بازدید 3801

اعلام نام سرمربی قطعی تراکتور تا پایان فصل

کد خبر: ۹۴۹۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰ 07 January 2020

ساکت الهامی سرانجام به عنوان سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل انتخاب شد.

به گزارش تابناک ورزشی، این مربی نام آشنا اما بدون سابقه سرمربیگری در لیگ برتر که سابقه طولانی دستیاری مربیان نامداری چون فیروز کریمی، صمد مرفاوی و یحیی گل محمدی را دارد، به گفته میرمعصوم سهرابی به عنوان سرمربی  قطعی تیم تراکتور انتخاب شد تا با خیالی آسوده تا انتهای مسابقات، امور فنی تراکتور را در دست داشته باشد.

الهامی که در ابتدای فصل به عنوان دستیار به تراکتور اضافه شده بود، با رای منفی مصطفی دنیزلی از این تیم جدا شد و بعد از مدتی به ماشین سازی پیوست اما عملکرد خوب او در ماشین باعث شد تا پس از اخراج مصطفی دنیزلی دوباره به تراکتور بیاید و مدتی به حالت موقت هدایت تراکتور را در دست داشته باشد که نظر مثبت بازیکنان و ستاره های نامدار تراکتور سبب شد تا اعتماد نهایی به او صورت بگیرد.

اتفاقی که در تراکتور رخ داده برخلاف رویه همیشگی این باشگاه است که به دنبال چهره های نامدار و گران‌قیمت بود و حالا یک مربی ایرانی کم ادعا را به سمت سرمربی برگزیده است. چهره ای که با 4 پیروزی متوالی در دوران تصدی تراکتور، اوضاع را کاملا به سود خود تغییر داد.

او از مربیان فنی فوتبال ایران به شمار می‌آید و رد پای او در موفقیت فصل گذشته پدیده نیز کاملا به چشم می‌خورد. او حالا قدم به مسیر پر پیچ و خم و بزرگی گذاشته و باید بتواند از پس چالش های دشواری که در نیم فصل دوم پیش روی تیمش خواهد بود، بر بیاید. اولین بازی تراکتور در نیم فصل دوم مقابل تراکتور خواهدبود که در صدر جدول فوتبال ایران قرار دارد.الهامی البته با جو ورزشگاه آزادی غریبه نیست چرا که مدتی به عنوان دستیار فیروز کریمی در استقلال کار کرده است.باید دید این مربی از شانسی که امکان دارد کارنامه مربیگری اش را متحول کند، استفاده خواهد کرد یا نه.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل