بازدید 17837
۱

عامل واژگونی اتوبوس تهران-گنبد مشخص شد

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری کشور گفت: از دست رفتن ترمز اتوبوس به علت نقص فنی و سرعت گرفتن اتوبوس در شیب، عامل واژگونی اتوبوس مسیر تهران-گنبد در بامداد امروز بود.
کد خبر: ۹۵۰۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷ 09 January 2020

به گزارش تابناک به نقل از فارس، احمدرضا عامری درباره حادثه واژگونی اتوبوس مسیر ‌تهران-گنبد در منطقه دوآب سوادکوه که بامداد امروز رخ داد، اظهار داشت: این حادثه به علت خالی کردن ترمز رخ داده است و راننده در مسیر شیب‌دار به علت از دست دادن ترمز، قادر به کنترل اتوبوس نبوده است.

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری کشور تأکید کرد: این اتوبوس دارای معاینه فنی معتبر بوده است.

عامری ادامه داد: این اتوبوس سن بالایی نداشت و تولید سال ۱۳۸۴ بود و راننده هم راننده با تجربه و مجربی بود، اما همین نقص فنی و از دست رفتن ترمز و افزایش سرعت اتوبوس در شیب، به وقوع سانحه منجر شد و اتوبوس به پایین جاده رفت.

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری کشور با بیان اینکه در این حادثه راننده نیز جان خود را از دست داده است، اضافه کرد: متأسفانه در این حادثه‌ حدود ۱۹ ‌نفر جان باختند ‌و ۲۴ نفر هم مصدوم شدند.

بنابراین گزارش این اتوبوس متعلق به تعاونی شماره ۲ بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۱
قبلا گفته شده بود وقتی ترمزها خراب میشه و عمل نمیکنه بین راه توقف می کنند و مثلا ترمزها را درست می کنند و به راه ادامه می دهند غافل از اینکه در ادامه مسیر چه سربالایی ها و شیب های تندی هست که البته راننده قطعا می دانسته لکن به خیال خودشان که ترمز را درست کرده اند, ای کاش ادامه مسیر نمی داد راننده, کاش به این نتیجه رسیده بود که در آن بیابان با یه دست زدن به ترمز ها ترمز درست نمی شود و باید توقف کند و به تعمیر گاه بسپارد... اما افسوس خدا به بازماندگان صبر عطا فرماید و در گذشتگان نیز خدا رحمتشان کند و بیامرزد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل