بازدید 16134

خون بهای شهید سلیمانی لغو تحریم ها نیست!

بیرجند-هم رزم شهید سلیمانی با اشاره به اینکه با شهادت حاج قاسم رستاخیزی به پا شده است، گفت: خون بهای سردار لغو تحریم ها نیست و خطای آمریکا با این مراودات حل نمی شود ما انتقام سخت می گیریم.
کد خبر: ۹۴۹۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۰ 06 January 2020

بیرجند-هم رزم شهید سلیمانی با اشاره به اینکه با شهادت حاج قاسم رستاخیزی به پا شده است، گفت: خون بهای سردار لغو تحریم ها نیست و خطای آمریکا با این مراودات حل نمی شود ما انتقام سخت می گیریم.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سردار سرتیپ دوم غلامرضا احمدی یکشنبه شب در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره سردار سپهد قاسم سلیمانی که در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: اینکه رئیس جمهور منفور آمریکا شخصا ترور سردار سلیمانی را مدیریت می کند و تا بعد از شهادت از پشت دستگاه های مخابراتی هدایت کننده عملیات کنار نمی رود، نشان از جایگاه و تاثیر وجودی حاج قاسم دارد.

وی بیان کرد: همچنین اینکه رئیس جمهور آمریکا شأن و منزلت خود را آنقدر پایین می آورد که به جبران تمام ناکامی های خود در ماندن در عراق، سوریه و لبنان، حاج قاسم را در لحظه ای که هیچ سلاح و پناهی ندارد، ترور کند غیر از لطف الهی برای بالا بردن اسلام و پایین آوردن قدرت چشم پرکن آمریکا نیست.

ترور حاج قاسم هیچ قضاوتی جز ضعف دشمن ندارد

فرمانده سابق سپاه امام علی بن ابی طالب قم ادامه داد: هیچ ملتی و هیچ تحلیل گر بین المللی و نظامی غیر از ضعف و ناتوانی رئیس جمهور آمریکا، متحدان آن ها، دو هزار و ۵۰۰ نظامی آمریکایی و همه تجهیزات آن ها نمی تواند هیچ قضاوتی پشت سر این حادثه داشته باشد.

احمدی با اشاره به اینکه بنده از سال ۶۰ که مسئولیت نیروهای خراسان را در جبهه جنوب بر عهده داشتم حاج قاسم سلیمانی را می شناسم، افزود: مردم باید بدانند اگر آمریکا عرضه رویارویی با سردار سلیمانی و حضرت آقا را می داشتند روزی که با خیانت رئیس جمهور لیبرال کشور بخشی از خاک کشور به تصرف صدام درآمد، این کار را می کردند.

وی با بیان اینکه در ابتدای انقلاب نیروهای ارتش انسجام خود را از دست داده بودند و بسیج و سپاه هنوز شکل نگرفته بود، عنوان داشت: اما در آن روز سردار سلیمانی و هم رزمان خود خرمشهر، هویزه، قصر شیرین و چند برابر خاک لبنان را آزاد کرد.

هم زرم سردار سلیمانی با اشاره به اینکه آمریکایی ها در آن روز برای تحمیل جنگ تحمیلی بیش از ۳۰ جلسه در منطقه برگزار و پیروزی صدام را حتمی می دیدند، افزود: اما امروز به برکت امام(ره)، مقام معظم رهبری و همت مردم رزمندگان سردار سلیمانی در پشت این خط مرزهای اسرائیل پای می کوبند تا هر موقع مقام معظم رهبری صلاح بداند برای آزادی غزه اقدام کنند.

خون بهای سردار سلیمانی تحریم ها نیست

احمدی بیان داشت: این رستاخیز و نهضتی که با خون سردار سلیمانی اتفاق افتاده امیدواریم همه کسانی که قرار است از قبل خود سردار تصمیم به انتقام سخت مورد نظر مقام معظم رهبری بگیرند به قاسم سلیمانی و امام امت اقتدا کنند.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته امیر پوردستان، رئیس مرکز راهبردی کل ارتش در مسجد جامع ورامین اعلام کرد که تاکنون آمریکایی به ۱۶ کشور متوسل شده اند تا ایران از انتقام خون سردار سلیمانی در میدان نبرد صرف نظر کند، بیان کرد: همچنین در برنامه جهان آرا در شبکه افق یکی از دانشمندان جوان حاضر در این برنامه رسمی گفت که یکی از این قاصدها اعلام کرده ترامپ پیشنهاد برداشتن تمام تحریم ها به ازای گذشتن از خون سردار سلیمانی را داده است.

احمدی اضافه کرد: به نیابت از مردم خواهش می کنیم از همه کسانی که به نیابت ملت با قاتلین سردار سلیمانی مذاکره می کنند، خون بهای سردار سلیمانی تحریم ها نیست و خطای استراتژیکی که رئیس جمهور منفور آمریکا انجام داد با این گونه مراودات حل نمی شود.

نامه های پمپئو به حاج قاسم که هیچ وقت باز نشد

وی پیام شهید سلیمانی به همه کسانی که قرار است از قبل شهید سلیمانی با دشمن حرف بزنند همین است، بیان کرد: در زمان ریاست پمپئو در سازمان اطلاعاتی آمریکا، پمپئو دو نامه به سردار سلیمانی نوشت و حاج قاسم حتی آنها را باز نکرد که سردار سلیمانی این را از مقام معظم رهبری آموخته است.

فرمانده سابق سپاه علی بن ابی طالب قم با بیان اینکه قاسم سلیمانی مجموعه ای از فضائل است که او را بعد از مقام معظم رهبری از نظر محبوبیت بین مردم نفر دوم کشور کرده است، افزود: نخستین فضیلت سردار سلیمانی ولایت مداری ایشان است.

احمدی، خستگی ناپذیری، روحیه ضد استکباری و اعتماد و توکل بر خداوند را از دیگر فضائل حاج قاسم دانست و گفت: سردار سلیمانی یک روز از خدمت به نظام و مردم دست برنداشت و با وجود اینکه از سال ۶۰ جانباز بالای ۵۰ درصد شده بود حتی یک ریال به عنوان جانباز و یا حق ماموریت در کشورهای دیگر از نظام دریافت نکرد.

قاآنی و حاج قاسم یک روح در دو بدن بودند

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی با عمل به نسخه های مقام معظم رهبری، پیامبر و اولیای الهی جهان اسلام را نجات داد، تأکید کرد: اگر می خواهیم سردار سلیمانی را تکریم کنیم باید به این شاخصه ها اقتدا کنیم.

هم رزم شهید سردار سلیمانی با اشاره به اینکه امروز مصاحبه ای از دختر حاج قاسم پخش شد که گفته بود انتقام خون پدرم را عمویم سیدحسن نصرالله خواهد گرفت، گفت: زینب خانم دختر حاج قاسم بداند به برکت حلول روح سردار سلیمانی در جوانان ایران، عراق، سوریه، یمن، پاکستان و افغانستان، میلیون ها عمو دارد که انتقام او را خواهند گرفت.

احمدی در ارتباط با انتصاب سردار قاآنی به عنوان فرمانده جدید سپاه قدس نیز گفت: من پنج سال جانشین ایشان در جنگ بودم و می توانم بگویم همانطور که خود سردار سلیمانی نیز بارها اعلام کردند، ایشان و حاج قاسم یک روح در دو بدن هستند و تمام شاخصه های سردار سلیمانی در ولایت مداری، ساده زیستی، مردم داری و مردم دوستی را سردار قاآنی دارد.

وی با بیان اینکه به برکت خون سردار سلیمانی مردم ایران از نظر معنوی یک درجه رشد کردند و تمام فتنه های اخیر شسته شد، عنوان داشت: کابوس انتقام قتل سربازان آمریکا از درون آن ها را ازهم خواهد پوساند و دست انتقام الهی هر موقع حکمت خداوند باشد بیرون خواهد آمد.

وی با اشاره به پیش بینی مقام معظم رهبری مبنی بر پایان عمر رژیم صهیونیسم تا ۲۵ سال دیگر، گفت: به برکت خون حاج قاسم این زمان به نصف کاهش خواهد یافت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل