بازدید 91452
هزار و هشتصد و نود و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

کنایه نماینده ولی فقیه در سپاه به برخی هنرمندان / درخواست برادر سردار سلیمانی از مردم عراق / واکنش سه مجری تلویزیون به اظهارات کارشناس شبکه افق

رصد‌خانه «تابناک»؛ خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: پست اینستاگرامی واعظی درباره سقوط هواپیمای اوکراینی / دردسر سقوط هواپیمای اوکراینی برای وزیر راه / انتقاد شدید علم‌الهدی از اقدام سفیر انگلیس و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۵۱۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 14 January 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
رمزگشایی کریمی قدوسی از یک توئیت روحانی

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: جناب آقای روحانی در روز‌های پرالتهاب و نگرانی آمریکا که در انتظار انتقام و سردرگمی و واکنش پس از آن به خود می‌پیچیدند، در پاسخ به تهدید رئیس جمهور آمریکا جمله‌ای مبهم و راز آمیز را در توئیتر خود منتشر کرد. جواد کریمی قدوسی در نشست علنی امروز (سه شنبه) پارلمان در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور افزود: آقای روحانی در تاریخ ۶ دی ماه در توئیتر خود می‌نویسد «آن‌هایی که به عدد ۵۲ اشاره می‌کنند بهتر است به عدد ۲۹۰ هم فکر کنند، هیچ وقت ملت بزرگ ایران را تهدید نکنید، IR۶۵۵»؛ این شماره پروازی است که در پایان جنگ توسط آمریکایی‌ها مورد اصابت قرار گرفت و ۲۹۰ نفر را به شهادت رساند. نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: چه ارتباطی بین تهدید ترامپ به تلافی و سقوط هواپیمای مسافربری و توئیت حسن روحانی و واکنش شدید و فشار افکار عمومی از روی آمریکا به سمت داخل ایران است اگر توئیت مربوط به ایشان نیست تکذیب کنند در این صورت آیا نباید نگران نفوذ بود؟ آیا درگیر جنگ امنیتی در داخل ایران نیستیم.
 
کنایه نماینده ولی فقیه در سپاه به برخی هنرمندان

نماینده، ولی فقیه در سپاه گفت: ما از رهبرمان یاد گرفته ایم و فرماندهان ما که در برابر مردم آرزوی مرگ می‌کنند، از امام علی (ع) یاد گرفته اند که برای ربودن خلخالی از پای زن یهودی آرزوی مرگ می‌کرد، ولی ما برای آن دانشجویانی که اینگونه رفتار می‌کنند دلمان می‌سوزد و غصه آنان را می‌خوریم. ما آنان را فرزندان همین ملت می‌دانیم، اما این رفتار‌هایی که از برخی دانشجویان بروز پیدا می‌کند ما را غصه‌دار آنان می‌کند. وی تصریح کرد: آقای هنرمند چرا باید سفیر انگلستان این روباه پیر و مکار، کارگردان شما بشود؟ چرا مردم را نمی‌بینید؟ چرا عزت این نظام و قدرت انقلاب را نمی‌بینید؟ چرا اینکه خواب را از چشم مستکبران گرفته ایم نمی‌بینید؟ چرا اینکه سنگ‌های کودکان فلسطینی را به موشک بدل کرده‌ایم و بر سر آمریکا ریختیم نمی‌بینید؟ سرتان را بلند کنید. ما شما را از خودمان می‌دانیم، ما شما را در درون خودمان تعریف می‌کنیم و برای شما دلمان می‌سوزد. ما غصه شما را می‌خوریم.
 
درخواست برادر سردار سلیمانی از مردم عراق

برادر شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: از عشایر و مردم عراق می‌خواهیم انتقام خون مجاهد شهید حاج قاسم سلیمانی را از آمریکای جنایتکار و خونخوار بگیرند. حسین سلیمانی برادر شهید حاج قاسم سلیمانی در مراسم گرامیداشت هفتمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی با قدردانی از ملت ایران برای حضور باشکوه در مراسم بدرقه شهدای مقاومت گفت: حاج قاسم عبد مخلص پرودگار بود و شهادت آرزوی دیرینه‌اش بود. او با بیان اینکه تعدادی از عشایر و سادات کربلا و عراق در این مراسم حضور دارند، افزود: امروز همه آمده‌اند بگویند مجاهد شهادتت مبارک. او با بیان اینکه آمریکا با شهادت سپهبد سلیمانی جنایت بزرگی انجام داد، افزود: از شما عشایر عراق و مردم عراق می‌خواهیم انتقام خون مجاهد شهید حاج قاسم سلیمانی را از آمریکای جنایتکار و خونخوار بگیرید. برادر شهید حاج قاسم سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در مراسم تشییع حاج قاسم در کرمان عده‌ای از هموطنان جان خود را از دست دادند، اضافه کرد: ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار آنها، از مسئولان کرمان می‌خواهیم پیگیر این حادثه باشند.
 
تذکر عضو دفتر ریاست جمهوری به شبکه افق

معاون ارتباطات و اطلاع رسای دفتر رییس جمهور بر مشخص شدن گفتمان و تشکیلات مهمانان اخیر شبکه افق که به گفته و‌ی برای شهروندان خط و نشان کشیدند تاکید کرد. علی رضا معزی در توئیتر نوشت: قبل از هر نقد و نظری در مورد اظهارات آقایان نادر طالب‌زاده و کوشکی و خانم ابوطالبی باید مشخص شود آن‌ها به نمایندگی از کدام تفکر، در شبکه افق، آنتن می‌گیرند و آزادانه از رسانه‌ی ملی برای شهروندان خط و نشان می‌کشند؟
 
رمزگشایی از ارتباط استیضاح ترامپ با ترور سردار سلیمانی

«استیو بنن»، مشاور پیشین دونالد ترامپ در یادداشتی از ارتباط استیضاح ترامپ با ترور شهید سلیمانی نوشت. «استیو بنن»، مشاور پیشین دونالد ترامپ در این یادداشت تاکید می‌کند اگر بخواهم صحیح‌تر یا صریح‌تر بگوییم، توضیحات رسمی کاخ سفید برای ترور ژنرال سلیمانی را دیگر نمی‌توان جدی گرفت و باور کرد. اما نکته قابل بررسی این است که چرا رئیس جمهور آمریکا در تاریخ ۳ ژانویه، خود را در خطر جنگ انداخت؟ و آیا ترامپ با این تصمیم، منافع سیاسی خود را بالاتر از منافع امنیت ملی قرار داد؟ هفته گذشته، وال استریت ژورنال گزارش داد: رئیس جمهور به همکارانش گفته برای مقابله با ژنرال سلیمانی از سوی سناتور‌های جمهوریخواه تحت فشار قرار گرفته است، افرادی که ترامپ به آنان به عنوان حامیانی مهم در محاکمه آتی استیضاح سنا نگاه می‌کند. نیویورک تایمز نیز گزارش داد: او به همکارانش گفته که با قبول این مسئله، می‌خواسته حمایت جمهوریخواهان جنگ طلب را در سنا طی محاکمه آتی استیضاح، حفظ کند. بی شک، برای ترامپ قرار دادن منافع سیاسی بالاتر از منافع امنیت ملی بود و او باید به این سوال پاسخ دهد که دقیقا چرا فرمان این حمله را صادر کرده است؟
 
پست اینستاگرامی واعظی درباره سقوط هواپیمای اوکراینی

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: واژه‌ها الکن و زبان آدمی از توصیف آنچه بر خانواده قربانیان سانحه غم‌انگیز سقوط هواپیما گذشته قاصر است. محمود واعظی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام نوشت: روز‌های تلخ و دشواری است. واژه‌ها الکن و زبان آدمی از توصیف آنچه بر خانواده قربانیان سانحه غم‌انگیز سقوط هواپیما گذشته قاصر است. به یکایک خانواده‌هایی که عزیزی در این سانحه از دست داده‌اند، از صمیم قلب و عمق جان تسلیت می‌گویم و در غم‌شان شریکم. سنگینی درد فراتر از حد تحمل و فاجعه بی‌نهایت جانکاه است؛ تنها شاید بتوان با همدلی و همبستگی ملی، مرهمی هر چند اندک روی زخم داغ‌دیدگان نهاد. از جمله مصیبت‌دیدگان این حادثه نامیمون، آقای دکتر سرائیان، از مدیران توانمند و متعهد وزارت ارتباطات است که دختر و دامادشان را در این سانحه از دست دادند. زمانی که وارد مراسم یادبود این دو عزیز شدم، به محض دیدار دوست و همکار قدیمی‌ام دکتر سرائیان، دچار تاثری عمیق شدم و نتوانستم خود را کنترل کنم. امیدوارم حضرت باری تعالی، با لطف و عنایت خود، قلب‌های داغدیده عزیزانمان را تسکین دهد و آلام‌شان را التیام بخشد. دولت هم با تمام توان، در کنار این عزیزان خواهد بود.
 
دردسر سقوط هواپیمای اوکراینی برای وزیر راه

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی از تحویل طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی به هیات رئیسه مجلس خبر داد. بهرام پارسایی در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی در پی حادثه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی با دو محور تحویل هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی شد؛ یکی این‌که چرا این وزارتخانه در شرایط جنگی مانع پرواز هواپیما‌های مسافری نشده است و دیگر اینکه چرا برخلاف قوانین ایکائو و پیش از انجام اقدامات کارشناسی علت سقوط هواپیمای اوکراینی با قاطعیت نقص فنی اعلام شده است.
 
تمام ابعاد حادثه تلخ سقوط هواپیما باید روشن شود

جهانگیری، معاون اول رییس‌جمهوری با حضور در منزل یکی از جان‌باختگان سانحه هواپیمای اوکراینی گفت: در این حادثه بسیار تلخ و دردناک، تعداد زیادی از نخبگان و سرمایه‌های بزرگ کشور از دست رفتند. باید ابعاد مختلف این اتفاق مشخص و جزئیات آن به مردم اطلاع رسانی شود. دولت از عمق وجود از این اتفاق تلخ و دردناک متاثر است و هیاتی را با مسئولیت وزیر راه و شهرسازی مامور کرده است تا هماهنگی‌های لازم برای شناسایی و تحویل پیکر‌های جانباختگان این حادثه به خانواده‌هایشان انجام شود. / ایرنا

هواپیمای اوکراینی سی ثانیه قبل از اصابت موشک ارسال سیگنال را متوقف کرده بود

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز ادعا کرد: هواپیما‌های تجاری و مسافربری خود را از طریق مخابره دائمی سیگنال شناسایی به رادار‌های فرودگاهی و سامانه‌های پدافندی معرفی می‌کنند که این سیگنال از طریق یک دستگاه به نام ترانس‌پاندر که در هواپیما نصب شده است، دائم مخابره می‌شود. بررسی اطلاعات پرواز و جزئیات رهگیری هواپیمای مذکور نشان می‌دهد که هواپیمای اوکراینی ۲۰ تا ۳۰ ثانیه قبل از اصابت موشک، مخابره سیگنال شناسایی را متوقف کرده است. /فارس

مکانیسم حل اختلاف برجام چیست؟

این مکانیزم شامل گزارش اختلاف میان ایران و یکی از اعضای توافق به کمیسیون مشترک برجام است که شامل کشور‌های عضو این توافقنامه است. اگر این کمیته در حل اختلاف شکست بخورد به شورای امنیت سازمان ملل ارجاع داده خواهد شد. در صورتی که شورای امنیت نیز نتواند طی ۳۰ روز به تمدید رفع تحریم‌ها رای دهد، تحریم‌های شورای امنیت سازمان ملل که قبل از برجام وجود داشت بازخواهد گشت. دیپلمات‌های اروپایی مدعی هستند که هدف این تصمیم حفظ توافق هسته‌ای از طریق بحث و رایزنی با ایران برای بازگشت به تعهداتش ذیل برجام است، نه بازاعمال تحریم‌های سازمان ملل. /فارس

برخی رد صلاحیت‌ها با مذاکره و توضیح قابل حل است

جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در جلسه با نمایندگان عضو فراکسیون دیپلماسی گفت: گاهی با مذاکره و توضیح، برخی ابهامات ایجاد شده درباره رد صلاحیت داوطلبان مجلس برطرف می‌شود. انتخابات باید حتماً رقابتی باشد به گونه‌ای که همه مردم احساس کنند که کاندیدای جریان و تفکر مورد نظر آن‌ها نیز در انتخابات حضور دارد. باید با تلاش مضاعف، کاری کنیم که وضعیت معیشتی مردم بهبود پیدا کند. /باشگاه خبرنگاران

توضیحات هاشمی درباره استعفای دو عضو شورای شهر تهران

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به آخرین وضعیت استعفای دو عضو شورای شهر تهران گفت: اعضای شورای شهر تهران نظر خود را درباره استعفای خانم‌ها آروین و خداکرمی بیان کردند و به عقیده آن‌ها نباید در این شرایط حساس این دو عضو شورای شهر این گونه عمل می‌کردند، اما باید بدانیم که روحیه افراد با یکدیگر فرق دارد و تأکید ما این بود که نباید وارد به این حرکات شویم. بحث سنگینی در این حوزه مطرح شد و اعضا توانستند نظر خود را به قبول دو عضو شورای شهر برسانند و شرایط حساس را برای آن‌ها تبیین کنند و دو عضو شورای شهر که قصد استعفا داشتند نیز نظر اعضا را پذیرفتند. /باشگاه خبرنگاران

فقط یک کاندیدای جبهه پایداری رد صلاحیت شده

اعتماد نوشت: بنابر اعلام نصرالله پ‍ژمانفر، نماینده عضو جبهه پایداری مشهد از میان اعضای این تشکیلات اصولگرا، ظاهرا تنها یک نفر ردصلاحیت شده است. همزمان درحالی که پس از ردصلاحیت اغلب چهره‌های شاخص جریان اصلاحات خبر آمد که محمدباقر قالیباف تاییدصلاحیت شده، شنیده‌های دیگر از تاییدصلاحیت گسترده حدود هزاران نفری که پیرو فراخوان «مجلس نو» شهردار اسبق پایتخت اقدام به نام‌نویسی کرده بودند، حکایت دارد. آن‌چه باید انتظارش را بکشیم، انتخاباتی است، درون‌گروهی. رقابتی میان طیفی خاص از اصولگرایان با خود.

قتل عام ۵۰۰ پرنده به‌خاطر یک مشت عسل

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: یکی از کندوداران که در قم فعالیت می‌کند، برای رهایی از پرنده‌های زنبورخوار، اقدام به سمپاشی محیط کرده و موجب کشتار گسترده این پرندگان در محل شده است. بیش از ۵۰۰ قطعه زنبورخوار معمولی به همراه تعدادی از جانوران دیگر در محل سمپاشی تلف شده اند. در حال حاضر این متخلف زیست محیطی شناسایی و پرونده تخلفات وی در حال رسیدگی قضایی است.

ظریف: اشتباه دیپلماتیک؟ توصیه‌ای به شما دارم

وزیر خارجه کشورمان در صفحه توئیتر خود خطاب به انگلیس و اروپا با یک انتقاد و توصیه نوشت: اشتباه دیپلماتیک؟ انگلستان در حال تقلید رفتار ایالات متحده است و کورکورانه با ماجراجویی تروریستی او همدستی می‌کند. آخرین بار که انگلستان توسط ایالات متحده به مسیر بدنامی کشیده شد، جنگ عراق بود. مسأله چگونه حل و فصل می‌شود؟ یک مسیر شرافتمندانه تغییر را در پیش بگیرید و طبق دستور دادگاه، بدهی خود به ایرانیان را بپردازید. طی بیست ماه، سه کشور اروپایی عضو برجام - با پیروی از سیاست انگلستان در جلب رضایت ایالات متحده- به دیکته‌های آمریکا تن داده است. این کار هیچ نتیجه‌ای نداشته و هرگز نخواهد داشت. تروئیکای اروپا می‌تواند برجام را حفظ کند، ولی نه با جلب رضایت قلدر و اعمال فشار بر ایران که به برجام پایبند بوده است. در عوض، اروپا باید شجاعت این را داشته باشد که به تعهدات خود عمل کند.

ساعت‌های لاکچری از ۵۰ میلیون تا ۳ میلیارد

به گفته فروشندگان، قیمت ساعت در ۲سال اخیر بیش از ۵ برابر رشد کرده و ساعتی که سال ۹۶ می‌شد آن را با ۷۰هزار تومان خرید، اکنون زیر ۴۰۰هزار تومان قیمت ندارد. ساعت‌های لاکچری که بین ۱۰تا ۱۵درصد سهم بازار را تشکیل می‌دهند، ساعت‌هایی هستند که از طلا یا جواهر یا هردو در ساخت آن‌ها استفاده شده و ویژگی آن‌ها قیمت بسیار بالای آنهاست. قیمت این ساعت‌ها از۵۰ میلیون تومان شروع می‌شود و به ۲تا ۳میلیارد تومان هم می‌رسد. عبدالرحیم احمدی، رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان ساعت می‌گوید: یکی از دلایل کاهش تمایل مردم به خرید ساعت، وارداتی بودن این کالاست که با نرخ ارز آزاد وارد کشور می‌شود. بالا رفتن نرخ ارز، قیمت ساعت را افزایش داده و در این وضعیت وقتی خانواده‌ها نیاز‌های خود را اولویت‌بندی می‌کنند خریدن ساعت در اولویت قرار نمی‌گیرد. /همشهری
 
واکنش ۳ مجری تلویزیون به اظهارات کارشناس شبکه افق

سیاوش صفریان‌پور، اکبر نبوی و المیرا شریفی‌مقدم به اظهارات زینب ابوطالبی در شبکه افق واکنش نشان دادند. اکبر نبوی نوشت: «خواهر محترم! شما می‌توانی در صفحه یا صفحات شخصی خود، هر چه می‌خواهی بگویی، بنویسی و منتشر کنی، اما حق نداری در رسانه رسمی کشور، برای معترض یا حتی آشوبگر، حکم به رفتن از ایران بدهی...» در همین رابطه سیاوش صفریان‌پور نوشت: «این {تکه از اجرای تلویزیونی زنده} هم نوع دیگری از خطای انسانی است. تفاوتش در این است که آدم را در جا نمی‌کشد. از طرف خودم از تمام مردم سرزمینم عذرخواهی می‌کنم.» دیگر مجری تلویزیون که در این باره واکنش نشان داد، المیرا شریفی‌مقدم بود. او نوشت: «من هم به جای ایشون معذرت می‌خواهم.»

درخواست روحانی از قوه قضائیه در پرونده سقوط هواپیما

روحانی گفت: حالا این حادثه، حادثه بسیار تلخی بود و تحملش برای مردم بسیار سنگین است. حتی اگر این هواپیما به خاطر نقص فنی هم سقوط کرده بود باز هم بسیار غم‌بار بود اما بعد از این که مشخص شد خطای انسانی منجر به این فاجعه شده است غم مردم را چندین برابر کرد. وی ادامه داد: در این جا به همه خانواده‌های عزیز جانباختگان در ایران و سایر کشورها همان طور که با رهبران و مسئولان این کشورها تلفنی صحبت کردم اولا قول می دهم دولت با همه توان و امکاناتش پیگیر این مساله باشد. این مساله بسیار مهم است. رییس جمهوری یادآور شد: قوه قضاییه باید یک دادگاه ویژه با یک قاضی عالی رتبه و ده ها کارشناس تشکیل دهد. این پرونده عادی و معمولی نیست تمام دنیا به این دادگاه ما نگاه خواهند کرد. وی افزود: ثانیا به همه عزیزان دولت توصیه می‌کنم در کنار این خانواده‌های عزیز باشند، مشکل و مسائل آن‌ها را پیگیری کنند. از مردم عزیز ایران می‌خواهم در کنار این عزیزان همدردی ارزشمندی انجام دهند.

دادستان کل کشور: دولت هرچه سریعتر سفیر انگلیس را اخراج کند

دادستان کل کشور درباره حضور سفیر انگلیس در تجمعات اخیر گفت: این حضور مفتضحانه نشان‌دهنده آن است که اینگونه حوادث و تجمعات خلاف قانون توسط عناصر خارج از کشور چه آمریکا و چه انگلیس مدیریت می‌شود. حضور سفیر یک کشور در کشوری دیگر و در جمع غیرقانونی تعدادی هنجارشکن به هیچ وجه برای ما قابل قبول نبوده و این اقدام قابل تعقیب است‌. دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: ما از دولت محترم انتظار داریم در اولین فرصت نسبت به اخراج چنین آدم قانون‌شکنی هرچه زودتر اقدام کند. البته به نظر ما این اقدام سفیر قابل تعقیب بین المللی هم است که یک سفیر بدون داشتن مجوز در یک جمع غیرقانونی حضور یابد و بعد هم بهانه‌ بیاورد که من برای اظهار همدردی با کشته‌شدگان حادثه سقوط هواپیما در این جمع حضور داشته‌ام.‌ سخنی که یک دروغ غیرقابل قبول است‌. انتظار هم این است که دولت محترم هرچه زودتر نسبت به اخراج این فرد اقدام کند.

انتقاد شدید علم‌الهدی از اقدام سفیر انگلیس

آیت‌الله علم‌الهدی: آمریکا هنوز قضیه «عین‌الاسد» را انکار می‌کند، اما در مقابل رهبر ما می‌فرمایند به مردم بگویید این سانحه هواپیمایی رخ داده است؛ این دو را با یکدیگر مقایسه کنید؛ رهبر یک نظام شفاف با مردم حرفی بزند که برای او در عرصه بین‌المللی هزینه دارد، اما به خاطر مردم این هزینه را می‌پذیرد. مسئولان نظام و امنیتی و قضایی بدانند شرایط این کشور جنگی است؛ ۱۳ موشک زدیم؛ ۷۰ سال کسی به آمریکا نگفته بالای چشمت ابروست و بعد از جنگ جهانی دوم برخورد رزمندگان ما با آمریکا بی‌سابقه بود. کسانی که با دشمن همدست شوند «ستون پنجم» دشمن هستند و این‌ها باید محاکمه صحرایی شوند و در هر جنگی این وضعیت برقرار است. نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی عنوان کرد: این‌هایی که از روی پرچم آمریکا و اسرائیل رد نشدند ستون پنجم هستند؛ در همه دنیا با ستون پنجم دشمن چه می‌کنند؟ سفیر انگلیس اخراج شود بالاترین محبت در حق اوست؛ سفیر انگلیس باید تکه تکه شود. انگلستان باید ممنون عناصر امنیتی ما باشد؛ اگر این عنصر ناپاک دست نیرو‌های خط حاج قاسم سلیمانی می‌افتاد تکه بزرگش، گوشش بود؛ او ستون پنجم دشمن ماست.

حکم اعدام برای سه نفر در حادثه حمله تروریستی به کلانتری در اهواز

سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی درباره دستگیری عناصر ضد انقلاب در اهواز در پرونده حمله به کلانتری گفت: در حملات تروریستی به کلانتری در استان خوزستان علاوه بر حمله مسلحانه و شهادت دو تن از سربازان و مجروح شدن تعدادی از آنها، معاندان بنا داشتند فیلم ضبط تهیه و ارسال کنند که این افراد دستگیر شدند و هفته گذشته هم محاکمه شدند. وی ادامه داد: از این افراد سه نفر به اعدام و سایران به حبس ۱۰ سال و ۱۵ سال و یک نفر با تخفیف به ۵ سال محکوم شده اند.

مالک شهر خودرو: برای رفتن گل‌محمدی به پرسپولیس زیر فشار بودیم

فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهر خودرو درباره بیانیه باشگاه شهر خودرو که در آن گفته بودند مجبور شدند تا رضایت بدهند گل‌محمدی به پرسپولیس برود، اظهار داشت: آقای انصاری‌فرد گفتند که فشاری از سوی من نبوده، بله درست است فشاری از سوی آن‌ها نبود، ولی اگر فشاری نبود یک سازمان خصوصی که حدود ۴۰-۵۰ میلیارد هزینه کرده، به خاطر یک میلیارد یا دو میلیارد از سرمربی‌اش می‌گذرد؟ در جایی خواندم که سایتی از قول مدیرعامل پرسپولیس زده که شهر خودرویی‌ها بیزینس کرده‌اند. ما با نظر و تفکرات سرمربی وقت‌مان ۶-۷ بازیکن‌مان را کنار می‌گذاریم و ۶-۷ بازیکن دیگر هم جذب کردیم. یک بازیکن اوکراینی را هم با نظر سرمربی وقت‌مان جذب و حدود ۳۰۰ هزار دلار هزینه کردیم. یک سنگ بزرگ جلوی پای پرسپولیس گذاشتیم که عملا آن‌ها بگذرند، ولی نه‌تن‌ها پرسپولیس نگذشت بلکه فشار‌ها بیشتر و بیشتر شد. مالک باشگاه شهر خودرو در پاسخ به این سوال که فشار‌ها دقیقا از سوی چه کسی بود؟ تصریح کرد: نمی‌توانم الان واقعا اشاره کنم چه کسی بوده، ولی اگر فشاری نبود باشگاهی که ۵۰ میلیارد هزینه کرده به خاطر مبلغی، سرمربی و سرمایه یک مملکت را از دست می‌دهد؟ امروز باید سرمربی‌مان را معرفی کنیم چرا که روز جمعه با شاهین شهرداری بوشهر بازی داریم. یک هفته دیگر بازی آسیایی داریم و جمع کردن تیم بسیار بسیار سخت است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۷
در انتظار بررسی: ۳۴
انتشار یافته: ۱۸۷
حرفهای کریمی قدوسی برای خود پایداری ها هم دیگر جدی نیست و رنگی ندارد..تابناک تو چرا حرف هر کس را که دنبال دیده شدن است وبرای رسیدن بدان خود را به مضحکترین شکل مطرح می کند،منتشر می کنی!!!
پاسخ ها
آلزایمر سیاسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
در مورد هواپیمای اوکراین فرضیه زیادی وجود داره.
و تا وقتی جعبه سیاه کارشناسی نشه معلوم نیست که واقعیت ماجرا چیه‌
اما یک فرضیه اینکه احتمالا سیستم مخابراتی هواپیما هک شده و مسئول پدافند چون 20 ، 30 ثانیه قبل شلیک هیچ فرکانسی و یا پیامی از هواپیما دریافت نکرده به نظر خودش گفته که هواپیما ربوده شده و قراره عملیات تروریستی انجام بده و یا اینکه با موشک کروز اشتباهی گرفته و چون بار اولی بوده که در این موقعیت بحرانی قرار گرفته چاره ای نداشته و زمان کم بوده هواپیما رو زده. اون کسی هم که همون ثانیه داشته فیلم میگرفته همون هکر بوده!!!! که داشته حاصل کارش رو ضبط میکرده. وگرنه یک شخص عادی از کجا میدونسته که قراره هواپیما رو بزنن؟!!!!
البته بازم میگم تمامی اینها فرضیه هست. و خدا میدونه که داستان چی بوده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
هر بچه دبستانی هم می فهمد که صحبت اقای رییس جمهور در شان پاسخ نبود
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
با این اوضاع صحبت از انتخابات مجلس بیهوده است
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
خیلی خنده دار بود اظهاراتش
صلاحیتش هم مثل اینکه تایید شده
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
ابتدا در مورد فعال شدن مکانیسم ماشه توسط ۳کشور اروپائی باید گفت که
باید طولش بدیم تا اینکه ۲ اتفاق مهم بیفته
۱،انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
۲،پایان مهلت تحریم تسلیحاتی ایران و خرید انبوه و گسترده سلاح پیشرفته از روسیه و چین

هرچند که اگه اصلا برجامی وجود نمیداشت خیلی بهتر بود
باید با همون فرمون احمدی نژاد و سعید جلیلی میرفتیم جلو
اما متاسفانه همانطور که ترامپ هرکاری رو که اوباما انجام داد، نقض کرد
روحانی هم همین کار رو درمورد احمدی نژاد انجام داد

نتیجه ؛
پس از فروپاشی کامل برجام اتفاقهایی برای ایران خواهد افتاد و تحریمهایی علیه ایران وضع خواهد شد که در دوران احمدی نژاد اصلا وجود خارجی نداشتند
و در نهایت اجماع جهانی ای علیه ایران براه خواهد افتاد بسیار بدتر و بیشتر از دوران احمدی نژاد
و در نهایت این مردمند که تاوان اشتباهات و آزمون و خطای دوباره ی جناب روحانی بر گردنشان است
جناب روحاکی و دولت فخیمه هم که یکسال و نیم دیگر...حاجی حاجی مکه!
*************************
اما در مورد سخنان استاد کوشکی درباره رخشان بنی اعتماد نیز لازم بذکر است که
اولا که هم جناب کوشکی و هم مجری زن شبکه افق که دیروز و امروز مورد حمله شدید رسانه های اصلاحطلب قرار گرفته بودند، حرف های بسیار درست، بجا و اتفاقا پسندیده ای زده اند
ثانیا حقیقت تلخ است و واقعا اگر سپاه نبود، معلوم نبود که چه اتفاقهای ناگواری را سعودیها برای ایران پیش بینی کرده بودند؟!
ثالثا از دید این قماش اصلاحطلب، مگر کسی تلویزیون میلی ایران را نگاه هم میکند که بدین سان برآشفته اند و دم از اخلاق مداری در سیمای میلی میزنند؟!
رابعا چطور تا تقی به توقی میخورد، از شاه مخلوع حمایت کرده و به سانِ زنبورها و موریانه ها شاه و ملکه پرست میشوند، اما اینک میگویند که چرا حرف مجری شبکه افق دقیقا شبیه حرفهای شاه مخلوع درباره حزب رستاخیز است؟!
خامسا در نبود تفرقه افکنی چون روح الله زم، رخشان بنی اعتماد چطور بخود اجازه فراخوان اغتشاش و اعتراض در پوشش حادثه هواپیمای مسافربری میدهد؟!
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
آلزایمر ؟ هیچ فرضیه ای وجود نداره . طرفی که پای دستگاه بوده اموزش کلاسیک یعنی زبان انگلیسی . اموزش کلاسیک نطامی را ندیده فقط وظیفه اش زدن دکمه استارت یا استپ بوده . خطا کرده باید جواب بده . فرضیه سرایی با انتشار چند فیلم و دوربین فقط بوی ماستمالی داره . بیا با کشته شدگان طلب آمرزش و برای بازماندگان طلب صبر بکن . هر چه بیشتر وایرایش و پردازش کنی بیشتر شلوع و بلوغ میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
22:20
بیخود جو نده...مگر جنابعالی این افراد را آموزش دادی که ادعایی چنین خنده دار می کنی
فقط خودت را کاملا بیسواد وبی اطلاع نشان دادی و لاغیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
این ناشناس اخری را رو باش
عزیز یک کم اروم تر برای عقده گشایی های دروغینت
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
خان‌محمد علی ؟ با ۵۰ درصد سخنان شما موافقم و ۵۰ درصد نه . مگر قرار بر داشتن بمب اتم نبود ؟ صلح امیز هسته ای بود . اختلاف سیاسی امریکا و ایران بر سرجایش برقرار بود . کشورهای اروپایی با امریکا روابط تجاری و سیاسی و نطامی گسترده ای دارند و از نظر ایدولوژیکی و قرابت مذهبی و تفکرات دمکراسی خیلی نزدیک هستن تا ایران . در شرایط فعلی کشور در حال فرود به سمت کره شمالی شدن هست . بیایید به جای گیر دادن به دولت الان چه راه حلی دارید ؟ مگر روحانی هر روز نگفت پیمان برجام برای داشتن انرژی صلح امیز هست در صورتی پشت سرهم تذکر میداد که نکنید نکنید ابنقدر دعوا و شعار ندید . بگذارید مردم زندگی کنند . دنیا را اینقدر گیر ندهید . بچسبین به داخل کشور ......اما در گفتمان اصولگرایان امده بود که ما باید در برلین و امریکا حسینیه بزنیم . در صورتی امروز سیستان نیاز شدید به امکانات رفاهی دارد . داخل را فراموش کردند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
بعضی ها طوری حرف میزنند که انگار شش دانگ کشور ایران به نامشان است و بقیه مردم مستآجرشان هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
خان ممد زدی به سیم اخر دمت گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
اقای خان محمدعلی تو با این حرفای قشنگ قشنگت اگه تو مجلس کاندید میشدی حتما رای میاوردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
شنیده شده که پایگاه التاجی امریکا در عراق امشب بدجور اسیب دیده امیدوارم که کار خود آمریکاییها نبوده باشه که الکی بخان بندازن گردن حشدالشعبی
Admin
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
اگه دست امریکا در سانحه هواپیمای بویینگ رو بشه از یه نظر خوبه چون دیگر تقصیری به گردن ایران نیست ولی از یه نظر ضعف عجیب و ناامیدکننده و نگران کننده سیستم های الکترونیکی و نظامی ما را نشان میدهد
احمد
| Ireland |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
در مورد این سوال که چطور آن فیلمبردار در آن لحظه صبح صحنه برخورد موشک به هواپیما را ضبط کرد: آن شب دو موشک به فاصله سی ثانیه به هواپیما شلیک شد. بعد از شلیک اول بود که آن شخص صحنه شلیک دوم را ضبط کرد برای همین در آن فیلم فقط یک حمله موشکی ثبت شده و نه دو تا.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
خطاب به آلزایمر سیاس: خود تابناک دیروز فیلم اصابت دو موشک به هواپیما رو که توسط دوربین امنیتی یک ساختمان(اینکه دیگه هکر نیست) گرفته رو نشون داد. اون آقا هم وقتی نور شدید برخورد موشک اول توجهش رو جلب کرده، دوربینشو درآورده و از هواپیما داشته فیلم میگرفته که موشک دوم هم برخورد کرده که تو فیلمش ضبط شده. اگر برخورد هر دو موشک رو گرفته بود میشد رو حرف شما حساب کرد. الکی جو ندید و بحث توطته رو مطرح نکنید.
کم کم رسانه ها و مراکز تحقیقاتی داخلی و خارجی دارند دست امریکای جنایتکار ضد بشری به همراه اسراییل نسل کش که توان رودرو با نظامیان ما را ندارن از عمدا با دستکاری در مختصات هواپیما ان را به عنوان یک هدف نظامی به سیستم ها شناساندن و موجب کشته شدن بی گناهان میشوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
آرزو داریم اینجور باشه ولی متاسفانه فکر نکنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
آمریکا از اسمش مشخصه جنایتکاران ولی یک چشمه از جنگ یتیبریش باعث شد ما خودزنی بزرگ کنیم حالا اگه واقع جنگ الکترونیکی راه بیاندازند احتمالا شهرهای موشکی بجای ناوهای دشمن شهرهای خودمون رو بزنند و این عدم توانایی مقابله نشان از ضعف بزرگ تکنولوژی ماداره
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
اگر جنگی بین ایران و امریکا در بگیره تمام‌مدارس و بیمارستانها و دانشگاها و مراکز امدادی و هتل ها و نیروگاهای برق و پل ها و ساختمانها و کودکستانها و بانک ها و اتش نشانی ها از بین‌میروند . اگر گفتی چگونه به این تحلیل رسیدم . ؟ فکر کن بعد جواب بده چرا این مراکز نابود میشوند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
ناشناس21:59
ایران با یک کلید کل سیستم دفاعی و پهپادی و مرکز کنترل امریکا در عراق از کار انداخت
دوران ابر قدرتی امریکا به سر اومده و این کارها نشانه ای از شکست انها دارد
من اگر از نمايندگاني كه قبولشان دارم در بين كانديداها نباشند راي نميدهم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
کریمی قدوسی رو یکی باید رمز گشایی کنه
سفیر انگلیس باید تکه تکه میشد . علت اینکه اروپا و عربیها به ایران برای نداشان بمب اتم فشار وارد میکنند بخاطر همین هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
این مرتیکه سفیر و جاسوس انگلیس خبیث باید سریعا اخراج شود
چون برخی هنرمندان که اگر واقعا هنرمند باشند که نیستند دنبال ضد امنیت ملی هستند تا هر جور شده کشور را به اشوب و خوش رقصی برای ان ممالک کنند تا پاسورت ها مهر بخورد و گیر ندهند به انها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
مجری شبکه افق خطابش به سلبریتی های وطنفروشی بود که به دنبال نوکری عربستان و تلوزینش هستند
برخی اینو میخوان به همه تعمیم بدن
رضایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
سلام، خانم محترمی که به مردم توصیه می فرمایید هرکس مثل ما فکر نمی کنه بره ، خانم محترم شما می توانید شوهری همفکر خودتان پیدا کنید و برای او تعیین تکلیف کنی نه برای ملت ایران ، به خودت و به اون کسانی پیرو تفکر شما هستند بگو کشور متعلق به همه است و دوباره از این غلط ها نکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
این سلبریتی ها کی هستند که بخودشان اجازه ورود در این مسایل را میدهند . بابا برید سرتان در کار خودتان باشد ببینید چه لباسی بپوشید چه ماشینی سوارشید و قر فرتان را درست کنید شما ها طاقت یک روز سختی را ندارید .
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
لطفا از قول من به خانم مجری بگویید بخاطر بی نماز درب مسجد را نمیبندند و بخاطر نخواندن نماز ملتی را اواره کشور دیگر نمیکنند . اسراییل هم چنین ادعای نمیکند
زمانی میرسد تا به صورت رسمی اعلام می شود که مقصر اصلی سقوط هواپیما امریکا بوده و اخلال ایجاد کرده در مسیر این پرواز
ولی این سلبریتی و افراد دیگری که که دو روز پیش تجمع کردن حاضر هستند علیه امریکا تجمع کنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
از الان می خواین اون حادثه رو باز مهندسی کنید؟ دیگه جواب نمی ده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
پس مسئولان بایدضعفشون در جنگ سایبری رو قبول کنن بله همه مردم آمریکا رو محکوم خواهند کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
22:03
هیچ کشوری حتی روسیه در جنگ سایبری در حد آمریکا نیست.
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
گیر دادن به چند تا هنرمند و سلبریتی و مداح و سیاسی مشکل کشور حل نمیشه . قرار بود هر چه زودتر در تمام شهرها مکانی برای اعتراض مدنی و سیاسی مردم مشخص بشه چی شد ؟ بخاطر حوادث ماه اخیر و حوتدث سقوط هواپیما بستاگان انها بسیار ناراحت هستند و شروع به اعتراض کردند . مسولین خودشان پدیرفتند که اینجوری در سیاست باشند . پس تحمل کنند تا اعتراض و عصبانیت مردم فرو کش کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
فعلا که حمله سایبری که ایران به پایگاه امریکا زد رو دست نداشت
در ضمن هواپیمایی که امریکایی است فکر کن امریکا نمی تواند در ان وارد شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
چرا راه دور میرید ازشون بپرسید وقتی امریکا 290 را تو هوا منفجر کرد و افتادن تو دریا هم رفتند سوگواری و فحش به امریکا بدن؟ اگه رفتند الان هم حق دارند اگر اون موقع بی خیال شدن الان لطفا کاسه داغتر از اش نشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
فکر کردی ایران نمی تواند این کارها بکند؟ ولی شرمنده ما خوی ادم کشی امریکا را نداریم
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
اینکه امریکا ابرقدرت دنیا از نظر ثروت و نطامی و اقتصادی و سیاسی هست شکی نیست . یعنی امریکا از نظر دفاعی هیچوقت سلاح های خود را به رخ حریف خود نمیکشد و این دلایل زیادی دارد . در تاریخ خواندم که ژاپن تا دقیقه نود نمیدانست که بر سر دو شهرش چه امده و چگونه ویران شد . منطورم این هست که اگر قرار بر نابودی امریکا و اسرایبل بود خود روسیه و انگلیس و المان و فرانسه ژاپن و چین ایتالیا .......امریکا را در طی این قرن باید از بین میبردند . در صورتی امریکا همه این کشورها را در دعواهای فی مابین جدا کرد یعنی طی دو چند اول و دوم جهانی امریکا واسطه و گاهی با نفوذ نطامی از پیشروی یک کشور در کشور دیگر جلو گیری کرد و گاهی حمله کرد . در خاورمیانه هم‌گاهی حمله امریکا سبب خیر شد . ایا واقعا صدام از بین رفت به نفع منطقه نبود ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
شمایی که با پرچم کشورهای دیگه کامنت میذاری شما تو همون کشور خودت کامنت بذار و نظر بده اینجا ایرانه وطن ما
من هم از وقاحت این فرد دون پایه و صد البته از دست اندر کاران تلویزیون میلی غمزده و از طرف این چماعت معذرت خواهی میکنم
پاسخ ها
تارخ
| Germany |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
يادقبل انقلاب افتادم كه شاه گفت هركى راضى نيست بره منتهى فرقش بااون موقع اينه كه انموقع هرجامى خواستى مى رفتى بدون ويزا
الان وقت امثال اين خانم كه مملكت روقبضه كردن دستشون به دهنشون مى رسه مردم بدبخت اكثريت پول ندارن گوشت بخرندچه برسه مهاجرت
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
فقط من موندم ما ایرانیها چه گناهی کردیم که چنین‌مورد خطاب قرار میگیریم . مگر ملاک رای مردم در هر انتخابات نیست ؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
این خانم خیلی هم حرف خوبی زده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
فقط کافیه تحقیق کنین که چطوری و با چه کارهایی تونسته وارد سیما بشه اون وقت متوجه حرفاش می شین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
خارجیها زر نزنن تو مسایل ما. شما هم تو کانادا بلغور کن حرفاتو برای کانادایی ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
ایرانیها پول ندارن به شما آلمانیها چه ربطی داره؟ ما خودمون میدونیم وداریم چکار میکنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
شما ایرانیها که با پرچم فرانسه کامنت میذارید! فقط میتونی درمورد جلیقه زردها و سیاستهای اونها صحبت کنی ایران به شما ربطی نداره
سهم مردم سیستان سیلاب و سرما و گرسنگی و بیماری و از دست رفتن همان اندک دارایی فقیرانه سهم یحیی گل محمدی 9 میلیارد تومان و سهم فرهاد مجیدی 15 میلیارد تومان از بیت المال مسلمین یکی را داده ای صد لقمه نون یکی را لقمه ای آغشته در خون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
جانا سخن از زبان ما می گویی
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
احسنت مافیای فوتبال در جهان همینه! وقتی قران میکه انسانها اغلبشون لایشعرون! بعنی همین! فکر نکن اینپولها فقط مال این مربی ها و بازیکن هاست خیلی ها توش سهم دارند! اصلا یک راه پولشویی در جهان همین پولهایی هستش که تو دنیای سینما و فوتبال دست به دست میشه!
اکثریت نه به هنرمندان فکر میکنند نه به هنربندان و نه به دروغگویان و سیاستمداران و .........

همه در مشکلات معیشتی غرق هستند.
اینقدر با این اروپایی ها مماشات کردین که گستاخانه سفیرشان می اید وسط برای هدایت .....جامعه
حتی بعد از این هم اخراجش نمی کنید که مقامات دیگر خواهان اخراج ان می شوند
خدایا ما را از شر برخی افراد حفظ بفرما . آمین
از کشورهایی مثل انگلیس و آمریکا خوشمان نمی آید به دلیل طرفداری از نظام سرمایه داری ولی انصافا در ماجرای سرنگونی هواپیما نقش مثبتی ایفا کردند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
من سیستم سرمایه داری را میپسندم . برای اینکه در این سیستم افرادی با شایستگی خاص بدون رانت و فقط با رقابت به ثروت میرسند و با این ثروت طیف زیادی از کارگران شایسته را در پیشرفت کارها بکار میگیرند چه در سطح مدیریت و چه در سطوح خدمت و کارگری . یعنی چهار شاخصه اصلی این سیستم هست . ثروت . قدرت . رقابت . کیفیت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
ناشناس23:19 ، پس مردم فرانسه چه مرگشونه كه بيشتر از يكساله شنبه ها كف خيابونن ، كتك ميخورن ، زخمي ميشن ، كور ميشن بدست نظامياي فرانسه ؟ براي اينكه نظام سرمايه داري و سالهل تجربه و زندگي كردن و به بن بست رسيدن.
نظام سرمايه داري يعني له شدن 99درصد مردم زير پاي 1درصد ثروتمند
منم برم ؟
در جواب به اظهارات این خانم زینب ابوطالبی در شبکه افق، همانطور که قبلاً و د جای دیگر هم گفتم:

اولا: اونی که باید تشریف ببره سرکارعلیه است، نه ما-مملکت که ارث بابات نیست
ثانیا:فرض کن بخوایم بریم، کدوم سرمایه ای رو برما جا گذاشتین که بخوایم بریم-همه دارای هامون رفته به جیب اقازاده ها
ثالثاً:گیرم که دوزار جمع کردیم و تونستیم اقدام کنیم، کدوم کشور بهمون ویزا میده؟
رابعاً: اومد و از یک کشور افریقایی ویزا گرفتیم، از کجا معلوم که هنگام ترک تهران و رو آسمون فرودگاه با یه موشک و با یه خطای انسانی به خدمتمون نرسید؟

پس به جهت اینکه شما نگران این چیزا نیستین، لطف کنید شما تشریف ببرید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
مرادش سلبریتی های عاشق اونور آب بوده
نه مردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
تو که از الان چراغ زدن را برای امریکا با انتخاب پرچم این کشور ملعون انتخاب کردی یک کم دیگه از این تیپ کارها ادامه بدی بعنوان نوکری بهت اجازه خواهند داد
ما ایرانی واقعی می خواهیم و نه افراد نان به نرخ روز خوردن که فقط برای کارهای ضد کشوری بلند می شوند
و هرکس مشکلی دارد بفرما بیرون و دامن همان دوستانتون
فردوسی فرمود:

فراوان کم آمد ز ایرانیان / برآمد خروشی بدرد از میان
همه خسته و بسته بد هرک زیست / شد آن کشته بر خسته باید گریست
نه تاج و نه تخت و نه پرده‌سرای / نه اسپ و نه مردان جنگی بپای
نه آباد بوم نه مردان کار / نه آن خستگانرا کسی خواستار
پدر بر پسر چند گریان شده / وزان خستگان چند بریان شده
چنین است رسم جهان جهان / که کردار خویش از تو دارد نهان
همی با تو در پرده بازی کند / ز بیرون ترا بی‌نیازی کند
ز باد آمدی رفت خواهی به گرد / چه دانی که با تو چه خواهند کرد
ببند درازیم و در چنگ آز /ندانیم باز آشکارا ز راز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
احسنت
ناشناس
| - |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
هزاران آفرین
ظریف ..توصیه ای به اروپا دارم که در مقتبل امریکا کوتاه نیایند و در مقابل تعهدات خود عمل کنند . سوالی دارم . اروپا میگوید ما در خاورمیانه نمیخواهیم یکی از این کشورها به بمب هسته ای دست یابند . اگر این روند ادامه پیدا کند همسایکان ایران هم به ناچار بسمت اتمی شدن خواهند رفت . دوم اروپا اعتقاد دارد که اختلاف ایران و امریکا چون پای میز مذاکره قبل از قراداد برجام حل نشده بود و طرف ایران تمایلی به حل اختلافات نداشت پس این درگیری و اختلافات چون برای همیشه هست و وجود خواهد داشت به ما اروپاییها مربوط نیست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
يعني فقط ايران بطور يكطرفه تمام تعهدات و الزامات و انجام بده و پايبند باشه ، ولي امريكا با وقاحت از برجام خارج بشه و اروپا هم دوسال ما رو سربدوونه و معطل كنه و آب نبات اينستكس و .. بهمون نشون بده و حتي نذاره آب نبات و يه ليس بزنيم ، بعد ما تو قيد و بند برجام بمونيم و خودمون و از پيشرفتهايي كه لياقتشو داريم محروم كنيم؟
خدا کنه این آقای کریمی قدوسی یه روز به توییت های من دسترسی پیدا نکنه چون اون وقت حتما به من هم چنین تهمتی می زنه چون من هم وقتی که ترامپ تهدید به حمله به 52 مکان رو کرد حتی قبل از این که آقای روحانی چنین مطلبی رو بگه دقیقا همین مطلب رو در جوابش نوشتم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
منم همين مورد در جواب ترامپ به ذهنم رسيد ، البته جايي ننوشتم و صدالبته فكر و جواب من و شما ابدا قابل مقايسه با فكر و جواب پرزيدنت روحاني نيست ، حتي اگه در ظاهر مثل هم باشه. ناسلامتي ايشون رئيس جمهور و سياستمدار و ديپلمات و ... هست و به زبان دنيا بخصوص زبان كدخدا تسلط داره
چه بهتر که اعتراف کردیم هواپیما را خودمان زده ایم وگرنه همین ماجرا می توانست برای عده ای تبدیل به بهانه ای برای کسب قدرت و ثروت بشود مثلا طرف که می دانست ماجرا چیست امتیازی می خواست و اگر مخالت می کردند تهدید به افشاگری می کرد و آنها هم مجبور بودند به او امتیاز بدهند یا برای ریاست جمهوری ثبت نام می کرد و تمام راه را با همین پرونده می رفت
این آقای کریمی قدوسی، چقدر پیچیده اظهار نظر کردند، ایشون تایید صلاحیت شدند، آیا
نیویورک تایمز امردز نوشت که هواپیما قبل از اینکه موشک بخوره بیست تا سی ثانیه سیگنال شناساییش قطع شده بوده و دقیقا در همین زمان پدافند اقدام به زدن کرده.
چه نشونه ی دیگه ای می خوایم تا بفهمیم که آمریکا با جنگ الکترونیک اینکارو کرده؟
آمریکا دلایل زیادی برای اینکار داشت...
اینقدر ساده به مسائل نگاه نکنیم...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
شما از جنگ الکترونیک یچیزی شنیدی فقط!
در جنگ عراق یادمان نرفته که آمریکایی ها به انگلیسی ها خبر ندادند که ما می خواهیم حمله کنیم. خودشان حمله می کنند، به دنبال حمله آمریکایی ها انگلیسی ها می بینند از قافله عقب افتاده اند و از فرماندهان نظامی می پرسند حالا ما چه کنیم. آن ها جواب می دهند که شما هم حمله کنید و همین می شود که انگلیسی ها هم وارد جنگ می شوند اما آمریکایی ها که از جریان خبر نداشته اند اشتباهی آن ها را بمباران می کنند. به این ترتیب اولین تلفات انگلیسی ها از حمله آمریکایی ها نتیجه می شه. به نظر میاد آمریکایی و انگلیسی ها هم زیاد باهوش نیستند، نه؟!:-)
آیا درد آور تر از این موضوع هست که کسی که افتخارش بازی در خروس جنگی و خروس جنگی ۲ و فیلم نهنگ عنبر ۲ میباشد برای مملکتی با این سابقه نورانی و درخشنده در عرصه علم و فلسفه و مملکت ادیبان و اندیشمندان به طور احساسی جریان سازی میکند ؟... چه در انتخابات چه در این مساله سقوط هواپیما
باید گریست به حال خودمان که چند بار از یه سوراخ گزیده میشیم ...
چقدر شهید بدیم بعد یکی با دزدی هاش، و یکی با حرف های نابخردانه و جاهلانه اش هدر بده. خانم محترم کجای نهج البلاغه اما فرمود مخالفان من جمع کنند بروند؟؟؟ خانم محترم اثر خون چند شهید با این جمله در نهایت جهالت بی ثمر کردی؟؟؟؟
انتخابات آینده و تایید صلاحیت افرادی از طیف اصولگرا تایید صلاحیت گرفته اند نشان میدهد که جناح اصولگرا میخواهند بین خودشان با هم رقابت کنند . و بعد از رای در مجلس یکدست چه مواردی را میخواهند به قانون مصوب کنند . آیا اصلا جناح اصولگرا دمکراسی را به شکل جدیدی دارن تفسیر میکنند ؟ اصلا مجلس با یک جناح فکری مجلس هست ؟ نتایج و خروجی مصوبات چنین مجلسی چی هست ؟ کاربران مشارکت کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
با جهالت دارند کشور را به سقوط می برند ما رای نمیدیم تا مجلس باب میل رهبری تشکیل بشه تا نگران تصویب قوانین مردمی نباشه
ما با فلسفه ای که تبلیغ می کنیم دچار تضاد شده ایم دایما از معنویت و خدا و پیغمبر حرف می زنیم اما در جامعه جز پول و مادیات و ماتریالیسم چیزی نمی بینیم چرا به بن بست فلسفی رسیدیم
جناب آقای واعظی در غم دوستشان بسیار رنجیده خاطر شده اند!!
توئیت ایشان در مورد سردار دلها چی بود؟ ایشان برای سردار سیلمانی و همرزمانشان این چتین منقلب نشده اند
که برای دختر و داماد رفیق شفیقشان اندوهگین شده اند!! راستی چرا ایشان در مورد خروج از کشور این آقازاده ها
چیزی نمیگن؟ ایشان چرا برای مردم سیستان بلوچستان، مردم زلزله زده میانه، مردم خوزستان که سالها با ریز گردها
دست به گریبان بودن و الان با مشکل سیل مواجه هستند(که همه این ها به دلیل بی تدبیری ایشان و امثالهوم
می باشد) کارتون خواب های تهران، آلودگی کلانشهر ها و قص الاهذا ... توئیت نمیزنن؟؟؟؟!!! چرا برای مشکلات
مملکت اندوهگین نیستند؟؟ کجایند «امیر کبیر های ایران» کجایند «شهید باکریها» کجایند «شهدای غواص سوخته در کنال های آنشین دشمن» کجایند «شهدای هسته ای»، الهی العف، العف، العف
خدایا خودت به این ملت کمک کن اینها گنگ خواب دیده هستند چیزی در خواب دیده اند و می خواهند به زبان بیاورند ولی نمی توانند کار چنان به جاهای باریک رسیده که ترامپ فرنگی برای ما زبان فارسی یاد گرفته و چند شب است دارد به زبان فارسی توییت می کند خدایا یک نفر از خود ما را زبان حالمان قرار بده
کنایه برخی هنرمندان به نماینده ولی فقیه در سپاه : چرا مردم را نمی‌بینید؟
اگر شورای حل اختلاف در برجام به تفاهم نرسند طرف ۳۰ روز به شورای امنیت ارسال میشود و اگر در انجا هم به سرانجام نرسید تحریمها بصورت اتوماتیک برمیگردد........ ترامپ وقتی نتوانست کشورهای ارومایی را به خروج از برجام راضی کند کاری کرد که ایران بتواند با پرتاب موشک به کشورهای اروپای بفهماند که هر چه زودتر از برجام خارج شوید . بنابراین جریانات سفیر انگلیس و موضع علم الهدی جهت تکه کردن سفیر انگلیس در ملاعام ......واکنش کشورهای اروپایی و شاید اتفاقات در اینده نزدیک باعث خوا۶د شد که دوباره تحریم ها شدت پیدا میکند یعنی هر چه جلوتر میرویم شرایط به دلایل نطامی پیچیده تر میشود . کم کم کشور بسمت مثل کره شمالی شدن خواهیم رفت
طالب زاده و ابو طالبی مکنونات طالبانی قلبی خود را گفته اند و قطعا در کشور هوادارانی دارند و نفوذ فراوان که در صدا و سیما حضور دارند واین عامل مشکلاتی است که برای کشور پیش آمده یعنی خودیها بمانند و دیگران بروند برخی از مسولین هم چنین تفکری دارند به این آقا و خانم می گویم این خیانت به کشور است شما در آن حد نیستید که به مردم بگویید چه بکنند ایران متعلق هرکس است که در این آب و خاک بدنیا آمده تنها خود را رسوا می کنید والا طرفی نمی بندید ایران ارث همه ایرانیان است از جمله خود شما ما بشما نمی گوییم برو بیرون می گوییم بمان و دیگران احترام بگذار از حق خودت دفاع کن و به حق دیگران احترام بگذار
تابناک لطفا سانسور نکن
خدا را شکر بلاخره یکی پیدا شد بعد از چند روز بگه وزیر راه چرا اجازه پرواز داده!
به نمایتده ولی فقیه بفرمایید ایا اینکه ملت بدبخت را میبینند
زاد و ولد نکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
صحیحش زادولد هست جناب
زاد و ولد اشتباهه
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
هر شب میای هشدار میدی که همه مراقب باشن
هوا بسیار سرد شده لاکن کنار بخاری یا آتش هوا بسیار گرم و دلنشین هست
طبق معمول بازهم سناریوی موازی طراحی و اجرا شد برای انحراف انحراف افکار عمومی....
فقط یه نفر به این عزیزان بگه همونطور که سناریو هاتون تو صدا وسیما نخ نما شده اینجا هم دیگه جواب نمیده....
زیادی پررو شدن
در مورد اظهارات آقایان نادر طالب‌زاده و کوشکی و خانم ابوطالبی باید مشخص شود آن‌ها به نمایندگی از کدام تفکر، در شبکه افق، آنتن می‌گیرند و آزادانه از رسانه‌ی ملی برای شهروندان خط و نشان می‌کشند؟)همانهایی که تعداد رایشان روی هم در بالاترین حالت 6 میلیون هم نیست عطف به انتخابات 92 حالا اکثریت باید بماند یا اقلیت ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
فعلا كه ليدرهاي تشويق كننده به راي به كليددار ، يكي يكي دارن ابراز پشيماني و عذرخواهي ميكنن از فريب دادن مردم، بماند كه عوام هم كرور كرور پشيمون شدن
مجازات اعدام و حبس های طولانی مدت به هیچ وجه بازدارنده نیستد. شما ببینید کشورهای موفقی که در آنها آمار جرم و جنایت ناچیز هست مثل کشورهای اسکاندیناوی و سویس اینها مجازات اعدام و حبس ابد ندارند اما میزان جرم و جنایت در آنها بسیار ناچیز هست.

عامل اصلی وقوع جرم و جنایت در مرحله اول مسئولین کشور هستند که چه محیطی را برای ساکنان آن کشور فراهم کرده اند.

شما ببینید درآمد یک کارگر ساده در سویس حدود 60 ملیون تومن در ماه هست خوب چنین فردی محال ممکن هست با این درآمد به فکر کار خلاف بیفتند.

در عوض شما نگاه کنید در ایران با این همه هزینه های سنگین زندگی که حتی از اروپا و آمریکا هم هزینه های زندگی سنگین تر هست یک کارگر ساده در ماه کمتر از 1 ملیون تومن درآمد دارد خوب این بنده خدا بعد از 2 یا 3 روز که درآمدش تمام شد بقیه ماه رو باید چکار کنه

در ایران حقوق و پاداش برای پزشکان، مسئولین، اعضای هیات علمی دانشگاه ها ، نمایندگان مجلس، کارکنان شرکت نفت، پرستاران ، مدیران دولتی و ... که هیچ بازدهی برای کشور ندارند به جز کار کردن دستگاه گوارششان بر اساس استاندارهای حقوقی در آمریکا و اروپا پرداخت میشود و حال آنکه پرداخت ها برای سایر مردم عادی هیچ قاعده ای نداره و به کمترین میزان ممکن پرداخت میشود.
بعد اینو ما چرا نگفتیم نیویورک تایمز گفته.
چطور مربی یک تیم که مدعی قهرمانی است را راحت برمی دارند و مربی تیمی دیگر می کنند ؟
تابناک ما نان شب نداریم، چراچرندیات در باره ساعت لاکشری مینویسی، به ما چه؟، تو هم،اگه از کیسه خوردی بازم بما مربوط نیست.
ایا اگر یک ایرانی یا سیاستمدار ایرانی برای امریکا مشکل ایجاد کند ما انتظار داریم که مردم امریکا بگوید مرگ بر ایران و پرچم ما را اتش بزنند ؟آیا بعضی ها می دانند معنی اسرائیل چیست ؟اسرائیل اسم حضرت یعقوب (ع) است آیا دشمنی ما با صهیونیست ها دلیل می شود به پیامبر خدا توهین کنیم ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
دوست عزیز مغلطه کار خوبی نیست
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
در امریکا اجازه نمیدهند کسی بیشتر از ۴ یا ۸ سال در قدرت بماند . ماندن در قدرت بستگی به تعهدات حزبی دارد . دوم در امریکا هیچوقت انقلابیون را اجازه در سیاست نمیدهند . در امریکا حوزه کاری هر نهادی جدا هست . در امریکا به دین و مدهبت کاری ندارند . در امریکا دولت حق تولید ندارد . اقتصاد مربوط به مردم هست . قدرت هم دست مردم با واسطه حزبی هست . در امریکا رییس جمهور فرمانده کل ارتش هست و حق وتو قانون مجلس را دارد . یعنی تدارکاتچی نیست . مجلس هم فرمایشی نیست .....
کانال رسمی برای اظهار نظر کشور در امور بین اللملی و خارجی وزارت خارجه و برای اظهار نظر در تمامی امور داخلی وزارت کشور هست.

سایر افراد و مقامات خارج از این دو مجموعه اگر سکوت کنند این قدر هزینه و مشکلات برای کشور ایجاد نمیشد.

متاسفانه در ایران همه بحر العلوم هستند و در همه زمینه ها به خصوص مواردی که حساسیت برانگیز هست در هر تریبونی و دوربینی که بدست بیاورند اظهار نظر میکنند و دشمنان ایران هم این صحبت ها را میبینند و بر اساس آن بر علیه منافع کشور و مردم عزیز ما اقداماتی انجام میدهند.
آقایون در سپاه . برادر من ما احترام شما رو داریم ولی تشکر هم نمی کنیم شما علاوه بر عذر خواهی باید ضمانت بدی با تغییرات مدیریتی و ساختاری این حوادث دیگه تکرار نشه . نماینده رهبری هم نباید حوری موضع بگیره که مردم حساس بشن ، جوری که انگار قرار نیست کسی مجازات بشه و کسی حق انتقاد نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
از آقايون در دولت هم بعد از 6سال افتضاح كاري همين انتظارو داري؟ چرا نگفتي پس؟
مجری شبکه افق نظر شخصی خودش را عنوان‌کرده یا نظر مسئولان را . اگر نظر خودش را گفته بحث جداگانه ای هست ولی اگر نظر مسئولان و دولت را عنوان کرده . باید موشکافی شود که کلا باید نظر سنجی در مورد انتخابلت را کلا تعطیل کنند . چطور این‌مجری مطالبه مردم را در انتخابات ندیده . آیا مردم در انتخابات رای دادند که هر فرد ایرانی دیدگاه سیاسی را قبول ندارد از کشور بیرون بروند . یعنی ۷۰ میلیون ایرانی را از کشور بیرون کنند
یکی بیاد از این آشوب بازار کریم قدوسی رمز گشائی بکند خدایش این از جون مردم چی خواد
احتمال اينكه امريكايى ها با فتنه و دستكارى سيگنال هواپيما رو حذف كرده باشند هست ولى كارى كه ايرانيها بايد انجام ميدادند اين بود كه پرواز ها رو كنسل ميكردند تا شيرينى نصفه نيمه ى حمله به پايگاه امريكايى كوفتمان نشود البته خون از دماغ هيچ امريكايى نيامد
آقای حسینیان درست گفته و در واقع تشییع سردار سلیمانی رفراندومی بود از طرف مردم برای تایید نظام . پس نباید از حرف های مجریان و کارشناسان صدا و سیما انتقاد کرد.
امریکا بداند ما برای یک امریکایی که کسته شد حدود ۳۰۰ نفر ایرانی را کشتیم
اگه امریکا دست از پا خطا کنه کل کشور ایران را به اتش می کشبم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
بجز تمسخر و ياوه گويي ديگه چه هنري داري؟
ان فردی که دکمه پرتاب موشک را زده وقتی فیلم های افراد تکه تکه شده را میبینه . واقعا دیازپام چند میخوره میخوابه . واقعا با خیاله . بی خیاله . چون با رشد رسانه ها و تلگرام و پیام رسان های متعدد میشود یک واقعه را هزار بار در روز دید . ولی در قدیم اگر اتفاقی میفتاد فقط برای ثبت در تاریخ مینوشتند اما الان خود فیلم هر لحظه در دسترس هست . اخه هواپیما با چشم قابل دیدن بود . خوش بحال افرادی که از پرواز جا ماندند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
اون کسی که سیگنال هواپیمارو دستکاری کرده وضعیت بدتری داره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
هواپيما تو روز قابل ديدن بود نه تو ظلمات شب.
ناشناس 22:22 اون كسي كه سيگنال و دستكاري كرده اتفاقا اگه ذوق نكنه ، هيچ رنجي هم نميكشه ، چون هدفش ازدستكاري سيگنال همين جنايت بوده.
جمعه صبح یادم اومد اشتباهی به جای حلیم آش گرفتم
سلام علیکم .چرا آقای آشنا به طور خاص و جریان اصلاحات به طور عام در برخورد با اشتباهات همه با تساهل و تسامح برخورد میکنند اما درمواجهه با بچه حزب اللهی ها به شدت سخت گیر هستند؟میگویند باید از همه هنرمند و همه ...مهر بانانه حمایت کرد ولی از مجری سیما که یک حرف زده به شدت گلایه که نه شکایت دارند. این پارادوکس نشانه چیست؟
من نیز مانند کریمی قدوسی مشکوک هستم .یادمان باشد حسن تهرانی مقدم پدر موشکی ایران را نیز در همین منطقه شهید کردند.
وقتی طوفان میاد، آب کثیف میشه و اون چیزهایی که ارزش دارن معمولن ته نشین میشن و چیزهای سبک معمولن میان روی سطح آب چون همیشه وزنشون نسبت به چیزهای دیگه سبکتر هست

در نهایت با گذر زمان آب شفاف و زلال میشه
دوستان کسی میونه بهترین روش برای خوردن پاچه چی هست؟
اگر فرضیه فریب خوردن پدافند ما در بازی الکترونیک توسط امریکاییها را بپذیریم من با ترامپ هم نظر خواهم شد که ایران نباید سلاح هسته ای داشته باشد!!!فکر کن موشک هسته ای داشته باشیم و امریکا دوباره گولمان بزند!!!!
خانم کارشناس امکان رفتن نداریم والا منتظر اجازه شما نبودیم
مرجان شیخ اسلام آل آغا= فردی که آفتاب پرست باید پیش او درس یاد بگیره

محمود خاوری= فردی که در تمام دوران زندگی خود در ایران لحظه ای دست از ظاهر سازی و مقدس مابی بر نداشت و همیشه بر اصول خود در ظاهر پایدار بود.
امروز صدا و سیما در بخش خبر ی اصلی خود خبر دستگیری جوان فلسطینی محمد عثمان الفلسطینی را به جرم اعتراض به نیروهای اشغال گر اسراییلی و پرتاب سنگ به آنها با آب و تاب گزارش میداد و حتی خبرنگار خود در نوار غزه را برای گفتگو با خانواده این جوان به منزل ایشان فرستاد.

این به نظرتون جالب نیست.
واقعاً آقای کریمی قدوسی به یک نکته خیلی مهم در مورد توئیت روحانی گفته که باید به آن توجه ویژه بشه.
دو گروه با دو تفکر . جریان اول عصبانی از حادثه هواپیما و حوادث ماه اخیر با تفکر روشنفکری و دمکرات و اصلاح طلب مستقل و گروه دیگر در مقابل با شعار . گروه اول دنبال مطالبات عقل گرایانه و علمی در اداره کشور هست گروه دوم با شعار در اداره کشور پافشاری میکند . گروه اول ۷۰ درصد جامعه را تشکیل میدهند و گروه دوم سی درصد جامعه را تشکیل میدهد . گروه اول برخوردار از رانت و ثروت و پارتی برخوردار نیست و فقط فریاد و شعار دارد و گروه دوم هم‌پول و هم شغل و پارتی .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
اتفاقا شعار كار گروه اول هست و گروه دوم اهل كارجهادي و از خودگذشتگي و شايسته سالاري .
مخ ادم با خوندن این اخبار. مصاحبه ها و اظهار نظرها هنگ می کنه ! هنگ !!
در پی انتشار تصاویر اصابت موشک به هواپیمای مسافربری تهران -کی‌اف در فضای مجازی، قرارگاه ثار‌ا... تهران جهت بررسی و مشخص شدن علل و عوامل دخیل در این حادثه مذکور اقدام به شناسایی و در اختیار گرفتن فرد منتشر کننده فیلم مذکور نموده که نتایج بررسی‌های صورت گرفته متعاقباً در اختیار ملت شریف ایران قرار می‌گیرد.
درد یعنی تو خاک خودت غریب دیاری! و باید جمع کنیم بریم...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
به اینها توجه نکنید.اصل ما مردمیم که بارها نشون دادیم پشت هم هستیم.
تلویزیون در همه ارکانش به شعور مردم توهین می کند و کل شبکه افق و رئیس شبکه سه در راس آن هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
اگه يه مدت بيطرف بيننده شبكه افق و شبكه سه بودي حالا اين نظرو نميدادي ،
روحانی ترامپ هواپیمای مسافربری چه وحشتناک
نقدی بر این ملت

هواپیمای ایرانی در یاسوج متلاشی شد، در کوه ها، با کلی نخبه، از دکتر مهندس گرفته تا پرستار و... اما نه کسی استعفا داد، نه کسی عذرخواهی کرد و نه کسی محاکمه شد. نه کسی مطالبه کرد و ملت سکوت کردند و مثل همیشه پست تسلیت.

هواپیمای ارتش برای دور زدن تحریم های حاصل از دولت روحانی که از کشورهای خارجی گوشت می آورد سقوط کرد و حدود ۷۰ نخبه ارتشی شهید شدند اما هیچ کس ککش هم نگزید، کسی از دولت مطالبه نکرد که ارتش را چه به گوشت، چرا ارتش، مگر برجام نکردید که تحریم ها برداشته شوند؟ مردم سکوت کردند، مثل همیشه همراه با چند پست تسلیت...

حدود ۷۰ نفر در کرمان در تشیع سردار شهید شدند، نه کسی تسلیت گفت، نه کسی استوری گذاشت نه کسی استعفا داد، نه کسی گردن گرفت و ملت هم مطالبه نکرد. و باز هم سکوت ملت...

مردم در سیل شمال ایران در گلستان و... و در جنوب در خوزستان غرق شدند، کشته شدند و خانه خراب، مسئولین مربوط شمال در در خارج و رئیس جمهور مملکت حتی یک سر کشی ساده هم نکرد و آنها که وظیفه نداشتند رفتند کمک. اما نه کسی گردن گرفت، نه ستاد بحرانی درستی و کسی هم استعفا نداد... و ملت باز هم مطالبه نکردند. و مثل همیشه خفه خون گرفتند...

در دی ۹۶ مردم به خاطر گرانی به خیابان آمدند و کلی خسارت وارد شد اما باز هم نه کسی استعفا داد، نه عذر خواهی کرد و نه هیچ... و مردم باز هم مطالبه نکردند نکردند که حداقل عذر خواهی کنند.

در آبان ۹۸ مردم در پی گرانی بنزین که عامدانه از سوی دولت وضع شد به خیابان آمدند. حدود ۱۸۰ نفر کشته و شهید شدند ولی در نهایت امر سپاه مظلوم و نیروی انتظامی مظلوم متهم شد. ملت زنگنه را متهم نکرند، روحانی را حتی، نه زنگنه عذرخواهی کرد، نه روحانی و نه هیچ مسئول مربوطی، استعفا پیشکش. وباز هم ملت مطالبه نکردند و نخواستند. و فقط استوری های معنی دار...

و اما حال و الآن...
هواپیمای مسافربری که هنوز ابهامات زیادی در این مورد است در روز چهار شنبه سقوط کرده و ۱۷۰ نفر شهید شدند. از روز ۴ شنبه که این اتفاق افتاد همه آرام بودند. تا روز اعلام سپاه مبنی بر خطای انسانی که همه عزادار شدند. انگار امروز شهید شدند. ۴ شنبه کشته محسوب نمیشدند، وقتی معلوم شد خودی زد همه خون خواه شدند. از روز جمعه مدام عکس و استوری و سپاه را میزنند. همه داغدارن، می گویند نخبه هایمان را سپاه کشت... باید استعفا دهند باید فلان کنند و...

ما هم معتقدیم اشتباه نباید رخ می داد و همه باید مجازات شوند اما یک سوال...

مگر شهدای این پرواز با پرواز یاسوج چه فرقی داشتند؟ آنها هم که پزشک و مهندس و دکتر بینشان بود، مگر با شهدای پرواز ارتش چه فرقی داشت؟ مگر با شهدای کرمان چه فرقی داشت؟ چرا چون پرواز یاسوج ربطی به سپاه و نظام نداشت مشکلی نبود؟ چون پرواز ارتش همه ارتشی بودند و شهید شدند مشکلی نبود؟ و یا چون شهدای کرمان برای حاج قاسم آمدن مهم نبودند؟ کشته های سیل ها هم حتما چون مسئولش شخص دیگر بود مهم نبود.

رفتار دوگانه این ملت در موقعیت های مشابه خصوصا جان انسان نشان میدهد، درد جان انسان ها نیست. درد انسانیت نیست. درد ریشه دار تر از این هاست، درد بهانه کردن خون این شهدای بی گناه برا رسیدن به چیزی غیر از احیای حق اصلی است.

باید دعا کنیم کاش سپاه مسئول همه چیز بود تا اینطور عذر خواهی می کرد و اینطور گردن می گرفت و بعد ملت سیبلش می کردند. کاش سپاه مسئول همه چیز بود...
جانم فدای سپاه
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
هیچکدام به دولت ربط نداشت . دولت نه وطیفه دارد تولید کند نه نظارت .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
جانم فدای سپاه
اینقدر برای ما زحمت کشیدن و خون دادن که اگر حتی به عمد عزیزترین آدم زندگیم رو با ده تا موشک بزنن دستشون هم میبوسم.سپاه از مادر مهربونتره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
مرحبا ناشناس 21:40 . فقط واكنش ها به اين حوادث رو از جانب ملت نوشتي ، اين واكنشها از طرف عده اي با تفكر خاص هست كه متاسفانه شلوغ كاري و هياهو ميكنن ، به حساب ملت نذاريم
این آقای کریمی قدوسی هم انگار تو خط نیست ترامپ گفته 52 نقطه ایران را به نیت 52 گروگان لانه جاسوسی میزنیم آقای روحانی هم گفته بود ما هم به نیت 290شهید پرواز هواپیمایی که توسط آمریکا سرنگون شد 290 نقطه آنها را میزنیم
اینها با این هوششان چطور شدن نماینده مجلس من موندم!!
به ولله سه ماهه روانی شدیم
اون از ابان اون از شهادت سردار اون از تشییع حنازه و اینم از هواپیما
به ولله تو یه کشور جنگ زده هم تو 3 ماه این همه خون و جسد نداشتیم
وای بر مسئولین
وای بر همه ی شما
من از بیننده های همیشگی برنامه نیمه پنهان ماه بودم که زینب ابوطالبی اجراش میکرد ولی به خاطر این حرف تفرقه اندازش دیگه بیننده اش نخواهم بود. جمله ی خام و نسنجیده زینب ابوطالبی جمله ای بود که به جای جذب مردم به نظام باعث دفع مردم ممکنه بشه و بیان چنین جملاتی خیانت به نظام هست. این مجری باید به خاطر اون جمله معذرت بخواد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
اگه واقعا بيننده هميشگي برنامه نيمه پنهان ماه با اجراي زينب ابوطالبي بودي ، معني و مفهوم و مخاطب اين جمله اخيرش رو بخوبي درك ميكردي
من فقط ميدانم ما با اين مسئولين بي كفايت نياز به هيچ دشمني نداريم .
مجریان و کارشناسان شبکه افق در آسمانها پشت ابرها و گاهی در افق سیر میکنند . کسانی از ایران بروند که ماشین لاکچری و حقوق بالای ده میلیونی دارند . برای انگسی که نه زمین دارد نه ماشین دارد نه کار و کارخانه چه ایران باشد چه خارج . فرقش چیست . ؟ اینکه بعد از چهل سال به یکباره در مطالبات انقلابیون و مسولان با مطالبات مردم جامعه تفاوت بوجود امده جای شک و تردید هست که هر روز صبح که بیدار میشویم باید منتطر باشیم که یک مجری تلویزیون پیدا شود و هدف از انقلاب و ارمانهای انقلاب را برای مردم شرح دهد و تسیر شخصی کند و هر روز هم اهداف تغییر کند . و اگر هم کسی به سخنان انها گوش نداد فتنه گر هست و باید خاک ایران را ترک کند . خواب دیدید خیر باشد . ما ایرانیها سرزمبن خود را ترک نخواهیم کرد . این حرفو اکیزه گوشت بکن . تو چکاره هستی برای مردم تصمیم میگیری . تو ناراحتی تو برو از ایران بیرون برو .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
خودتم كه با همون منطق جواب دادي (:
نفرت دارم . فروشنده هستم.. دوستان نفرت رو گرمی چند میخرید؟یک عالم نفرت دارم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
تن ها رو دست مونده خریدار نداره
مذاکره با سازش تمام می شود لاکن دعوا با جنگ و ویرانی.
اقای نماینده شیراز اصطلاح گنه کرد در بلخ اهنگری. بکرمان زدند گردن مسگری. را بخاطر بیار تنها کسی از بدنه دولت دراین ماجرا دخالت نداشت وزیر راه بود وحالا شما تبلیغ میفرمایی وزیر راه باید استیضاح شود واقعا اگر قدرت نمایندگی را داری کمک کن دادگاه بیطرف وبین المللی تشکیل شود بررسی وقضاوت در سانحه بعده بگیرد. وام در رابطه با مطلبی که خانم ابوطالبی فرمودند. که هرکس میخواهد برود نامبرده بجز از رسانه جای دیگری دارد که بگوید نا خودیها بروند وخودیها بمانند
نکنه کریمی قدوسی منظورش اینه که دگمه موشک رو روحانی فشار داده ؟؟ نه جناب قدوسی میخایی فشار رو کم کنی این رسمش نیست ؟؟ جالبه تو فضای مجازی افراطیون سعی میکنند که مقصر رو روحانی جلوه دهند ،؟ البته این سکوت روحانی و عدم ارتباط با مردم برایش گران تمام خواهد شد .
بیشتر مشکلات امروز به دلیل کاراکتر آقای روحانی است ایشان یک خوی اشرفیگری دارد که به شدت مردم را عصبانی می کند و خودش را هم یک سیاستمدار بزرگ می داند که اصلا اینطوری نیست مثلا فکر می کند در حد هاشمی است که اینطور نیست زمان هاشمی ما این همه بحران نداشتیم تفاوت ها همینجا مشخص میشود
من یکی از نخبگان هستم که می خواهم بروم ولی پول ویزا ندارم اگر خانم ابوطالبوف لطف کنه قرض بهم بده اعلام کنه که ش حساب بدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
اگر از طيف مخاطبان اون جمله ي خانم ابوطالبي هستي ، هم پولت جوره هم ويزات ، كافيه در موارد مشابه جلوي سفارت فرنسه شمع روشن كني ، روسري برداري يا از كشف حجاب كننده ها فيلم بفرستي براي مصي جون ، و از اين دست كارها... حل ميشه نگران نباش
با توجه به سرکوب دستوری دلار توسط بانک مرکزی ، به زودی با اشبا شدن بورس و ترکیدن حباب ، نقدینگی مجددا وارد بازار طلا و ارز خواهد شد و طلا به گرمی یک میلیون خواهد رسید شک نکنید.
به خدا قسم اگه این سپاه نبود ما هم مثل خیلی از کشورها زیر چکمه های آمریکایی ها بودیم...ای خائن های وطنی با شماهام
ای رهبر ازاده اماده ایم اماده
این همه لشکر امده به عشق رهبر امده
مرگ بر فتنه گر
خواهشا دنباله جنگ الکترونیکی و سایبری با آمریکا نباشید مسئله رو به نحوی منطقی حل کنید ، چرا خودتونو گول میزنید ما یک نرم افزار انبار طراحی میکنیم تا سه سال باگ داره ، سیستم عاملمون ماله اوناست و هممون از نسخه غیر اصل استفاده میکنیم همه نرم افزارهامون کرک شده هستند و فقط 60- 70 درصد قابلیتهاشو میتونیم استفاده کنیم ، تو بازار قطعات میری آی سی اکثر دستگاهها گیر نمیاد و میگن قطعه نیست ، فارغ التحصیل نرم افزار تا دو سه سال کلاسهای خصوصی برای یادگیری زبانهای روز برنامه نویسی نره هیچ کجا جواب سلامشم نمیدن تازه اساتید همین آموزشگاههای خصوصی خودشون درصد بالایی از مطالبی که باید آموزش بدن رو نمیدونن ول کنین بابا زندگیتونو بکنین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
چرا قوي نشيم؟
برو قوي شو اگر راحت جهان طلب * كه در نظام طبيعت ضعيف پامال است*
چرا ول كنيم ، چرا تلاش نكنيم چرا يادنگيريم چرا خودكفا نشيم
در پاسخ به اینکه چطور آن شخص در آن زمان موفق به گرفتن صحنه برخورد موشک به هواپیما شد: آن شب دو موشک به هواپیما شلیک شده به فاصله سی ثانیه. بعد از شلیک اول اون شخص فرصت داشته که شلیک دوم را با دوربین ضبط بکنه. برای همین از دو شلیک فقط یک شلیک در آن کلیپ مشاهده می شود
تیمهای پرپولیس و استقلال یعنی فساد، نگاه کنید چه بلایی سر تیم بخض خصوصی شهرخودرو در آوردن
الان یکی بگه این جمله:
«آن‌هایی که به عدد ۵۲ اشاره می‌کنند بهتر است به عدد ۲۹۰ هم فکر کنند، هیچ وقت ملت بزرگ ایران را تهدید نکنید، IR۶۵۵»
ربودن خلخالی از پای زن یهودی آرزوی مرگ می‌کرد،
به نماینده محترم عرض شود که عزیزم قضیه ربودن نبوده بلکه زدودن بوده.
آقای علم الهدی .. 90 درصد مردم ایران تمایلی به توهین به ملت های دیگر با آتش زدن پرچم ملی کشورها یا رد شدن از روی پرچم ها یا پوشاندن پرچم کشورهای دیگر بر خر و الاغ و نمایش این شاهکارها در رسانه های جهانی را ندارند و به قول شما ستون پنجم هستند و باید اعدام صحرایی شوند .. لطفا ما را اعدام صحرایی کنید
بویینگ ساخت آمریکاست و آمریکایی ها هر بویینگی در جهان به راحتی به کنترل خود در بیاورند چون خودشان ساخته اند و طوری طراحی شده تا هر موقع بخواهند آن را در اختیار بگیرند شاید بتوان گفت آنها می توانند حتی مسیر و مقصد بویینگ ها را در اختیار گرفته و تغییر بدهند تا این هواپیما مثلا برای رفتن به شیراز سر از یزد در بیاورند یا سیستم ان را دچار اختلال کنند تا نتواند از خود سیگنالی را ارسال نماید و.... انتظار ندارم دوستان در اینجا بگویند .این نظریه بنده آب دوغ خیاری است چرا که واقعا برای ارایه این نظر و تحلیل کلی تفکر نموده و از همه تجربیات و داشته های علمی ام استفاده نموده تا این نظر چند خطی از میان آن در آمد.
سلام پولی که عزیزان هنرمندانصرافی می گرفتندبه یارانه های ملت اضافه کنیدهمه خوشحال هم می شویم. باتشکرازانصراف دهنده ها
این مخالفتها از درد انتخابات 1396 هست این رئیس جمهورم میره
شما جامعه هنرمند از جان ما چه می خواهید. مطالبات شما دقیقاٌ چیست ؟
آیا آرزوی بازگشت سینمای زمان طاغوت را دارید وحسرت آن را می کشید وبه بهانه های مختلف عقده گشایی می کنید؟ شما که در کارنامه چند روز گذشته جزء همراهی با سفیر انگلیس در تجمع واغتشاش ندارید وبا زندگی لاکچری،عمل زیبایی مستمر،ایجاد مافیای سینمای کارنامه دیگری ندارید
بازم بيايد بگيد وزير پرسپوليسي نيست .
قبول کنیم که نسبت به کل آدمای امروز، مردم عقب افتاده ای هستیم. بهتون بر نخوره!! چند نفر رو می شناسید که اگه مسئولیت و قدرتی پیدا کردند مقید مقررات و قانون باشند و دست دوست آشناهاشونو نگیرن؟
پس باور کنید مسئولین ما هم مثل خود ما و از همین مملکت هستند. فرقی نداره خاتمی باشه، احمدی نژاد باشه یا روحانی. برای درست شدن ایران باید از خودمون شروع کنیم. با بزرگ نمایی بزرگ نمی شیم. با تحقیر هم دیگر نیز مشکل حل نمی شه.
پیشنهاد بنده هم به خانم مجری این هست که ایشان هم بروند به سوریه و یمن و فلسطین و زندگی سلحشورانه خود را با همون تفکراتشون اونجا داشته باشند که مطمئنا اونجا بیشتر میتونن تجربه کنن
اقای کریمی قدوسی انصاف هم چیز خوبی است که شما هرگز دنبالش نیستید . چرا حرف های شما بوی تنفر میدهد . ؟ چرا حرف های شما برای هیچ کس دلنشین نیست ؟ چرا گفته های شما نشان از حب دنیا است ؟ جواب این سوالات از دیدگاه علم روانشناختی خیلی شفاف است . لذا برای یافتن جواب این سوالات برای شخص خودت حتما به متخصص روانشناختی مراجع کن . اگر متخصص های ایرانی را قبول نداشتید میتوانید از سایر کشورهای همساییه استفاده کنید .
تابناک این بار من رو سانسور نکن و بزار حرفم رو بگم:
برای من رفاه و آزادی از همه مهتره، به همین خاطر خاک زیر پای سفیر انگلیس رو سرمه چشمم میکنم و مشتاق ارتباط با آمریکا هستم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
چرت نگو
با سلام و عرض تسلیت ایام شهادت بی بی دو عالم، شهادت جانسوز سردار دلها، شهادت هموطنانمان در پرواز اوکراینی و جانباختگان مراسم تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی در کرمان به رهبر معظم انقلاب و هموطنان عزیزم. از شبکه افق ممنونم چراکه اصل درد دل مردم و نگرانی مردم را گفتند. اون خانم هنرمندی که فراخوان میدهد برای تجمع مقابل دانشگاه برای روشن کردن شمع، مگه این شهدای عزیز خانواده نداشتند خانم محترمه اگه واقعاً میخواستید تسلیت بگید هم میتونستید از طریق فضای مجازی به خانواده این عزیزان ادای احترام کنید و یا حداقل به منزل یکی از این عزیزان میرفتید و حضوری تسلی خاطر ایشان را از خداوند متعال طلب میکردید. نه اینکه توخیابون قرار بذارید و باعث شه یک مشت اراذل و اوباش با شما همصدا بشن و خوراک تهیه شود برای دشمنان. اتفاقاً آقای کوشکی بی پرده ته ماجرا را گفت و چنانچه مقاومت نبود الان مملکت ما دست چه کسانی بود؟ پس آقای معاون محترم دفتر رئیس جمهور فقط از طرف خودتان صحبت کنید نه از طرف مردم. از شبکه محترم افق تقاضا دارم این نشست را به نظر سنجی بذارن، اونوقت به آقای معاون ثابت بشه که حرف دل مردم چیه!!! با تشکر
بگذارید این وطن دوباره وطن شود .....حیف است کشوری مثل ما ایچنین در تلاطم باشد.کشور به تمام ایرانیان با هر مرام تعلق دارد .همه یکروز میمرند‌
این خانم گل سرسبد و نماینده جریان تمامیت خواه صدا و سیما است.
پوزه شیطان پاک شدنی نیست.
در ادامه پوزه روباه پیر را باید هرچه سریعتر از این سرزمین کند.
هرکس میتونه میره.
آقایان نماینده وقتی شخص رئیس جمهور از برنامه حمله موشکی با پادگان های امریکا و حمله موشکی به هواپیما بی خبر بوده،
چطور وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی خبردار باشند تا وضعیت پرواز ممنوع اعلام کنند؟؟
برادر سردار سلیمانی، چه تخصصی دارد که به مردم عراق در خصوص مقابله با آمریکایی ها رهنمود ارائه می دهد؟ درست است برادر ایشان سرداری بزرگ بود و ایشان داغدار برادر هستند اما در سخن گفتن و بازنشر مطالبی که ایشان می فرماید باید رعایت برخی نکات بشود. امروز برادر سردار برای مردم عراق رهنمود می فرستد فردا دختر و پسر و همسر ایشان و روزهای بعدتر مرثیه سرایان مراسمات یادبودش. این در حالی است که این کار باید توسط افراد کارشناس و با تجربه و آشنا به محیط عراق و با حفظ مصالح سیاسی و منطقه ای و نکات امنتی این رهنمودها صادر شود. این کارها اموری تخصصی هستند.
اون شخصی که داره تو شهر پرند از لحظه اصابت موشک به هواپیما فیلم میگره بیچاره اخبار حمله موشکی به آمریکا رو شنیده بود ومیدنست کل کشور الان تو حالت قرمز جنگی قرار داره و اون لحظه هم از ترسش اومده بیرون ببینه چه خبره و صدای شلیک موشک و صدای موتور هواپیما و نور موشک شنیده و سری موبایلش روشن کرده که از اتفاقی که قراره رخ بده فیلم بگیره این حرفا چیه به اون بیچاره میچسبونید خواهشا اطاع رسانی کنید اون بیچاره رو اگه دستگیر کردن آزادش کنن
مردم ایران هم مثل همه دنیا حقوق اولیه انسانیشونو میخوان یعنی نان کار ومسکن
حالا امثال برخی چون از امکانات حداکثر استفاده را میکنند ودغدغه نان وکارو مسکن ندارند شعار عزت استقلال از این حرفهامیزنند
سلام.کسانی که میگویند هر کس مارا قبول ندارد از ایران برود باید متوجه باشند که این قانون ممکن است در مورد خودشان هم اجرا شود.
بیچاره وزیر راه
جالبه گفتن ۳۰ثانیه قبل از اصابت موشک سیگنال شناسایی هواپیمای اوکراینی قطع بوده.یعنی وقتی قطع بوده منبع سیگنال مثل شی ناشناس بوده.اونم یک منبع خارجی صبر نداریم ببینیم کل موضوع چه بوده چی شده.اون یکی به اصطلاح هنرمند فراخوان سوگواری میده اون یکی لجن مالی می‌کنه...... .عین آدمهای بدبخت و غربتی .هنرمندی که نفهمه وضع مملکت در حالت تقریبا نزدیک به جنگه هنرمند نیست.اینا دو رو هستن.فیلم مذهبی فیلم انقلابی بازی میکنند و بعد میرن اونور دنیا اون وضع لباس و..... مالیات نمیدهند.به نظر من وضع مدیریت کشور ما خیلی بده ولی دلیل نمیشه منت اینجور بازیگرا و بکشیم.هر کسی نخواست تو صدا و سیما و جشنواره فجر شرکت کنه خوش آمده برود پی کارش.شما هنرمند نیستید بازیگرید.خیلی جوان‌های بهتر از شما هستند که پشت در مانده اند.به نظر من صدا و سیما نباید بترسه .باید به جوان‌های اصیل فرصت بدهد برنامه های بهتری بسازن
این خانم بدترین حرفو رو زد.
این خانم بدترین حرفو رو زد.
علت زمین گیر نکردن پروازها در زمان موشک بازی تماشای ان توسط مسافرین و ایجاد فضای مفرح بوده!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی