بازدید 5235
۱

حذف والیبال زنان ایران از انتخابی المپیک با ۳باخت

کد خبر: ۹۵۰۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷ 09 January 2020

تیم ملی والیبال زنان ایران در سومین بازی خود از رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ شکست خورد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی والیبال زنان ایران در آخرین بازی خود از رقابت‌های انتخابی المپیک‌۲۰۲۰ مقابل اندونزی به میدان رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد. ملی‌پوشان ایران ست‌های اول و دوم بازی را با نتایج ۲۱ بر ۲۵، ۱۵ بر ۲۵ به اندونزی واگذار کردند اما ست‌های سوم  و چهارم را با نتایج ۲۵ بر ۲۱ و ۲۶ بر ۲۴ پیروز شدند. در ادامه هم ست پنجم را با نتیجه ۱۲ بر ۱۵ واگذار کردند و شکست خوردند.
 
تیم ایران دو بازی قبلی خود مقابل قزاقستان و کره جنوبی را با نتایج ۳ بر صفر شکست خورد. در نتیجه مرحله گروهی این مسابقات با سه شکست برای تیم ایران به پایان رسید. فدراسیون والیبال ایران تیمی با بازیکنان رده سنی جوانان را راهی مسابقات کرده بود.

فاطمه امینی، هاله متقیان، فاطمه عنایت، زهرا کریمی، حانیه محتشمی‌پور، آیتک سلامت، اسما سعیدی، سارا نظری، الهام فلاح، ریحانه کریمی، مینا روستا، نگین شیرتری، مونا آشفته و الهه پورصالح بازیکنان تیم ملی والیبال بانوان ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک هستند که هدایت آنها را میترا شعبانیان بر عهده دارد.

هفت کشور در مسابقات والیبال انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در گروه زنان حضور دارند که تیم ملی والیبال بانوان ایران در گروه دوم با تیم‌های اندونزی، قزاقستان و کره‌جنوبی هم‌گروه بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دستشون درد نکنه.همین قدر با حجاب بازی کردن خودش عالی هستش.انشالله مثل مردامون هرجی پیش میره بهتر و بهتر بشن.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس