بازدید 27848
۱

هالیوودی‌ها جنایت ترامپ را محکوم کردند

شماری از چهره‌های مطرح هالیوودی در اعتراض به عمل ترامپ در به شهادت رساندن فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران از طریق توییتر اظهار نظر کردند.
کد خبر: ۹۴۸۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱ 04 January 2020


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، به دنبال شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی توسط آمریکا، موجی از واکنش‌ها از سوی چهره‌های مطرح آمریکایی به این عمل ایجاد شد.

راب راینر کارگردان آمریکایی نوشته است: احساس وحشتناکی است که فرمانده کل کشورت، فقط دروغ بگوید و سعی کند هدف گرفتن قلب ارتش ایران را توجیه کند.

آلک بالدوین بازیگر هم در صفحه توئیتر خود با کنایه به شرایط نابسامان ترامپ در فضای سیاسی داخل آمریکا نوشت: شروع یک جنگ برای تحت‌شعاع قرار دادن استیضاح؟

پاتریشا آرکت بازیگر برنده اسکار هم نوشته است: امنیت ملی ما را خطری جدی تهدید می‌کند. باید ترامپ را بیرون کنیم. تمامی جمهوری‌خواهان حامی او را با رأی خود از مقام‌شان عزل کنید.

جان لگیزامو بازیگر و استند-آپ کمدین مطرح آمریکایی هم در توییتی نوشته است: ترامپ عروسک خیمه‌شب بازی است که می‌خواهد با این اقدام کاری کند استیضاحش فراموش شود!

رزانا آرکت، بازیگر و تهیه‌کننده در صفحه توئیتر خود نوشته است: ترامپ جنایت‌کار جنگی است و با این کارش انسان‌های زیادی را به کشتن می‌دهد. می‌خواهد ما را وارد جنگ کند تا استیضاحش را متوقف کند. امروز دست همه جمهوری‌خواهان به خون آلوده است.

دبورا مسینگ بازیگر سریال «ویل و گریس» هم نوشته است: ترامپ تهدیدی برای امنیت ملی آمریکاست.

راب دلنی کمدین آمریکایی در مورد احتمال وقوع جنگ می‌نویسد: بیش از ۸۰ میلیون نفر در ایران زندگی می‌کنند. ایرانی‌های زیادی می‌شناسم و دوست ندارم یک جوان ۲۰ ساله آمریکایی به آنجا برود و کودکان و شهروندانش را به قتل برساند و سپس خودش هم کشته شود. جنگ شیطانی‌ترین عمل است.

بردلی ویتفورد بازیگر آمریکایی نوشته است: ترامپ یک خودشیفته است. دچار دردسر شده و برای همین می‌خواهد جنگی آغاز کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱
وقتی انسان بزرگی باشی همه به عظمتت پی می برند
سردار سلیمانی یگانه مرد قهرمانی ایرانی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل