بازدید 46949
۲

وداع جانسوز دختر خردسال شهید طارمی با پدر

دختر خردسال شهید هادی طارمی بیش از سایرین از فراق پدر رنج می‌کشد. او شاید به خوبی معنای خوب رفتن پدر را درک نکند، اما کم کم باید به جای خالی او عادت کرده و رسم مقاومت را یاد بگیرد.
کد خبر: ۹۴۹۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸ 07 January 2020

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، شهید طارمی دو دختر ۹ ساله و ۴ ساله دارد. دختر ۹ ساله شهید طارمی، محیا نام دارد که بیش از سایرین از فراق پدر رنج می‌کشد. او شاید به خوبی معنای خوب رفتن پدر را درک نکند، اما کم کم باید به جای خالی او عادت کرده و رسم مقاومت و بردباری را یاد بگیرد. او امروز پدر را تا داخل قبر در قطعه ۵۰ مشایعت کرد و برای آخرین بار با پدر وداع کرد.

خواهر کوچکتر محیا که چهار ساله است، هانیه نام دارد. هانیه هنوز مفهوم شهادت و رفتن پدر را نمی‌داند. او هنوز اطلاعی از نیامدن پدر ندارد. شاید بی تابی‌های هانیه از شب‌های بدون پدر آغاز شود. اما قطعا این فرزندان شهدای ترور در فرا گرفتن صبر از سایر فرزندان شهدای مدافع حرم پیشی خواهند گرفت.

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید هادی طارمی، از اعضای تیم حفاظت سپهبد شهید قاسم سلیمانی که همزمان با او در عملیات تروریستی آمریکایی‌ها به شهادت رسیده است، امروز؛ سه‌شنبه ۱۷ دی‌ماه ۱۳۹۸ در تهران برگزار شد.

سرگرد هادی طارمی در آستانه ۴۰ سالگی بود که با فرمانده محبوبش، قاسم سلیمانی راهی سران شهیدان شد. شهید طارمی به همراه ۹ نفر دیگر از جمله شهید قاسم سلیمانی در حمله تروریستی آمریکا به کاروان حشد الشعبی در بغداد در بامداد ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ به شهادت رسید. او که سال‌ها به برادر شهید بودن خود افتخار می‌کرد، حالا به دیدار برادرش شتافته است. هادی طارمی برادر شهید جواد طارمی از شهدای هشت سال دفاع مقدس است. آن‌ها اصالتاً زنجانی، اما ساکن تهران هستند. هادی حدود ۱۶ سال در لباس سبز سپاه به خدمت مشغول بود. او سال‌ها در تیم حفاظتی شهید سپهبد قاسم سلیمانی حضور داشت. از این شهید ۲ دو دختر ۹ و چهار ساله به یادگار مانده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۲
جانسوز است. پروردگارا جان دشمنان را بسوزان بسوزان بسوزان
مرگ هر پدری برای هر دختری دردناکه متوجه ای تابناک......
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست