تداوم تراز مثبت درآمدی وپاسار در آذرماه

درآمد بانک‌پاسارگاد در آذرماه با رشد قابل توجهی نسبت به آبان ماه مواجه شده و مجموع تراز درآمدی وپاسار در 9 ماه گذشته 992.5 میلیارد تومان بوده‌است.
کد خبر: ۹۴۹۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵ 07 January 2020

درآمد بانک‌پاسارگاد در آذرماه با رشد قابل توجهی نسبت به آبان ماه مواجه شده و مجموع تراز درآمدی وپاسار در 9 ماه گذشته 992.5 میلیارد تومان بوده‌است.


به گزارش بورس تابناک، وپاسار در آذر ماه از محل تسهیلات اعطایی درآمد 1143 میلیارد تومانی را کسب کرده و با توجه به پرداخت سود 1112 میلیارد تومانی، بابت سود سپرده‌ها، درآمد خالص این بانک در آخرین ماه پاییز سال جاری 31 میلیارد تومان بوده‌است.


بالاترین درآمد خالص وپاسار در فروردین ماه، 178 میلیارد تومان، اردیبهشت ماه 147.5 میلیارد تومان، در خرداد ماه 282.7 میلیارد تومان، تیرماه 230 میلیارد تومان، شهریور 340.5 میلیارد تومان، مهر 216.6 میلیارد تومان و آبان ماه 5.2 میلیارد تومان بوده است که بر این اساس بالاترین درآمد خالص این بانک در شهریور ماه رقم خورده‌است.


مجموع تراز درآمدی این بانک در 9 ماه گذشته 992.5 میلیارد تومان بوده، درآمدهای وپاسار همواره نسبت به هزینه‌ها سنگینی بیشتری داشته که گویای عملکرد بهینه این بانک در جذب منابع و تخصیص آنها دارد.


بانک‌پاسارگاد بر اساس صورت‌های مالی مورد تأیید حسابرس در 6 ماهه نخست امسال به ازای هر سهم 205 ریال سود محقق کرده که نسبت به سود 53 ریالی در دوره مشابه قبلی رشد 287 درصدی داشته‌است.


این بانک با سرمایه ثبت‌شده 5040 میلیارد تومانی در تابلوی فرعی بازار اول بورس تهران حضور دارد و با توجه به عملکرد مثبت بانک‌پاسارگاد انتظار می‌رود این بانک خصوصی گزارش 9 ماهه مناسبی را به بازار ارائه کند.


قراردادهای مشارکت مدنی بیشترین سهم در درآمد ماهانه وپاسار را به خود اختصاص می‌دهد. در این نوع قرارداد، زمانی که فردی می‌خواهد سرمایه‌گذاری انجام داده و به تبع آن با دریافت تسهیلات از بانک، بانک را نیز در سرمایه‌گذاری خود شریک کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر