بازدید 72587
هزار و هشتصد و هشتاد و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

آمریکا مانع سفر سید عمار حکیم به تهران شد / سرمربی بعدی تیم ملی، ایرانی است؟ / تنها مسافر به جای مانده از پرواز تهران-اوکراین / توییت کنایه‌آمیز مهاجرانی درباره دفاع موشکی آمریکا

رصد‌خانه «تابناک»؛ خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند مقام ارتش: قطعا ترامپ از کار خود پشیمان و متضرر خواهد شد / جزئیات جدید از سیلی موشکی ایران به آمریکا در عراق و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۵۰۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴ 08 January 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
بورس‌های معتبر جهان همچنان می‌ریزند

بازارهای مالی آسیایی روز خود را در پی عملیات قاطعانه پاسداران سپاه انقلاب اسلامی ایران علیه ارتش تروریستی آمریکا با افول جدی روبرو شدند. ارزش سهام بازار تاپیکس ژاپن با سقوطی۱.۳۷ درصدی به شاخص ۱۷۰۱.۴۰ واحد رسید. همچنین شاخص نیکی ۲۲۵ ژاپن عدد ۲۳۲۰۴.۷۶ را نشان می‌داد که به معنای سقوط ۱.۵۷ درصدی شاخص این بازار است. شاخص بورس داوجونز آسیا با ۲۵ واحد کاهش به ۳۴۴۵ واحد رسیدشاخص سهام شانگهای چین نیز افول قابل توجهی را با کاهش ۱.۲۵ درصدی و ۳۸ واحدی به ۳۰۶۷ واحد تجربه کرد. بورس سنگاپور به ۳۲۳۳ واحد رسید که نشان از سقوط ۱۴ واحدی شاخص این بازار دارد. شاخص بازار بورس اندونزی نیز با سقوط ۵۲ واحدی به ۶۲۲۷ واحد رسید.
 
رده سنی جانباختگان حادثه هواپیمای اوکراینی

از مجموع ۱۴۷ مسافر ایرانی که به گفته پیرحسین کولیوند رئیس اورژانس کشور همگیشان جان خود را از دست داده‌اند. ۵۳ مسافر یعنی معادل ۳۶ درصد آنان متولد دهه شصت شمسی بودند. پس از متولدین دهه شصت، دهه هفتادی‌ها با ۳۰ مسافر، یعنی معادل ۲۰.۴ درصد قرار دارند. پس از دهه هفتادی، متولدین دهه ۵۰ با ۲۴ مسافر و متولدین دهه ۸۰ با ۱۸ مسافر قرار دارند و به ترتیب ۱۶.۳ و ۱۲.۲۴ درصد از کل مسافران را شامل می‌شوند. متولدین دهه ۴۰ با ۹مسافر و متولدین دهه ۹۰ با هفت مسافر در رتبه‌های بعدی قرار دارند. سه مسافر نیز متولد دهه ۳۰ بودند، دو مسافر سال تولدشان نامشخص است و یک مسافر نیز متولد دهه ۲۰ بود. کم سن‌ترین مسافر این پرواز نیز متولد ۲۵ مرداد ماه ۱۳۹۷ است. /ایسنا
 
سرمربی بعدی تیم ملی، ایرانی است

محمود اسلامیان عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: ما در شرایطی قرار گرفتیم که صلاح تیم ملی و کشور در این است که مربی داخلی انتخاب کنیم. می‌دانید که سرمربیان استقلال و پرسپولیس چه شرایطی به وجود آوردند، البته اگر از من سوال کنید می‌گویم آن‌ها تحت تاثیر فضای منفی قرار گرفتند در حالی که کشور ما بسیار امن است.
 
شهرداری‌ها باید با مشارکت مردم اداره شوند

حناچی در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران در یزد: شورای عالی استان‌ها در قانون همانند و هم‌طراز یک قوه دیده شده است و باید از ظرفیت شورای عالی استان‌ها استفاده مطلوب کرد. شهرداری‌ها چه بخواهند و چه نخواهند و چه در قانون به آن اشاره شده باشد یا نه، سازمان‌های اجتماعی هستند و باید به نگاه و خواست مردم توجه داشته باشند. باید نتایج آرای مردم منجر به ارتقای زندگی و حقوق شهروندی آن‌ها شود.
 
تنها مسافر به جای مانده از پرواز تهران-اوکراین

یکی از مسافران پرواز هواپیمای تهران-اوکراین، به دلیل داشتن خلافی بالای خودرو که منجر به توقیف خودرو او شده بود، از پرواز جا ماند و زنده ماند. رییس پلیس راهنمایی و رانندگی سوادکوه در گفتگو با ایسنا علت توقیف خودروی این مسافر را خلافی بالای یک میلیون تومان خوانده و گفته دیروز یک خودروی لکسوز در حوالی شهر زیرآب به دلیل داشتن سرعت بالا توقیف شد و پس از بررسی متوجه شدیم که دارای مبلغ ۲ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان خلافی خودروست؛ بنابراین، دستور توقیف خودرو صادر شد. محمد صادقی مورد این مسافر گفته او که اهل گلستان است و برای رسیدن به پرواز عجله داشت و از توقیف خودروی خود ناراحت بود. اما پس از سقوط این هواپیما و کشته شدن همه سرنشینان آن از نجات جان خود خوشحال شده و با یک تماس تلفنی با ماموران پلیس به خاطر نجات جانش از آن‌ها تشکر کرده.
 
توئیتر سایت رهبر انقلاب مسدود شد

توئیتر، حساب کاربری دفتر مقام معظم رهبری را مسدود کرد.به گزارش خبرآنلاین، دقایقی پیش یکی از حساب‌های کاربری دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از سوی توئیتر مسدود شد.
 
مصباحی‌مقدم: فاتحه دوره دوم ریاست جمهوری ترامپ خوانده شد

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه آمریکا با این ضربتی که دریافت کرد، دیگر به ترامپ و امثال ترامپ اعتماد نخواهد کرد، گفت: پاسخ سپاه قاطع، کوبنده و پایان دهنده و برای ملت ما امیدبخش بود. حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به هدف قرار دادن پایگاه آمریکایی عین الاسد توسط سپاه پاسداران در پاسخ به ترور سپهبد شهید قاسم سلیمانی اظهار داشت: به عنوان سخنگوی جامعه روحانیت مبارز به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه فرماندهی هوافضای سپاه بابت این اقدام قاطع آن تبریک عرض می‌کنم. وی افزود: همانطور که فرمانده کل سپاه، سردار سلامی در کرمان وعده داده بودند، پاسخ سپاه قاطع، کوبنده و پایان دهنده و برای ملت ما امیدبخش بود. این حمله، حمله بسیار جانانه‌ای بود که این پایگاه بسیار بزرگ آمریکایی در منطقه را با خاک یکسان کرد و تعداد قابل توجهی از سربازان آمریکایی را از بین برد.
 
توییت کنایه‌آمیز مهاجرانی درباره دفاع موشکی آمریکا

عربستان کارآمدی دفاع موشکی آمریکا را در آرامکو دید و ارتش آمریکا در عین‌الاسد. سیدعطاءالله مهاجرانی با انتشار توییتی نوشت: آمریکایی‌ها، به ویژه دلال جهانی دونالد ترامپ، تا می‌توانست کشور‌های عربی منطقه را سرکیسه کرد و دوشید تا دفاع موشکی بدهد. عربستان کارآمدی دفاع موشکی را در آرامکو دید و ارتش آمریکا در عین‌الاسد، به تعبیر مرحوم فخرالدین حجازی که سرود:
موز را طاقتی اگر می‌بود
کمر خویش راست می‌فرمود.
 
مقام ارتش: قطعا ترامپ از کار خود پشیمان و متضرر خواهد شد

حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی گفت: حاج قاسم اسطوره جهان اسلام است و مردم از او به عنوان قمر بنی هاشم و مالک اشتر زمان یاد می‌کنند که همه این‌ها ریشه در اعمال صالح آن سردار والامقام دارد. حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی نماینده، ولی فقیه در ارتش و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در خصوص تاثیر شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی در منطقه اظهار کرد: خون با برکت سردار شهید قاسم سلیمانی و شهدای همراهشان تاثیرات فراوانی در منطقه و جهان داشته است. از جمله آن همبستگی ملت ایران در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و وحدت حقیقی نه ظاهری بین دو ملت ایران و عراق و همچنین راه‌اندازی موج جدید بیداری اسلامی در محور مقاومت در کشور‌های اسلامی و حتی کشور‌های غیراسلامی شده است. وی افزود: در کشوری مانند هند علاوه بر مسلمان‌ها، غیرمسلمان‌ها هم نسبت به شهادت مظلومانه سردار قاسم سلیمانی توسط آمریکای ظالم موضع گرفته‌اند و لحظه به لحظه عاشقان سردار شهید قاسم سلیمانی و اظهار تنفر به آمریکا به ویژه شخص ترامپ در حال افزایش است. نماینده، ولی فقیه در ارتش گفت: یقینا این موجی که با شهادت حاج قاسم و همراهانشان ایجاد شده آمریکا را با خودش نابود خواهد کرد و قطعا ترامپ از کار خود پشیمان و متضرر خواهد شد به نحوی که برای سایر روسای جمهور آمریکا در تاریخ هم درس عبرتی باشد.
 
صفحه توئیتر بشار اسد مسدود شد

دفتر ریاست جمهوری سوریه اعلام کرد که شرکت توئیتر، صفحه رسمی این دفتر را در پی انتشار تصاویر دیدار «ولادیمیر پوتین» و «بشار اسد» روسای جمهوری روسیه و سوریه در دمشق مسدود کرده است. / ایرنا
 
جزئیات جدید از سیلی موشکی ایران به آمریکا در عراق

آنچه در این عملیات بسیار مهم است و برای اولین بار اعلام می‌شود این است که موشک‌های قیام در این عملیات از سامانه مختل کننده رادار برخوردار بوده و مجهز به کلاهک‌های بارانی بودند. نیمه شب گذشته نیروی هوافضای سپاه پاسداران طی عملیاتی موشکی، پایگاه عین الاسد در عراق که مقر نیرو‌های آمریکایی است را مورد حمله قرار داد.طبق اطلاعاتی که به خبرنگار تسنیم رسیده، سپاه در این عملیات از دو موشک فاتح ۳۱۳ با برد ۵۰۰ کیلومتر و قیام با برد ۸۰۰ کیلومتر استفاده کرده است.ازجمله نکات مهم در این حمله این بود که سامانه‌های دفاعی آمریکا نتوانستند موشک‌های مهاجم را مورد اصابت قرار دهند که از جمله دلایل آن سرعت بسیار بالای موشک‌های فاتح ۳۱۳ است که اصابت آن را سخت می‌کند.اما آنچه در این عملیات بسیار مهم است و برای اولین بار اعلام می‌شود این است که موشک‌های قیام در این عملیات از سامانه مختل کننده رادار برخوردار بوده و مجهز به کلاهک‌های بارانی بودند. این برای اولین بار است که این دو مولفه در موشک قیام اعلام شده و علیه اهداف خارجی به کار گرفته می‌شود.
 
واکنش نتانیاهو بعد از انتقام موشکی ایران از تروریست‌های آمریکا

به نوشته رسانه‌های رژیم صهیونیستی، وی با اعلام حمایت خود از آمریکا بعد از انتقام موشکی ایران از تروریست‌های آمریکایی در عراق، گفت: «اسرائیل کاملا در کنار آمریکا ایستاده است. آمریکا هیچ دوستی بهتر از اسرائیل ندارد و اسرائیل هم دوستی بهتر از آمریکا ندارد». نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که گویی هنوز از انتقام موشکی ایران درس نگرفته، زبان به تهدید تهران چرخانده و مدعی شد: «اسرائیل پاشنه ثبات در خاورمیانه متلاطم است. ما در مقابل کسانی که می‌خواهند ما را نابود کنند، محکم می‌ایستیم. هرکسی که بخواهد به ما حمله کندف ضربه سختی دریافت می‌کند». /فارس

امریکا مانع از سفر سید عمار حکیم به تهران شد

سیدعمار حکیم، رئیس جریان حکمت عراق که قصد داشت به منظور شرکت در مراسم گرامیداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی به تهران سفر کند به دلیل بسته‌ شدن فرودگاه بین‌المللی بغداد به دستور آمریکایی‌ها مجبور شد از مسیر زمینی خود را به تهران برساند. به گزارش اعتماد، با توجه به آمریکا تمام مسیر‌های هوایی به سمت ایران را بسته‌است، سیدعمار حکیم قصد سفر به تهران از مسیر ترکیه را داشت که باز هم با ممانعت آمریکا روبه رو شده لذا از مسیر زمینی راهی ایران شده است.

آمریکا از مشتی که به دهانش خورد هم‌چنان بی‌تاب است

محمدباقر قالیباف در حساب شخصی خود در توییتر نوشت: پیکر مطهر شهید سلیمانی دقیقا تا زمان اولین پاسخ ایران به جنایت رژیم آمریکا، در آغوش خاک آرام نمی‌گرفت. برادر شهیدم حالا دیگر در خانه ابدی خود خفته است. اگر روزی در این کشور کودتا می‌کردند و جواب نمی‌گرفتند حالا با مجاهدت ‎سلیمانی‌ها اولین مشت فقط ۵ روز بعد بر دهانشان خورد و بخاطر این مشت همچنان بی‌تاب است. /ایسنا

فعالیت‌های هسته‌ای از پرداخت مالیات معاف شد

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ گفت: برای حمایت از فعالیت‌های صلح آ‌میز هسته‌ای کشور و در راستای حمایت از بیانیه دولت در برداشتن گام پنجم معین شد که شرکت مالی تخصصی سوخت هسته‌ای مکلف به توسعه و تسریع در اجرای طرح‌های مواد معدنی و محصولات جانبی به ویژه کیک زرد با منشأ داخلی و خارجی شد و همچنین درآمد‌های حاصله شرکت از تقسیم سود دولت معاف شد و مالیات آن صفر خواهد بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۴
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۶۰
مهاجرانی با پولهای عربستان و انگلیس حق ندارد در مورد ایران حرف بزند
ما به منافقین اعتماد نداریم
پاسخ ها
خان محمدعلی آقا
| Germany |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
تبریک به همه ترسوها
تبریک به همه آیه یاس خونها
تبریک به سیب زمینیهای بی رگ
تبریک به همه اونهایی که حتی در وضعیت بین مرگ و زندگی، بازهم دلال اند و به امید سود بیشتر دلار و سکه و طلا خریدن تا گرون بشه!!!!!!!!!!
تبریک به کسانیکه از بیماری سندروم دیسلایک و منفی دادن رنج میبرند
دیدید که
ترامپ گفت فکر کنید که نه خانی اومده و نه خانی رفته
هرکس دیگه ای هم جای اون بود همین تصمیم رو میگرفت
ما سردار دلها سپهبد سلیمانی مان را از دست دادیم
اونا چی؟!
اصلا دیشب ۱۰۰ نفر از آمریکایی ها به هلاکت رسیده باشن که البته حتما موشکی به اون پرقدرتی همین کار رو هم کرده و از ترامپ دروغگو جز دروغ انتظار نمیره
همانطور که صدام ۳۷ نفرشون رو کشت و بعداز بیست سال بهش اعتراف کردند
و همانطور که دو ساعت پیش، صفحه توییتر خبرنگار اسرائیلی رو که اعتراف کرد ۲۵۰ نظامی زخمی آمریکایی به اسرائیل منتقل شده اند، رو بستند
اما فکر میکنید که جون اون ۱۰۰ نفر یا ۲۰۰ نفر آمریکایی واسه ترامپ قمارباز و دارودستش پشیزی ارزش داره؟!
اونا خوب میدونن که قیمت سردار سلیمانی خیلی فراتر از هزاران سرباز آمریکایی بود
ترامپ هم با تهدید و ارعاب و شانتاژ و گفتنِ حمله به ۵۲ نقطه، هم خیلی‌ها رو ترسوند و هم شاید کمی زَهر پاسخ ایران رو گرفت
به هرحال از۲حال خارج نبود
اگه آمریکاییها قصد ادامه این چرخه رو داشتند کشته هایشان را حتی بیشتر از تعداد واقعیش اعلام میکردند
و حالا که ارزش شهادت سردار سلیمانی را در حد پیروزی جنگ جهانی سوم میدانند، میگویند که حمله ایران حتی یک کشته در پی نداشته!!!!!
همه چیز حکمت خداوند متعال است
به هر حال این نیز گذشت
ما هم دوست و دشمنمون رو بهتر شناختیم و هم نامردها، دوروها، پست فطرتها، رذل ها و خائنین به وطن را
اما این داستان همچنان ادامه دارد...
#سیلی_اول
#انتقام_سخت_در_راه_است
صلی الله علیک ایتها حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیک
آلزایمر سیاسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
امثال اینها در دولت آقای خاتمی روبروی رفسنجانی بودند و با تقلب در انتخابات مجلس ششم باعث استعفای ایشون شدند و یک روز دیگه از جایی کم آوردند و پشت آقای رفسنجانی وایسادند و ایشون رو سپر بلای خودشون کردند!!! البته اصولگراها هم خوشحال نباشند چون در بین اونها هم امثال مهاجرانی فراوان دارند.
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
یا الله میگن حشدالشعبی به آمریکا حمله کرده دمتون گرم دممون گرم دمشون گرم
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
چقدر نظامیان کشته شدند . ؟
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
مراسم ها دارد کم کم تمام میشود . ما و من و تو ملت میمانیم با وعده های به جا مانده چند دهه
ناشناس
| - |
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
شخصا برخی دیدگاههای آقای مهاجرانی را نمی پذیرم ولی این طور به شخصیت ایشون حمله کردن ومنافق و متقلب خواندن ایشون راهم اخلاقی نمی دونم.
به نظرم آدم با اصالتی هست که هنوز ملتش رافراموش نکرده...در نقد باید منصف باشیم واز جاده اعتدال بیرون نریم.
بالاخره چی شد ؟
پایگاه آمریکایی خالی بوده یا نه ؟؟؟؟
پاسخ ها
خدای هست
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
خالی نبود کارگر از جای بردن ان بدبخت ها مجروح شدن بیشتر شون ادم جیپوتی بودن
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
ظاهرا چند صد هواپیمای اف ۳۵ و بی ۵۲ از چهار طرف به مرزهای ایران نزدیک شده بودند که به ترامپ اطلاع دهدند که خسارت جانی نداشتند و انها دوباره به پایگاها برگشتند
در همین سایت چقدر افراد کوته فکر علیه صنعت پیشرفته نظامی ایران حرف زدن و مسخره کردن و کاغذی و روسی ولی الان به مرحله ای رسیدیم که امریکا مدعی اول هست سیستم پدافندی ان را دور می زنیم و از کار می اندازیم و نمی توانند موشک ها را بزنند و به خاطر همین بود که تعداد موشک زدن ما کم بود چون مطمئن بودن که زده نمی شود و جالبی ان این است که وقتی زدیم همین یک عده غرض ورض امدن گفتند کسی نبوده در پایگاه در حالیکه از چند روز قبل امریکا نیروهای دیگر پایگاه ها را به اینجا منتقل می کند که گران قیمت ترین پایگاهش است
عزیزان دورانتون به سر اومده برای نفرت پراکنی علیه ایران و به دوران جدید ایران خوش امد بگویید ولو اینکه زورتان بیاید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
پیشرفت کشور و قدرتش باعث افتخار است
و جنگ اصلا راه حل درستی نبوده و نیست
ما از دروغ و دروغگو بیزاریم
اعراب خلیج فارس برای همیشه ساکت خواهند شد

ترکیه هم باید حساب کار دستش بیاد

میتوانستیم در زنده بودن سردار این اقدامات را انجام دهیم اما سیاستمداران کم کاری کردند و سردار از بین ما رفت
مرگ بر آل سعود
این نتانیاهو وقتی مطمئن شد که ایران کاری با او ندارد از لانه موش بیرون اومده
ظاهرا همه چی به خیر و خوشی داره‌ تموم میشه.
جان هرکه دوست دارید نه برای تیم ملی و نه برای باشگاه ها سر مربی خارجی نیارید خسته شدیم اونقدر آبرو ریزی دیدیم! کالدرون هم که فرار کرد رفت پیش استراماچونی
حتی توییتر خبرنگار اسراییلی که لو داده که امار زخمی ها ۲۲۴ نفر بوده و برای مداوا به اسراییل منتقل شدن بست
امير قلعه نوعي را بد موقعي براي تيم ملي دعوت كردند در انموقع هم بد نتيجه نگرفت درضربات پنالتي قهرماني را واگذار كرد درواقع ايشان را فداي تيم ملي كردند
آمریکا تمام مسیر‌های هوایی به سمت ایران را بسته‌است،
می فرمایند زدیمش وترسید ونابود شد ومی رود ومجلس عراق چه کرد ونکرد این بابا فرودگاه بین المللی را هم می بندد
آرزو می کنم حتی اگر با کسی دشمنی هم داریم از مدار عقل و خرد خارج نشیم و عاقلانه دشمنی کنیم
پس چرا حتی یک سەرباز کشتە نشدە.؟؟؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
کشته شده صداش در نمی اورند مانند همان قضیه ای که شهید سلیمانی جولان را زد و تلفاتش را سانسور کردن این اسراییلی ها
تابناک، یک طیاره مسافربری با 180 مسافر تکه تکه شد که نزدیک به 150 مسافر آن ایرانی بودند. دیروز حدود 60 نفر در کرمان کشته شدند. لطفاخودت ببیند که این دو حادثه که روی هم 210 کشته داشته، در کجای صفحه خبری ات جا گرفته؟ عنوان خبر سقوط هواپیما در انتهای صفحه اصلی قرار دارد!!!!!
هزار کشته از نطامیان امریکا در عین الاسد .مجروحان به اسراییل منتقل کرده اند . حجم کشته شده گان برای امریکا هم غیر باور هست . ترامپ تا ساعتی دیگر سخنرانی میکند که با این حجم خسارت چه تصمیمی خواهد گرفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
معلومه ديشب فيلم سيندرلا ديدي
دست از زاد و ولد بردارید. هیچ امیدی به آینده ما در ایران نیست. دست از زاد و ولد بردارید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
به توصیه شما عمل کنند خوبی اش اینه که امثال خودت کمتر میشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
خدا نکشت. اشکم در اومد
حس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
امیدوارم خداوند دعای تو را در حق خودت برآورده
الله اکبر...
خوب حالا بنزین و گازییل رو دوباره گرون کنید چون ترامپ گفت قصد چنگ نداره و همه چیز به خیر و خوشی گذشت
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
دیگر نه جنگ اقتصادی داریم نه نظامی . لطفا بنزین و دلار را اصلاح کنید
دونالد ترامپ در سخنانش ترس عجیبی موجب میزد و اینبار مثل همیشه با اعتماد به نفس صحبت نمیکرد. او گفت ما میتونیم با حکومت ایران برای ادامه مبارزه با داعش همکاری کنیم.
امریکا هیچوقت هیچ غلطی نمیتواند بکند. مخصوصا با ترامپ بد شکل
تازه آمریکا میفهمه که با به شهادت رساندن حاج قاسم چه اشتباه بزرگی مرتکب شده چون ایشان نسبت به دیگر فرماندهان سپاه خیلی معتدل تر بودند. خوشبختانه تصاویر ماهواره ای از حمله موشکی امروز صبح به آمریکایی ها نشون داد که دقت و نقطه زنی موشک های ایرانی چقدر بالاست و اگر بخواهند دوبار اشتباهشون رو تکرار کنند آسیب زیادی در منطقه خودشان و اسراییل خواهند دید.
آمریکا زبان رور را می فهمد حالا که دبده سنبه پر زور است. داره می زنه کوچه علی چپ
ترامپ راحت رای میاره خدا به رحم کند پنج سال تحریم
آقایان محترم مسیول جان عزیزانی که کشته شده اند ،کیست؟
دوستان من یک چندتا نکته بگم:
چند روز قبل سردار محبوبمون از میان ما رفت و بهت و غم سنگینی بر کشور حاکم شد...
سپس دهها نفر از مردم مظلوم کرمان از میان ما رفتن...
و حالا هم حادثه ی سقوط هواپیما که تیر آخر رو به قلب ما زد و همگی از غم و اندوه فقط مردگانی متحرک هستیم...
امیدوارم خدا مارو یاری کنه تا بتونیم این غم و اندوه بی کران رو پشت سر بذاریم و همیشه باهم با هر عقیده ای مهربون باشیم چون تو این چند روز دیدیم که به راستی هیچکس از ثانیه ای بعد خبر نداره.
خب؛
بعد از حمله ی دیشب سپاه به آمریکا من خیلی استرس داشتم و تنها یک آرزو میکردم:
به سربازان آمریکایی آسیبی نرسیده باشه!
الان هم نمی تونیم با اطمینان بگیم که آمریکا پاسخ نمیده اما از یک چیز می تونیم مطمئن باشیم که اگر سربازی کشته شده بود شاهد واکنش سریع آمریکا می بودیم.
سپاه میدونست که با کشته شدن سربازان آمریکایی جنگ به داخل ایران کشیده میشد و این آخرین چیزی هست که بهش نیاز داریم.از این جهت کار سپاه که هم زد و هم نذاشت جنگ بشه قابل تقدیره.چون باید پاسخ میدادیم اما با پرهیز از جنگ.
مسئله ی دیگه که شاید بهش توجه نکرده باشیم این هست که دیشب در خبرها بود که جنگنده های آمریکا از امارات به سمت ایران به حرکت در اومدن و جنگنده های ایران هم بلند شدن برای تقابل...نکته قابل تقدیر شجاعت خلبانان ایرانی هست که شاید حداکثر با اف 14 باید با اف 16 یا 22 یا 35 مقابله میکردن.حرکتشون قهرمانانه بود.احتمالا بچه های ارتش بودن.

خدا ما و ایرانمون رو حفظ کنه.
خدا به خانواده ی قربانیان این چند روز صبر بده.
مهاجرانی با اعوان و انصارش رفته انگلیس لنگر انداخته. ور جز خوانی می کند پر رویی هم حدی دارد.... ملت اینجا هر روز در عزای عمومی هستند.. .
دست تمام سپاهیان و نیروهای مخلص هوا فضا را میبوسم!!! ماشاله و الحمدالله بر این رشادت و توانمندی! شیر مادتان حلالتان باد!
حالا که ترامپ به غلط کردن افتاده دیگه شمشیر ها را غلاف کنید.بس است.
زنده باد ایران ،حتی اگه یه آمریکایی هم کشته نشده باشه که حتما شده،این آمریکا دیگه آمریکای سابق نمیشه
واقعا هفته عجیبی بود ما با آمریکا جنگیدیم
56نفر در تشییع جنازه کشته دادیم
145 نفر در سقوط هواپیما
سردار سلیمانی هم شهید شد
از طرف آمریکا هم یک مترجم عراقی الاصل به نام نورس حمید
در دولت آقای روحانی خون هر کس پای خودش است
از معترض بنزینی تا مسافر هواپیما
از شرکت کننده در تشییع جنازه تا دانش آموزی که سقف مدرسه روسرش خراب میشود
هر کی هر که دارد امانتی موجود
بسپارد به بنده وقت ورود
نسپارد اگر شود مفقود
بنده مسئول آن نخواهم بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
یعنی تا حالا از این چیزا تو دولت های قبل ندیدی ، یا خودت و زدی به نفهمی
اقای مصباحی مقدم, تو این دنیا هیچ چیزی مطلق نیست جز پروردگار, سالها پیش رییس جمهور سابق با اعتماد بع نفس بالا و خیلی جدی گفت که در امریکا اجازه نمیدن که یه سیاهپوست رییس جمهور بشه و دیدیم که شد. در مورد این ترامپ هم اینقدر با اطمینان در عدم انتخابش نگید, ترامپ دفعه بعد هم رییس جمهوره میشه. در واقع دانش سیاسی و معیارهای انتخاب مردم امریکا متفاوت با ماست
تو ویدیویی که دیدم حداقل دوتا از موشک ها رو رو هوا زده بودن و صدای آژیر خطر تو پایگاه شنیده میشد.
اینکه سامانه دفاع هوایی اونا کار نمی کنه اشتباه هستش!!!
دستاورد معادل با شهادت سردار سلیمانی عزیز چه بود؟ یعنی وقتی بشنوی بگی اها حالا این شد،دلم خنک شد...!!!؟؟!!
میگویند لال شود زبانی که پس از سلیمانی از مذاکره بگوید.میگوییم از مذاکره گفتیم تا بزرگمردی چون او را اینگونه از دست ندهیم!!! گفتیم فعلا از سر راه این جنگطلب کنار بروید و از تحریکش خود داری کنید تا او خودش را با چین یا کره شمالی مشغول کند و دوره اش به پایان برسد که البته توجهی نشد. او گفته بود برجام را پاره میکند؛ گفتند غلط کرده مگر دیوانه است که چنین قرار دادی را که همه به نفعش است پاره کند؟. و پاره کرد!!!.گفت ناو هواپیمابر به خلیج فارس بیاید گفتند غلط زیادی کرده جراتش را ندارد.امد !!!. گفت به ایران پاسخ میدهم. باز گفتند غلط زیادی کرده.سپه سالارمان را شهید کرد.حال میگوید ۵۲ نقطه فرهنگی(اینجا همانطور که در سخنان قبلیش گفته بود،بخیال خودش دارد رد گم میکند) ایران را در صورت کشتن امریکاییها خواهم زد.دوباره میگویند غلط کرده !!!. اگر حقیر را متهم به ترس از او نمیکنید اجازه بدهید به دوران پسا جنگ سفری کنیم. در برابر حملات موشکی ما نیروگاههای برق ما را خواهد زد و مایی که از قطع اینترنت گلایه میکردیم شاید مثل برخی نقاط عراق روزی فقط دو ساعت برق داشته باشیم.پالایشگاههای گازوییل و بنزین را خواهد زد و مایی که از بنزین ۳۰۰۰تومنی شاکی بودیم به ۳۰۰۰۰تومن نیز انرا نخواهیم یافت وباید پیاده طی کنیم و هموطن؛ منو تو میدانیم که بعد چه میشود و چطور ما خودمان به جان هم خواهیم افتاد!!! فکر میکنید که من ترسیده ام؟نه هموطن وصیت خود را هم نوشته ام. اما میخواهم عرض کنم پاسخی که بابت شهادت سپهسالارمان باید بدهیم به اسراییل باشد تا نتانیاهو بعد از این مهار ترامپ را بکشد و بداند که هر ضربه بما به اسراییل باز خواهد گشت.اینطوری ترامپ هم نمیتواند مردم امریکا را قانع کند که به بهانه دفاع از کشور ثالث کشور خودش را درگیر جنگ تمام عیار کند.از طرفی دولت بهتر است استعفا بدهد و یک کابینه جنگی روی کار بیاید تا تمام فرماندهی جنگ و عواقب انرا بپذیرد و دولت مذاکره ،برای مذاکره باقی بماند. خدا را چه دیدی شاید باز یکی مثل اوباما جنگطلبان امریکا را شکست داد!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
داداش اینو مگه چندوقت پیش نگفتی؟! دوباره چرا کپی پیس کردی؟! از بدوبیراه شنیدن خوشت میاد؟!
اینکه در حمله موشکی کسی کشته نشده ، به نظرم درایت تصمیم گیران بوده و به هیچ وجه قدرت موشکی ایران رو زیر سوال نمی بره. برعکس آمریکایی ها که به پاتریوت شون می نازیدند ، حالا فهمیدند که چقدر آسیب پذیر هستند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
امریکا میگوید نمیخواستم جلوی موشک ها را بگیرم چوم قیمت موشک ها امریکای گران تمام میشد . فقط با اینکار امریکا به دول عرب فهمانده که دوباره از امریکا سلاح دفاعی بیشتر بخرید
جناب آقای حناچی ،، شهرداریها دارند پوست مردم را میکنند ، با این ارقام سرسام آور عوارض ،و حمل پسمان ،آنهم پسمانی که سالیانه دهها هزار میلیارد تومان نصیب شهرداری چیها میکند ؟ راستی چه خبر است ، مردمی که توان تامین مایحتاج روزمرهٔ زندگی خود را ندارند ، از کجا بیاورند ،هر سال عوارضی ،و بهای حمل پسمان را به این سنگینی پرداخت کنند ؟ اینگونه عملکرد شهرداریها مانند اینست که منزلی که سرپناهی بیش نیست را بصورت قسطی به مردم داده باشد ؟، دهها نوع عوارض ؟
الحمدالله هممون یه پا کارشناس سیاسی هستیم
تحلیل های عجیب و غریب
یکی از قدرت امریکا می گه.دیگری از زبونی و خاری آمریکا حرف می زنه.هیچ چیز رو ما نمی دونیم .فقط اون چیز رو می دونیم که پول نداریم و فاجعه بار جلو زن و بچمون خجالت می کشیم.مسولین بزرگوار کاری کنن که شرایط سخت اقتصادی بیشتر از این زندگی مردم رو فلج نکنه.به خدا بس در برابر امتحان الهی قرار گرفتیم عمرمان سد اومد.
به امید ضربه سخت تر سپاه به خائنین داخلی
بفرمائید شاهد از غیب رسید،
هیچ خبری نیست
بسم الله القاسم الجبارین اعم از ترامپ و غیره. در زمانی که حفظ محیط زیست از آواجی اوجابات هست و رشد اقتصادی و تکنولوژیک به حساب میکرو ثانیه ها سنجیده می شود , باید چیز بکنیم ...یادم رفت چی بگویم ..
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر