بازدید 14682

ادعای پرداخت سبد معیشتی به ۶۰ میلیون نفر ابهام دارد

نماینده مردم شازند در مجلس، گفت:ادعای دولت با توجه به منابع افزایش قیمت بنزین در خصوص پرداخت سبد معیشتی به ۶۰ میلیون نفر ابهام دارد و این منابع باید در قالب یارانه به همه مردم پرداخت شود.
کد خبر: ۹۵۱۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴ 13 January 2020

علی ابراهیمی در گفت‌وگو با خانه ملت، در خصوص نحوه پرداخت سبد معیشتی به مردم، گفت: اقدام دولت برای نحوه افزایش قیمت بنزین پشتوانه کارشناسی نداشت در حال حاضر نیز ادعای دولت در زمینه پرداخت سبد معیشتی به حدود 60 میلیون نفر جای سوال دارد.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اطلاعات، گزارش‌ها و مشاهدات در سطح جامعه نشان می‌دهد که پوشش پرداخت سبد معیشتی به میزان ادعا شده نیست، افزود: مصوبه سه هفته گذشته مجلس برای واریز درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین به صندوقی خاص و برداشت از آن با نظارت مجلس بسیار ضرورت دارد زیرا درآمدهای حاصل شده باید به دست خانوارها برسد.
اعتراض‌ها و درخواست‌های بسیار زیادی در زمینه عدم دریافت سبد معیشتی وجود دارد که باید به همه آنها رسیدگی شود

وی با تاکید بر اینکه افراد بسیار زیادی حتی در سطح روستاها به دلیل عدم دریافت سبد معیشتی به نمایندگان مراجعه می‌کنند در حالی که باتوجه به منابع حاصل از افزایش قیمت بنزین برای دولت نباید شرایط اینگونه باشد، عنوان کرد: اعتراض‌ها و درخواست‌های بسیار زیادی در زمینه عدم دریافت سبد معیشتی وجود دارد که باید به همه آنها رسیدگی شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به دلیل حاصل شدن منابع سبد معیشتی از افزایش قیمت بنزین به عنوان یکی از مشتقات نفت و ملی بودن نفت باید درآمد دولت در قالب یارانه در اختیار تمامی افراد جامعه اختصاص پیدا کند، تصریح کرد: باید مدیریت حامل‌های انرژی در سطح کلان کشور به سمت از بین بردن فساد باشد اما در حال حاضر روزنه‌های فساد و سوء استفاده قابل رویت است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر