بازدید 16022

افزایش پرواز‌های عبوری از آسمان ایران

در حالی طی روز‌های گذشته پرواز‌های عبوری از آسمان ایران کاهش یافته بود که این پرواز‌ها روند صعودی گرفته است.
کد خبر: ۹۵۱۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷ 14 January 2020

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، طی روز‌های گذشته به دلیل جوسازی دولت تروریست آمریکا و برخی کشور‌های غربی علیه ایران، تعداد پرواز‌های عبوری از آسمان کشورمان کاهش یافته بود. این پرواز‌ها در هفته گذشته به کشور‌های عراق و افعانستان منتقل شده بود.

این در حالی است که با توجه به این‌که آسمان ایران، امن‌ترین مسیر پروازی و در عین حال یکی از به صرفه‌ترین تعرفه‌های عبور پرواز‌ها را دارد، مجددا از صبح امروز بر تعداد این پرواز افزوده شده است. پیش بینی می‌شود به زودی پرواز‌های عبوری از آسمان ایران به روال عادی بازگردد.

از سوی دیگر پرواز‌های خارجی ایرلاین‌های ایرانی نیز به روال سابق بازگشته است. دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی در این‌باره به تسنیم، گفت:در حال حاضر پرواز‌های ایرلاین‌های ایرانی به مقاصد اروپایی برقرار بوده و این پرواز‌ها روال عادی دارد.

اسعدی سامانی با بیان این‌که به جز پرواز‌ها به سوئد سایر پرواز انجام می‌شود، افزود: این کشور اعلام کرده که هواپیما‌های ایرانی به این کشور پرواز نکنند.

وی ادامه داد: این قبیل مسائل بیشتر بحث‌های هیجانی و احساسی بوده و تجربه نشان داده است پرواز‌ها پس از مدت کوتاهی برقرار می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱۳
این خبر را هم دیروز گذاشتید و کلی کامنت گرفتید. چه اصراری دارید که آن را تکرار کنید؟ وقتی یک تیتر مهم دارید همان را بالای صفحه نگهدارید.
همین الان نگاه کردم خبر دروغه و پروازها از ایران دیگه رد نمیشن
خدا را شکر از اولش هم بیشتر شده.
انگار دروغ گفتن عادت شده توی این کشور. ترافیک هوایی خارجی ایران الان یک صدم عراق هم نیست
آسمان ایران، امن‌ترین مسیر پروازی و در عین حال یکی از به صرفه‌ترین تعرفه‌های عبور پرواز‌ها !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اي ول توهم :-)
فرماندهان ما متوجه نیستند که چه صدمه ائی به کشور زده اند. اولا فضای آسمان ایران را به دنیا نا امن معرفی کرده اند ، دوما پدافند کشور را بی اعتبار کرده اند و خطر جنگ را زیاد کردند، سوما الان مردم دنیا دولت ایران را بی کفایت و دروغگو میدانند و خیلی ها حق را به ترامپ داده اند که نباید به ایران اجازه داشتن هسته ائی داد.
چرا عکس سال ۹۶ رو نمیگذاری؟! رفتیم عراق رو امن کردیم پروازها رفتن روی عراق الان هم یک هواپیما رو با اشتباه؟ زدیم کلا بجز قطر و عمان و پروازهای خودمون هیچ شرکتی از ایران رد نمیشه.
سایت را نگاه کردم ، پروازهای بر فراز افقانستان و عراق بیشتر شده و از روی ایران فقط بعضی پروازهای امارات ، قطر و عمان دیده میشه
چرا دروغ می نویسین؟ همین الان مراجعه کنید به Flightradar24 و حقیقت رو ببینید.
باز هم دروغ. باز هم دروغ. باز هم دروغ. ترا خدا بسه دیگه
الان تمام پروازهای دنیا دارن فشار میارند که اجازه بدید ما از روی ایران رد بشیم. اجازه بدید ما شربت شهادت را بنوشیم.
یعنی وقتی به شعور مخاطبتون توهین می کنید واقعا فکر هم می کنین؟؟؟؟؟
https://www.flightradar24.com/IRM060/238463a2
فقط کافیه هرکس که دسترسی به اینترنت داره این ادرسو ببینه و بفهمه چقدر شماها راستگو هستید؟ واقعا فکر میکنید میشه به صحت بقیه اخبارشما هم اطمینان کرد لطفا مخاطب را به بازی نگیرید
اگر این نظریه که ایالات متحده با جنگ سایبری در سیستم شناسایی هواپیمای بوئینگ اکراینی اختلال ایجاد کرده ثابت بشه . مسئولیت سنگینی برای ایالات متحده بعنوان جنایت جنگی و همچنین برای شرکت بوئینگ خواهد بود .
ظاهرا طبق توافق نامه ای امنیتی تمام شرکت های هواپیماسازی آمریکا ، چه جنگنده های لاکهید مارتین باشه چه هواپیماهای مسافربری بوئینگ تمام کدهای کاربری رو به بخش اطالات و انیت ایالات متحده امریکا قرار میدن. .
ایالات متحده هرجای فضا براحتی با ماهواره های پیشرفته خودش میتونه کدهارو تغییر بده.
(از قدیم گفتن با دوستان مروت با دشمنان مدارا ، مثل چین باشیم)
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار