بازدید 4125

واکنش به حضور یک ایرانی کنار مربی اسراییلی درکلاس ژیمناستیک

اینکه فدراسیونی، قهرمان و یا ورزشکارش به یک کشور دیگر می‌رود و با نماینده رژیم صهیونیستی مسابقه می‌دهد یا در کلاسی با نماینده رژیم صهیونیستی شرکت می‌کند یا خانمی بدون حجاب در مسابقه‌ای شرکت می‌کند، حتی اگر رئیس فدراسیون اعلام کند که این اتفاقات بدون اجازه فدراسیون بوده و اعزام بدون اطلاع رسانی به فدراسیون صورت گرفته است، حرفش پذیرفتنی نیست.
کد خبر: ۹۴۹۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳ 07 January 2020

رییس سازمان بسیج ورزشکاران با اشاره به حضور نماینده‌ی ژیمناستیک ایران در کلاس آموزشی با نماینده‌ای از رژیم صهیونیستی گفت که "این اتفاق برای دومین بار افتاده است و متاسفانه صحت هم دارد. موضوع را قطعا پیگیری خواهیم کرد و باید رییس فدراسیون پاسخگو باشد".

به گزارش تابناک ورزشی، به نقل از ایسنا سردار داوود آذرنوش درباره‌ حضور نماینده ژیمناستیک ایران در کلاس مربیگری با حضور نماینده‌ای از رژیم صهیونیستی گفت: به دلیل حضور در مراسمات تشییع سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی اخبار را به طور دقیق نداشته‌ام، ولی دوستانم اخبار ژیمناستیک را به من اعلام کردند که بعد از بررسی متوجه شدم که این خبر متاسفانه درست است و همچنین خبطی مجددا صورت گرفته است.

وی افزود: سربسته می‌گویم، اخیرا شاهدیم که بعضی از اتفاقات در بعضی از فدراسیون‌ها می‌افتد. در صحبتی که با علی‌نژاد داشتم او قول داد که این موضوعات را بررسی کند و قطعا او هم این موضوعات را پیگیری خواهد کرد. اینکه فدراسیونی، قهرمان و یا ورزشکارش به یک کشور دیگر می‌رود و با نماینده رژیم صهیونیستی مسابقه می‌دهد یا در کلاسی با نماینده رژیم صهیونیستی شرکت می‌کند یا خانمی بدون حجاب در مسابقه‌ای شرکت می‌کند، حتی اگر رئیس فدراسیون اعلام کند که این اتفاقات بدون اجازه فدراسیون بوده و اعزام بدون اطلاع رسانی به فدراسیون صورت گرفته است، حرفش پذیرفتنی نیست.

رییس سازمان بسیج ورزشکاران افزود: خطوط قرمز کشور باید رعایت شود. خون سردار سلیمانی برای همین چیز‌ها ریخته شده است. حاج قاسم و امثال آنان برای عزت این مملکت و اقتدار ایران جان دادند و باید به گونه‌ای این اعزام‌ها مدیریت شود که چنین اتفاقاتی پیش نیاید. اگر دانسته یا ندانسته اتفاقی بیفتد وظیفه رئیس فدراسیون‌ها این است که ترتیبی اتخاذ کنند که این اتفاقات صورت نگیرد و قطعا مسئولیت مستقیم این اتفاقات بر عهده رئیس فدراسیون است.

آذرنوش درباره واکنش فدراسیون ژیمناستیک به این اتفاق و اینکه گفته شده شورا برون مرزی مقصر است، گفت: این دلیل درستی نیست. نمی‌دانیم مقصر کیست و نمی‌خواهیم قضاوت کنیم. مسئول اصلی این ماجرا فدراسیون مربوطه است و فدراسیون است که اعزام کرده است و وضعیت را باید مدیریت و آن را به شورا بروزن مرزی اعلام می‌کرد. شورای برون مرزی علم غیب ندارد و بر اساس همین ارائه وضعیت فدارسیون تصمیم به اعزام می‌گیرد.

وی بیان کرد: این موضوع را حتما پیگیری خواهیم کرد. یکسری عکس‌ها هم از حضور نماینده ایران در این دوره برایم ارسال شده است. با توجه به وضعیتی که در آن قرار داریم افتخار نیست که برویم و عکس بگیریم که دشمنان ما آنجا باشند و اسرائیل دشمن شماره یک ماست و ما اسرائیل را دولت و کشور نمی‌دانیم. اسرائیل جغرافیای طبیعی ندارد و یک کشور دیگر را به اشغال در آورده است و، چون اسرائیل یک دولت نیست نمی‌توانیم با نمایندگان آنان در یک جا باشیم. این استدلال منطقی پشت آن است و شعار نیست.

رییس سازمان بسیج ورزشکاران ادامه داد: حدود ۵۰۰ ورزشکار و قهرمانان از رویارویی با نمایندگان رژیم صهیونیستی خودداری کردند و به این حرکت اعتقاد دارند و باتوجه به عمل اخیر رژیم آمریکا که قطعا با همدستی رژیم صهیونیستی موجبات ترور سردار سرافراز اسلام را انجام داده‌اند، نمی‌شود به راحتی از این موضوع گذشت.

وی تاکید کرد: بفرموده حضرت آقا اسرائیل خط قرمز است و در راهپیمایی اخیر نیز میلیون‌ها ایرانی فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر دادند و این اعتقاد قلبی ماست؛ بنابراین روسای فدراسیون‌ها باید مراقبت باشند که چکار می‌کنند. مجددا این موضوع را پیگیری خواهم کرد. دلیلی نمی‌شود که رئیس فدراسیون از سرخودش باز کند که این شخص بدون مجوز رفته یا مسابقه رسمی یا غیررسمی بوده یا مجوز شورای برون مرزی بوده است و غیره. همچین چیزی امکان پذیر نیست و نمی‌شود شخصی سرخود به مسابقات برود.

رییس سازمان بسیج ورزشکاران تاکید کرد: برای بار دوم است که همچنین کاری در فدراسیون ژیمناستیک صورت گرفته است. باید مشخصا به این موضوع پاسخ دهند و قطعا برخورد‌های خودمان را به طور قانونی و مطالبگری انجام خواهیم داد. فدراسیون ژیمناستیک باید پاسخگو باشند. موضوع به گونه‌ای نیست که از آن چشم پوشی کنیم. این خط قرمز ماست و قطعا کوتاه نمی‌آییم.

آذرنوش هم‌چنین با اشاره به مسابقه دادن شطرنج‌باز ایرانی بدون حجاب نیز گفت: این رفتار شطرنج‌باز دختر ایرانی را از وزرات ورزش مطالبه می‌کنیم. اگر اینان اعزام کردند چرا مراقبتی صورت نگرفت و یا اگر سر خود این اعزام صورت گرفته باید برخورد‌های لازم صورت گیرد. این موضوع را نیز از طریق شورای برون مرزی و علی‌نژاد بررسی خواهیم کرد و هم از فدراسیون پیگیری می‌کنیم که باید استدلال قانع کننده داشته باشدو گرنه پذیرفتنی نیست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر