بازدید 6520

اعلام همبستگی رئیس جمهوری مکزیک با جولیان آسانژ

رئیس جمهوری مکزیک در بیانیه‌ای همبستگی خود را با موسس در حبس ویکی‌لیکس ابراز داشت و گفت: آزادی او از حبس، "انگیزه عدالت" است.
کد خبر: ۹۴۹۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳ 06 January 2020

رئیس جمهوری مکزیک در بیانیه‌ای همبستگی خود را با موسس در حبس ویکی‌لیکس ابراز داشت و گفت: آزادی او از حبس، "انگیزه عدالت" است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جولیان آسانژ، موسس وبسایت ویکی لیکس در حال حاضر مشغول گذراندن حبس خود در زندانی در انگلیس پس از هفت سال پناه گرفتن در سفارت اکوادور در لندن است.

آندرس مانوئل لوپز اوبرادور، رئیس جمهوری مکزیک در یک نشست خبری خواستار آزادی و بخشش آسانژ شده و گفت:‌ امیدوارم که این مساله بررسی شود و او آزاد شود و دیگر شکنجه نشود.

رئیس جمهوری مکزیک همچنین همبستگی خود را با آسانژ ابراز داشت و ابراز امیدواری کرد که آسانژ  عفو شود و این چیزی است که باید مورد بررسی قرار گیرد و ادامه داد: آزادی آسانژ انگیزه عدالت برای حقوق بشر است و اقدامی بشردوستانه محسوب می‌شود.

نیلز ملزر، گزارشگر ویژه سازمان ملل در ۲۰۱۹ اعلام کرده بود، آسانژ در جریان حبس از شکنجه روانی رنج برده و نباید به آمریکا مسترد شود چون با دادگاهی نمایشی روبرو می‌شود.

جلسه دادگاه استرداد آسانژ در فوریه ۲۰۲۰ آغاز می‌شود و ۱۴ هفته به طول می‌انجامد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار