بازدید 20250
۶

هایکو ماس: به دنبال گفت وگو با ایران هستیم

ماس در مصاحبه با این روزنامه اظهار کرد: ما در روز‌های آینده در سازمان ملل متحد، اتحادیه اروپا و در همکاری با شرکای منطقه‌ای از جمله گفت: وگو با ایران هر کاری بتوانیم انجام می‌دهیم تا از تشدید تنش جلوگیری شود.
کد خبر: ۹۴۹۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳ 05 January 2020

روزنامه «بیلد آم زونتاگ» شنبه شب گزارش داد؛ «هایکو ماس» وزیر خارجه آلمان به دنبال گفت: وگوی مستقیم با ایران برای کاهش تنش‌ها در خاورمیانه است.

به گزارش  تابناک، ماس در مصاحبه با این روزنامه اظهار کرد: ما در روز‌های آینده در سازمان ملل متحد، اتحادیه اروپا و در همکاری با شرکای منطقه‌ای از جمله گفت: وگو با ایران هر کاری بتوانیم انجام می‌دهیم تا از تشدید تنش جلوگیری شود.

وزیر خارجه آلمان افزود که وی با همتایان انگلیسی و فرانسوی خود، «جوسپ بورل» مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا تماس‌های نزدیکی دارد.

ماس همچنین گفت که به رغم افزایش تنش‌ها در منطقه، خواهان ادامه استقرار حدود ۱۲۰ نظامی آلمانی در عراق است. وی اضافه کرد: مبارزه با داعش به نفع آلمان است.

این در حالی است که آمریکا و متحدانش آموزش نیرو‌های عراقی را به حال تعلیق در آورده‌اند.

پهپاد‌های آمریکایی بامداد جمعه به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیرو‌های مردمی عراق را به همراه هشت نفر دیگر در مسیر فرودگاه بغداد ترور کرده و به شهادت رساندند.

صد‌ها هزار نفر از مردم شهر‌های مقدس کاظمین، نجف، کربلا و نیز بغداد، شنبه در آیین تشییع پیکر شهدای مقاومت سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهان آنان حضور یافتند و با سر دادن شعار‌هایی با محتوای قدرشناسی از مجاهدت‌های این شهیدان تشکر و قدردانی خود را از فداکاری آنان در راه آزادی عراق از دست داعش و تروریست‌ها اعلام کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۶
فقط جواب خرد کننده انتظار ماست.
ایرانیان در خشمی هستند که با مذاکره درمان نمی شود. تحویل منطقه به ایران و خروج تمام نیروهای خارجی و امریکاییان کثیف حداقلی است که به دنبال آن هستیم. ترامپ و عاملان مستقیم هم باید به سزای عملشان برسند
مشکلی نیست ما هم چند تا ژنرال آمریکایی بزنیم بعد تنش بی تنش .
غلط میکنید ...شما آن چنان برده دلار و دنیا شده اید که نقض چنین فاحش حقوق بشر را محکوم نمیکنید ... اگر این اتفاق برای خودتان می افتاد به کشور خاطی حمله میکردید یا تحریم همه جانبه میکردید ولی وقتی پای دلار و دنیای خودتان وسط باشد سکوت میکنید .... پس غلط میکنید که سخن از گفتگو بزنید ...

گفتگو از این به بعد از طریق مقاومت و با گلوله موشک
شما بجای حرف زدن و دنباله روی آمریکا . اگر راست می گویید تحریم های ظالمانه را فورا لغو نمایید
این آدم رو اصلا به ایران راه ندهید اینها همان ذلیلهای آمریکا هستن و فقط نگران جریان نفت هستند و برای ایران هیچ ندارند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار