ایشان هنوز نمی داند که نیروی انتظامی و سپاه دو نهاد کاملا مستقلند؟ شهدای نیروی انتظامی و شهدای سپاه هر دو شهیدند ولی سابقه ی خدمت آنها در دو سازمان کاملا جداست.
آقای کوشکی
شما درست میگویید بعضی ها احتمالا افکارشان معیوب هست
من و خانواده ام رای نمی دهیم.چه اصلاح طلب چه اصولگرا.
توبيخ سفير انگليس توسط كشورش فيلمه، اونو خواستن تا اطلاعاتش رو تخليه و براي آينده آپديتش كنن!
سردار سلامی می فرمایند موشک کروز و هواپیمای مسافربری خیلی هم فرق ندارند. فرقشان این است که موشک کروز خلبان و مسافر و مخازن بزرگ بنزین ندارد وگرنه این دو خیلی هم فرقی ندارند. مخصوصا در رادار که اپراتور باید بر اساس تصاویر رادار تصمیم بگیرد.
راستش من قبلا فکر می کردم که با رادار می شود حتی محل اصابت موشک را تخمین زد. مثلا وقتی که هواپیما با موشک اشتباه گرفته می شود ، اپراتور می توانست محاسبه کند که این موشک در کجا فرود خواهد آمد و اگر این موشک فرضی در منطقه نظامی فرود نمی امد اصلا ضرورتی نداشت که برای نابود کردن آن دو موشک هزینه کرد. دقیقا مثل کاری که آمریکایی ها کردند و وقتی که دیدند هزینه ی ساقط کردن موشک ها بیشتر از خسارات آنهاست، این کار را نکردند.
تابناك جان ! سايت رو اجاره دادي به تندرو ها ؟
در خصوص آقای تنابنده بنظر می رسد تهدید فخرآور در خصوص عوامل پایتخت کارگر افتاده وایشان بیشتر نگران ویزای آمریکا ست تا توهین به بازیگران .
لطفاٌ برای ما ژست همکار دوستی نگیرید.
درود بر اقای کوشکی...اقای جهانگیری اول فکری به حاله خودت و.اطرافیان کن بعد سنگ دیگران را به سینه بزن...
رای بی رای
«آزادی بیان»، «چندصدایی» و «تحمل نظر مخالف
این جملات از کیهان بعید شما هرکی مخالف حرفتون بگه میچسپین به آمریکا و ...
دیگه از آزادی بیان حرف نزن لطفا
تنور انتخابات دیگه گرم بشو نیست تلاش نکنید
رای بی رای
«آزادی بیان»، «چندصدایی» و «تحمل نظر مخالف
این جملات از کیهان بعید شما هرکی مخالف حرفتون بگه میچسپین به آمریکا و ...
دیگه از آزادی بیان حرف نزن لطفا
تنور انتخابات دیگه گرم بشو نیست تلاش نکنید
اقای تنابنده مردم شما موج سواران را شناخته اند .در اصل شما باید جواب بدین کع با ندانم کاری ها و یکسو نگری ها جامعه را بخش بخش میکنید و ما مردم هم که مجبوریم چون شماهایی را تحمل کنیم. خدا را شکر هنر مندان بسییییییار زیادی داریم که هم هنرشان و هم اخلاق و ادبشان از شما بهتر است بروید که بر نگردید
تابناک جان مادرت چاپ کن
عنوان:((ضرورت وحشتناک تصویب قانون منع ازدواج مردان خارجی در ایران و منع ازدواج متعدد مردان و طلاق دادن زنهایشان))
توضیح:با توجه به اینکه در ایران(و البته بقیه کشورها هم چنین است) تعداد بانوان آماده ازدواج یک نسبت تعریف شده دارد و در خوشبینانه ترین حالت مساوی با تعداد مردان آماده ازدواج است و اگر هر خانمی به دلایلی با مردان هموطن ایرانی اش طفره رود و به ازدواج با مردان گردن کلفت پولدار بی عار خارجی تن دهد به همان نسبت مرد آماده ازدواج در ایران توانایی ازدواج با زنان هموطنش ندارد و با توجه به اینکه قدرت مالی اغلب خارجی ها بسیار بیشتر از مردان هم سن آنها در ایران است و این اجانب به راحتی هرچه تمام تر می توانند در ایران ازدواج کنند و فروپاشی نظام خانواده در کشورشان را با ازدواج از ممالک دیگر چون ایران جبران کنند و اینکه مردان پولدار گردن کلفتی همچون ر ج مجری فراری تلویزیون در خارج کشور یا محرم ن فوتبالیست بی اخلاق و بی تعهد اسبق کشور پیدا می شوند که مرتب ازدواج می کنند و مرتب هم طلاق می دهند و اغلب همین زنهای مطلقه به علت همین شکستهای مثلا عشقی در آینده ازدواج نمی کنند و همین امر به کم شدن هرچه بیشتر بانوان آماده ازدواج در ایران مط انجامد باید جلوی این موارد غیر اخلاقی هرچه سریعتر گرفته شود تا همه مردان امکان ازدواج در کشور را داشته باشند ضمنا اجازه نگهداری سگ و گربه برای خانم ها داده نشود چون به کرات دیدیم اغلب این زنهای سگ و گربه دوست(بخوانید سگ و گربه باز) به جای ازدواج به عشق بازی با سگ و گربه ها می پردازند هرچند علاقه به حیوانات نیکوست منتها اینجا علاقه مطرح نیست بلکه نوعی رفتار چندش آور ضد اجتماعی مطرح است که کانون خانواده را در ایران هدف قرار می دهد پس اگر این زنها واقعا حیوان دوست هستند که البته نیستند باید نگهداری از حیوانات را به کارشناسان مربوطه و نهادهای خاص بسپارند و به این نهادها کمک مالی کنند.باشد که کور سوی امیدی به ازدواج امثال من مجرد بی حامی پیدا شود که متاسفانه نمی شود
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
مشکلات کشور فراتر از این موتردی که گفتی هست . عدالت . آزادی . حقوق شهروندی .دمکراسی .....آن‌مواردی که بیان کردی نتیجه عمل نکردن همین مواردی هست که بیان کردم .
باید قانون اساسی اصلاح و این همه نهاد ریز و درشت حذف شوند.
آقای تنابنده حق دارند از تلویزیون خداحافظی کنند . چون نمک خوردن و نمکدان شکستن رایج بازار شده !
خانم رخشان بنی اعتماد را حمایت کنید تا یک اسطوره سینمایی دیگری پا به عرصه بگذارد تا مشکلات امنیتی و اقتصادی و ... ما را حل کند . درود بر خانم بنی اعتماد!!!! وای به حال قهرمانان و ابر مرد های دلیری که جان خود را فدای این مملکت کردند....
کاملا مشخصه که اکثر غریب به اتفاق نظرات را یک نفر برای تابناک می نویسه آن قدر هم به کارش وارد نیست
واقعا اقای کوشکی سنبول ذهن سالم هستند که باید جهانی شوند
تنابنده و امثال ایشان اینها همه با تلویزیون معروف شدند حالا تهدید به تحریم صدا و سیما می کنند .صداوسیمای بی خاصیت چه فایده ای دارد یکی از شبکه های بدرخور همان افق است که جرات پرداختن به مسایل اصلی را دارد دولت صدا و سیمای میلی می خواهد نه ملی .سلبریتی ها هم که حالشان معلوم است. طرفدار مظاهر غربی ،بی توجه به احکام اسلام خصوصا در روابط جنسی مخالف و......... اتفاقاً به شخصه معتقدم عده ای از مسوول وغیرمسوول از ابتدای شروع انقلاب اسلامی نگذاشتن نور انقلاب درپیله هنر هفتم نفوذ و آن را مطهر کند و همان سبک ضد دینی و مذهبی و لاابالی گری قبل انقلاب در هنر هفتم حفظ وحتی قویتر شد اکنون نیز سلبریتی ها ادامه دهنده همان مشی طاغوتی در مبارزه با مظاهر دینی را هدایت می کنند البته هنرمندان و بازیگران معتقد به دین و انقلاب اسلامی نیز وجود دارند لیکن همان مسلک فاسد شیطانی بین برخی بازیگران سینمایی رواج دارد چیزی که عیان است لاابالی گری، بی حجابی عدم رعایت احکام اسلامی وشعایر دینی در بین آنها مرسوم است وترسی هم از نشان دادن آنها ندارند .
آقای کوشکی و خانواده محترمشون بیشتر دوست دارند از نیروهای حشدالشعبی پذیرایی کنن ....
اقای کوشکی گل گفتی.
اگه من جای مسئولین صداو سیما بودم افرادی مثل تنابنده و مهرانفر رو تحریم میکردم که در صداو سیما حاضر بشن نه اینکه اونا طلبکار بشن
چقدرزود اخبارهواپیمای اوکراینی و کشته های مظلوم آنرا برداشته و به جای آن از انتخاباتی میگویید که کمترکسی به آن اهمیت میدهد!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی