بازدید 80832
۲

درخواست خانواده یک زوج قربانی سقوط هواپیما

عکس‌ها و بعد از آن فیلم عروسی پونه گنجی و آرش پورضرابی در فضای مجازی دست‌ به‌ دست می‌چرخد. فیلمی که انتشارش خانواده او را بشدت ناراحت کرده است.
کد خبر: ۹۵۰۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰ 11 January 2020

عکس‌ها و بعد از آن فیلم عروسی پونه گرجی و آرش پورضرابی در فضای مجازی دست‌ به‌ دست می‌چرخد. فیلمی که انتشارش خانواده او را بشدت ناراحت کرده است.

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه ایران، مادر پونه گوشی تلفن همراهش را رها کرده و به سراغش نمی‌رود و خواهرش هم هر بار که این فیلم را می‌بیند حالش بد می‌شود.

یکی از دوستان پونه می‌گوید: خواهش می‌کنیم که فیلم را منتشر نکنید، خانواده‌اش از این موضوع خیلی ناراحت هستند. پونه و آرش حدود یک سال و نیم قبل برای تحصیل به کانادا رفتند. چند روز قبل هم به ایران آمدند تا مراسم عروسی‌شان را برگزار کنند. هنوز وسایل و آثار شب عروسی شان را جمع نکرده بودند که این اتفاق افتاد. پدر و مادرشان زیر این غم کمرشان شکسته‌.ای کاش با برخی کارهای نسنجیده بیشتر آزارشان ندهیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۴۹
انتشار یافته: ۲
اصلا انتشار مراسم خصوصی دیگران چه توجیهی دارد؟
یک کلام :
فقط ۵ دقیقه خوب فکر کنید و خودتون رو جای خانواده این عزیزان بذارید...سخته .... تحملش سخته...پس نمک روی زخمشون نپاشید...یه فیلمه دیدن یا ندیدنش هیچ تاثیری روی زندگی ما نمیذاره...پس به احترام خانواده هاشون ، فیلم نبینید...سپاس هموطن عزیز...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل