بازدید 2779

آغاز مذاکره بارسلونا با ژاوی برای جایگزینی والورده

کد خبر: ۹۵۰۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴ 11 January 2020

باشگاه بارسلونا با سرمربی اسپانیایی السد برای جایگزینی ارنستو والورده وارد مذاکره شد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از الرای، به نظر می‌رسد که ارنستو والورده روز‌های پایانی حضورش در آبی اناری‌ها را تجربه می‌کند. شکست بارسلونا برای اتلتیکو مادرید در نیمه نهایی سوپر جام اسپانیا که در عربستان برگزار شد باعث شده تا والورده یک قدم دیگر به اخراج از آبی اناری‌ها نزدیک شود.

روزنامه الرای قطر با منتشر کردن یک تصویر از اوسکار گراو مدیر اجرایی و اریک آبیدال مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا نوشت که آن‌ها برای مذاکره با ژاوی وارد قطر شده‌اند.

الرای در ادامه تاکید کرد که آبیدال و گراو بعد از شکست بارسلونا برابر اتلتیکو مادرید در نیمه نهایی سوپر جام جده را به مقصد دوحه ترک کردند تا با ژاوی درباره احتمال جایگزینی با والورده صحبت کنند و این نشان می‌دهد که گزینه اصلی جایگزینی والورده سرمربی السد است.

احتمال مربیگری ژاوی در بارسلونا بسیار جدی شده و بیشتر روزنامه‌های عربی آن را پوشش داده‌اند. مدیر ورزشی باشگاه السد قطر هم در واکنش به احتمال حضور ژاوی در بارسلونا گفت: طبیعی است که ژاوی به بارسلونا برگردد چرا که این تیم خانه قدیمی است، اما او تا الان سرمربی السد است و فعلا با بارسلونا به توافق نرسیده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر