بازدید 10967

سندرز: باید ترامپ خطرناک را شکست دهیم

سندرز گفت: ترامپ خطرناک‌ترین رئیس جمهور در تاریخ مدرن است و ما باید با حضور گسترده او را شکست دهیم
کد خبر: ۹۴۹۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 07 January 2020

به گزارش تابناک به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، سناتور برنی سندرز، از نامزد‌های دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: ما برای شکست ترامپ نیاز به حضور گسترده رای دهندگان در انتخابات داریم.

وی در گفتگو با این شبکه گفت: من و جو (بایدن) دوست هستیم و من او را بسیار دوست دارم، اما مسئله ضروری این است که ما ترامپ را که خطرناک‌ترین رئیس جمهور در تاریخ مدرن است شکست دهیم؛ و این بدان معناست که حضور رای دهندگان در انتخابات باید گسترده باشد. شما باید طبقه کارگر و جوانان را ترغیب (به شرکت در انتخابات) کنید.

وی گفت: جو بایدن با جنگ در عراق موافقت کرد و به هدایت تلاش‌ها در آن جنگ، که خطرناک‌ترین اشتباه سیاست خارجی در تاریخ مدرن این کشور بود، کمک کرد. جو بایدن به توافقنامه‌های تجاری فاجعه باری همچون نفتا و روابط تجاری عادی دائمی با چین، که به قیمت از دست دادن میلیون‌ها فرصت شغلی ما تمام شد، رای داد.
جو بایدن برای (تصویب) قانون ورشکستگی تلاش کرد که مشکلات مالی زیادی برای خانوار‌های کارگر ایجاد کرده است. پس اگر می‌خواهیم ترامپ را شکست دهیم باید حضور گسترده در انتخابات داشته باشیم و برای این حضور گسترده، نیاز به انرژی و هیجان داریم. فکر نمی‌کنم این پیشینه‌ای (که از بایدن ذکر شد) بتواند انرژی را که ما برای شکست ترامپ لازم داریم، ایجاد کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار