بازدید 10249
سردار آبنوش اعلام کرد

انتقام ایران از دو نوع «تاکتیکی و راهبردی»

معاون عملیات و مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه همه سران کاخ سفید را بکشیم ارزش یک تار موی حاج قاسم سلیمانی را ندارد، گفت: ما باید انتقام بگیریم، اما اقدام ما دو نوع است؛ اقدام تاکتیکی و اقدام راهبردی.
کد خبر: ۹۴۹۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۳ 05 January 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سردار سالار آبنوش امشب در مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که در دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد، با اشاره به اینکه انتقام تاکتیکی توسط جبهه مقاومت در حال طرح‌ریزی است، اظهار کرد: ما اقدام تاکتیکی در جبهه مقاومت خواهیم داشت، اما مطالبه‌گری را ادامه می‌دهیم.


وی ادامه داد: یکی از خواسته‌های دشمن این است که ما بی تابی و عجله کنیم، اما باید بی تابی نکنیم چرا که به موقع جبهه مقاومت اقدام خواهد کرد، اما هیچ گاه دستاورد آن به اندازه حاج قاسم نیست.


وی با تاکید بر اینکه اقدام تاکتیکی صورت خواهد گرفت، تصریح کرد: مطالبه گری را ادامه دهید، اما بی تابی نکنید بی ممکن است از شرایط ولایت‌مداری نباشد.


آبنوش خاطرنشان کرد: دشمن با حماقت یک جبهه‌ای به وسعت کره زمین جلوی خود باز کرد. امروز داوطلبان شهادت نیجری‌ها و آفریقایی‌ها کمتر از ما نیستند به‌طوری‌که در افغانستان، پاکستان، هند و حتی آمریکا خونخواهی شروع شده، پس نگران نباشید ما یک جز از جبهه مقاومت هستیم.

وی افزود: آنچه که می‌تواند تا اندازه‌ای هم وزن خون شهید باشد انتقام راهبردی است و بخش عظیمی از انتقام راهبردی مربوط به مردم ایران است.

معاون عملیات و مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفان یادآور شد: اولین انتقام راهبردی از خون سردار سلیمانی و سرداران شهید ما برملا کردن چهره اشعث هاست.


آبنوش ادامه داد: اشعث‌ها چند نفرند؛ آن کسانی که باعث فتنه ۸۸ شدند و بزرگترین فرصت نظام را به بزرگترین تهدید تبدیل کردند به طوریکه حضور ۸۰ درصدی مردم در انتخابات به تهدید تبدیل شد.


وی خاطرنشان کرد: اشعث‌ها لبه دوم قیچی شدند و چند سال مردم ما را زیر فشار تحریم‌ها که خروجی فتنه بود، له کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل