بازدید 12673

نیویورک‌تایمز:ترامپ‌نمی‌تواند فرمانده‌کل‌قوای‌آمریکا‌ باشد

ما همیشه باید روسای جمهوری‌مان را به گونه‌ای انتخاب کنیم که گویا در آستانه جنگ هستیم چراکه پیش‌بینی اینکه چه زمانی ممکن است ما گرفتار جنگ شویم بسیار دشوار است و به همین خاطر به یک رهبر قوی و باثبات که می‌شود به آن اعتماد کرد، نیاز داریم.
کد خبر: ۹۵۰۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲ 09 January 2020

 به گزارش تابناک، فرانک برونی، مقاله‌نویس روزنامه نیویورک تایمز با اشاره به اینکه رئیس جمهوری آمریکا مصلحت‌اندیشی، شخصیت و اعتبار لازم برای رهبری این کشور در جنگ را ندارد، تأکید کرد: وی نمی‌تواند فرمانده کل قوای آمریکا باشد.

فرانک برونی در مقاله‌ای نوشت: ما روسای جمهوری‌مان را برای زمان‌های شادی و غم انتخاب می‌کنیم؛ زمان‌هایی که در تلاشیم تا از صدمات و آسیب‌هایی که ممکن است در آینده برای ما رخ دهند کشورمان را محفوظ نگه داریم.

وی افزود: ما همیشه باید روسای جمهوری‌مان را به گونه‌ای انتخاب کنیم که گویا در آستانه جنگ هستیم چراکه پیش‌بینی اینکه چه زمانی ممکن است ما گرفتار جنگ شویم بسیار دشوار است و به همین خاطر به یک رهبر قوی و باثبات که می‌شود به آن اعتماد کرد، نیاز داریم.

فرانک برونی در ادامه تاکید کرد: دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در کشمکشی بین یک تمسخر دیرینه و قابل توجیه تا حد زیادی به عنوان یک قمار و اعتراض انتخاب شد. او هیچ گونه قدرت خاصی از خود نشان نداده و تاکنون تنها توانسته ادعای یک رهبر قدرتمند را به شیوه‌ای عجیب و مخصوص به خود درآورد. او نبوغ و استعدادی برای ایجاد شک و تردید در کل سیاست‌ها از خود نشان داد.

این مقاله‌نویس روزنامه نیویورک‌تایمز تأکید کرد: به همین خاطر است که ما در حال حاضر با یک فرمانده کل قوای بی‌تجربه و شدیدا مهاجم طرف هستیم آن هم در زمانی که ما به هیچ عنوان تاب اقدامات تکان دهنده او را نداریم و به همین خاطر ترامپ نمی‌تواند فرمانده کل قوای ما باشد.

منبع: ایسنا
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی