بازدید 50650
۱

قیمت دلار و یورو امروز شنبه 21 دی 98/ کاهش 100 تومانی دلار در اولین روز هفته

بازار ارز در اولین روز هفته، شاهد افت شاخص ارزی است. این در حالی است هفته گذشته با افزایش ریسک های سیاسی در منطقه، شاهد روند صعودی نرخ ارز به ویژه دلار بودیم. هرچند از روز پنجشنبه، دلار در مسیر کاهشی، قیمت گذاری شده است.
کد خبر: ۹۵۰۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵ 11 January 2020

قیمت دلار و یورو امروز شنبه 21 دی 98/ کاهش 100 تومانی دلار در اولین روز هفته

تابناک اقتصادیبازار ارز در اولین روز هفته، شاهد افت شاخص ارزی است. این در حالی است هفته گذشته با افزایش ریسک های سیاسی در منطقه، شاهد روند صعودی نرخ ارز به ویژه دلار بودیم. هرچند از روز پنجشنبه، دلار در مسیر کاهشی، قیمت گذاری شده است.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز شنبه بیست و یکم دی ماه 98؛ بازار ارز با کاهش قیمت ها همراه شده است. به گونه ای که در حال حاضر در صرافی های بانکی و مجاز سطح کشور، هر اسکناس دلار آمریکا به نرخ 13000 تومان از مردم خریداری شده و به قیمت 13100 تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می شود که نسبت به روز پنجشنبه، 100 تومان کاهش داشته است.

همچنین هر اسناس یورو در بازار امروز، به نرخ 14600 تومان از مردم خریداری شده و با کاهش 100 تومانی نسبت به پایان هفته گذشته، به نرخ 14700 تومان در صرافی های بانکی به مردم فروخته می شود.

نرخ رسمی 47 ارز در بانک مرکزی

بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۳ ارز مانند یورو و پوند کاهش و قیمت ۲۵ واحد پولی دیگر افزایش یافت؛ نرخ دلار و ۸ ارز دیگر نیز ثابت ماند.

بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «پنج شنبه ۱۹ دی ماه ۹۸» بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین در روز جاری هر پوند انگلیس با ۶۶ ریال کاهش نسبت به روز گذشته ۵۵ هزار و ۵۳ ریال و هر یورو نیز با ۱۳۰ ریال افت نسبت به روز گذشته ۴۶ هزار و ۶۸۹ ریال ارزش‌گذاری شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۳ هزار و ۱۱۹ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۴۴۵ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۷۴۲ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۲۴۸ ریال، روپیه هند ۵۸۸ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۳۸۷ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۷ هزار و ۱۱۴ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۴۵۵ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۴۰۲ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۵ ریال و دلار کانادا ۳۲ هزار ۲۱۲ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۷ هزار و ۹۱۸ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۹۶۴ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۹۵ ریال، روبل روسیه ۶۸۶ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۱۷ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۸ هزار و ۸۵۷ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۵ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۱۰۶ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۴۹۲ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۱۴ ریال، کیات میانمار ۲۹ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۶ هزار و ۵۷۱ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۶۳ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۵۷ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۵۰ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۸ هزار و ۶۶۰ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۲۶۶ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۶ هزار و ۱۹۲ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۴۰ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۱ هزار و ۹۹ ریال، لاری گرجستان ۱۴ هزار و ۶۵۸ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۳ هزار و ۳۰ ریال، افغانی افغانستان ۵۳۹ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۹ هزارو ۹۲۰ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۵۵ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۲ هزار و ۸۵۴ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۳۳۳ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۶۷ ریال ارزش‌گذاری شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خب اگه دلار کاهش قیمت داشته، چرا طلا روند افزایشی بوده و امروز هر گرم طلا حدود ۱۰ هزار تومان افزایش یافته..؟!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر