بازدید 5309
غلام پیروانی در حمایت از افشین؛

کالدرون بگوید مشکلش با برادر من چیست؟!

کد خبر: ۹۴۹۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶ 05 January 2020

اختلاف‌نظر شکل گرفته میان افشین پیروانی و گابریل کالدرون با واکنش جالبی از سوی شاه‌غلام فوتبال ایران که برادر افشین پیروانی است، همراه شد.

به گزارش تابناک ورزشی، غلامحسین پیروانی این روز‌ها درگیر مدرسه فوتبال خود شده و مدعی است نمی‌تواند رقابت در فوتبال کنونی که بر اساس مادیات است با حضور روی نیمکت مربیگری دنبال کند. شاه‌غلام به عنوان برادر بزرگتر پیروانی‌های فوتبال ما درباره حواشی شکل گرفته حول اختلاف نظر میان افشین و کالدرون نیز واکنش نشان داد.

مادی شدن فوتبال و فواره‌ای که سرنگون می‌شود
پیروانی که سال‌ها از نیمکت مربیگری فاصله گرفته به مادی شدن بیش از حد فوتبال ایران اشاره کرده است و هزینه‌ها باعث شده معنویت از فوتبال ایران دور شود. فواره، چون بالا رود سرنگون شود. این همه هزینه باعث شده زحمت‌هایی که افراد خدوم فوتبال می‌کشند هم دیده نشود.

به مربی ایرانی سریع می‌گویند بفرما
غلامحسین پیروانی درباره وضعیت این روز‌های نیمکت مربیگری در استقلال و پرسپولیس و جدایی مربی آبی‌ها و وضعیت نامشخص گابریل کالدرون نیز گفت: به هرحال شرایط همین است، ولی به نظرم به مربیان ایرانی در فوتبال ما به اندازه مربیان خارجی بها و شخصیت داده نمی‌شود. مربی خارجی، چون هزینه زیادی برایش شده فرصت داده می‌شود تا برنامه‌هایش را پیاده کند، ولی مربی ایرانی تا ۲ بازی نتیجه نگیرد می‌گویند بفرما.

کالدرون بگوید مشکل با افشین چیست؟
بحث جالب این روزها، اما مربوط به اختلاف نظری است که این روز‌ها در پرسپولیس شکل گرفته و گابریل کالدرون به طور جدی خواهان پایان حضور افشین پیروانی در تیمش شده و در اینباره برادرش اینطور واکنش نشان می‌دهد: من نمی‌دانم این اختلاف از کجا شکل گرفته است و برادر من گناهش چیست؟ اگر کاری مرتکب شده بیایند بگویند که این کار را کرده است. من با برادرم صحبت نکردم، ولی فقط می‌دانم او عاشق فوتبال است و دوست دارد خدمت کند. خدا را شکر از لحاظ مالی به خاطر ارث پدری‌مان مشکلی نداریم که بخواهیم دنبال برخی مسائل باشیم. پدر ما عمر کوتاهی داشت و در ۵۲ سالگی به رحمت خدا رفت و خدا بیامرزدش. ما باید عادل باشیم و با عدالت صحبت کنیم.

خالق اگر دیر گیرد، سخت گیرد
غلامحسین پیروانی درباره شهادت سپهبد، قاسم سلیمانی نیز گفت: دو روز از شهادت سردار سلیمانی گذشته است و من وقتی خبرش را شنیدم خیلی ناراحت شدم. آدم بزرگی بود و شخص مهمی را از دست دادیم. در مورد شهید سلیمانی بنویسید که خالق اگر دیر گیرد سخت گیرد و این در مورد ایشان واقعاً صدق می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم