بازدید 27820
خبر

یزدانی از حضور در المپیک توکیو منصرف شد

با توجه به تاکید کادر فنی تیم ملی به نظر می‌رسد رضا یزدانی شانس حضور در تیم ملی و المپیک ۲۰۲۰ را از دست داد. کادر فنی تیم ملی نیز در جریان دلایل غیبت این چهره شاخص کشتی ایران در رقابت‌های جام تختی نبود.
کد خبر: ۹۵۰۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸ 08 January 2020

دارنده دو مدال طلای جهان غایب بزرگ رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی است تا فرصت اصلی برای رسیدن به دوبنده تیم ملی را از دست بدهد.

به گزارش تابناک ورزشی، رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام تختی از صبح امروز (چهارشنبه) در سالن امام خمینی شهر کرمانشاه آغاز شد. 

کادر فنی تیم ملی، فدراسیون کشتی و مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد پیش از این اعلام کرده بودند تمامی کشتی گیران داخلی به غیر از حسن یزدانی، علیرضا کریمی، بهنام احسان پور، یونس امامی، رضا اطری، محمدحسین محمدیان و امیرحسین زارع بدلیل کسب مدال جهانی و سهمیه المپیک و همچنین حضور در تورنمنت ایتالیا، باید برای رسیدن به دوبنده تیم ملی و شانس حضور در المپیک در جام تختی کشتی بگیرند، اما رضا یزدانی که پیش از این عنوان کرده بود هدفش سومین حضور در بازی‌های المپیک است، غایب بزرگ این رقابت‌ها است.

به این ترتیب و با توجه به تاکید کادر فنی تیم ملی به نظر می‌رسد رضا یزدانی شانس حضور در تیم ملی و المپیک ۲۰۲۰ را از دست داد. کادر فنی تیم ملی نیز در جریان دلایل غیبت این چهره شاخص کشتی ایران در این رقابت‌ها نبود. موضوع مهم دیگر در آغاز مسابقات جام تختی این بود که نماینده اتحادیه جهانی به نادر حاج آقانیا کشتی گیر وزن ۵۷ کیلوگرم بدلیل عدم صدور لایسنس اجازه وزن کشی و حضور در مسابقات را نداد.

یزدانی از حضور در المپیک توکیو منصرف شد

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر