بازدید 5617
۱

سرمربی که پاداش ملی پوشان را خرج آپارتمانش کرد!

کد خبر: ۹۴۹۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵ 05 January 2020

این روز‌ها در یکی از فدراسیون‌های ورزشی حاشیه عجیبی به وجود آمده که خودساخته و از درون اردوی تیم ملی بوده است. حاشیه‌ای که شاید برای اولین بار به گوش هواداران ورزش خورده باشد و شاید هم پیش از این در رشته‌های دیگر رخ داده، اما به بیرون از خانواده آن رشته مربوطه درز نکرده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ خبار دریافتی حاکی از آن است که سرمربی یکی از تیم‌های ملی خواسته یا ناخواسته، تیم ملی این فدراسیون را در ماه‌های منتهی به المپیک ۲۰۲۰ توکیو وارد چالش بزرگی کرده است. این سرمربی جوان پیش از اعزام ورزشکاران به بازی‌های آسیایی اقدام به خرید یک دستگاه آپارتمان گران‌قیمت کرد، اما در ادامه مسیر و در زمان سررسید پرداخت‌ها با مشکل پرداخت روبه‌رو شد و به خاطر اینکه چک‌هایش برگشت نخورد و برای رهایی از این مشکل بزرگ دست به دامن مربی و بازیکنان تیم ملی شد. آن‌ها هم از سر دلسوزی مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان به سرمربی تیم ملی قرض دادند تا آقای سرمربی از شرایط ویژه و خاص عبور کند. البته شنید‌ها حاکی از آن است که پول‌های پرداختی از سوی بازیکنان تیم ملی همان پاداش بازی‌های آسیایی بوده که مسئولان ورزش به ملی‌پوشان مدال‌آور اهدا کرده بودند.

سرمربی مذکور بعد از حل مشکل، به آن‌ها وعده بازپس دادن بدهی در اولین زمان ممکن را داد، اما حالا پس از گذشت چندین ماه گویا توانایی پرداخت بدهی‌اش را ندارد و مربی و بازیکنان تیم ملی نیز به دنبال طلب‌شان هستند. این مساله باعث شده تا کار به جای باریک کشیده شود. ملی‌پوشان بار‌ها در طول اردو‌های مختلف در لفافه به مربیان تیم ملی موضوع را انتقال داده‌اند تا آن‌ها واسطه شوند و به پول‌شان برسند، اما گویا واسطه‌گری هم هیچ تاثیری نداشته است. درنهایت بازیکنان تیم ملی پس از چندماه انتظار و عملی نشدن وعده‌های آقای سرمربی از شرایط حاکم به تنگ آمده و به مسئولان فدراسیون مربوطه موضوع را اطلاع داده و اعلام کرده‌اند که با این شرایط دیگر حاضر به شرکت کردن در اردو‌های تیم ملی نیستند!

حالا موضوع درون اردویی تیم ملی به قدری در بین اعضای خانواده این فدراسیون پیچیده که گویا سرمربی تیم ملی برای پرداخت بخشی از بدهی‌ها، خودروی شخصی و گران‌قیمت خود را فروخته، اما بازهم نتوانسته همه پول مربیان و بازیکنان تیم ملی را پرداخت کند و آن‌ها نیز به‌طور رسمی به مسئولان فدراسیون اطلاع داده‌اند که دیگر در اردو‌های تیم ملی حضور نخواهند داشت! البته حاشیه خودساخته این رشته پرحاشیه که طی چند سال‌اخیر یکی از رشته‌های پرهزینه و ناکام بوده است، این بار وسعت بسیار زیادی داشته و به گوش مسئولان وزارت ورزش و جوانان نیز رسیده و حالا کار بیخ پیدا کرده و رئیس فدراسیون نیز از سوی مسئولان وزارت ورزش و جوانان بازخواست شده است. البته اوضاع وخیم‌تر از این حرف‌هاست چراکه یکی از ملی‌پوشان مدعی شده اول باید طلب خود را از مربی مورد نظر دریافت کند و پس از آن اگر تصمیمی برای بازگشت داشته باشد بازهم شرط دارد و تنها حاضر است تا المپیک با مربی سازنده خود همکاری کند و کاری به این سرمربی جنجال‌ساز ندارد.

حالا با اتفاق رخ داده فدراسیون نیز در تلاش است هر چه زودتر این مشکل را حل‌وفصل کند. این در حالی است که رئیس فدراسیون مربوطه طی تماس مستقیمی که با سرمربی تیم ملی داشته به‌شدت از این موضوع گلایه‌مند بوده و مدعی شده باید هرچه سریع‌تر جلسه‌ای برگزار شود و مشکلات این ملی‌پوشان حل و فصل شود، ضمن اینکه مسئولان فدراسیون در تلاش هستند تا هرچه زودتر رضایت این بازیکن که جزء نفرات مهم تیم ملی است را جلب کنند تا آرامش به خانه بازگردد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اخراجش کنید - این چه مربیه که الویت با خودشه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر